Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 in Supermarkten

375 stemmen
375

Suggestie

Klacht van op 09 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Lidl heeft tegenwoordig heel veel vlees. Ik mis een soeppakket bestaande uit een schenkel, gehakt en stukjes rundvlees. Ik moet hiervoor altijd naar een andere supermarkt. Ik hoop dat het aan het assortiment wordt toegevoegd. Hartelijke groet Yvonne van Bentem Lees meer

Kania Tomatensoep

Klacht van op 08 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Sinds kort is het recept veranderd van de Kania Tomatensoep. Deze was voorheen heerlijk en ging ik oa speciaal naar de Lidl voor deze soep.Nu is hij smakeloos en smaakt naar laffe worteltjes. Graag de oude soep weer zoals hij was aub Lees meer

Poffertjes

Klacht van op 06 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Heb wederom weer eens poffertjes (chef select) Hollands. Ca. 50 stuks gekocht Heb 2 verpakking gehaald. ( barcode 20650698 ) En nu blijkt dat er in beide verpakking maar 43 stuks zitten. ECHT SCHANDALIG. Aan gezien ik deze klacht 3 a... Lees meer

Compliment van jknvl op 18 juni 2019 over Lidl

Compliment van Roma44 op 16 juni 2019 over Lidl

Fijn dat er wat aan gedaan wordt.

Compliment van Lidluden op 11 juni 2019 over Lidl

Ben tevreden over de oplossing en snelheid van oplossen klacht

Compliment van arkema11 op 11 juni 2019 over Lidl

Netjes.

Compliment van stamtje op 19 juni 2019 over Lidl

Ze hebben zich aan hun woord gehouden ,betreffende hun tegoedbon ! Ben wel benieuwd of het resultaat heeft in het filiaal.

Compliment van De heer Masmeijer op 05 juni 2019 over Lidl

Dank voor het snel reageren op mijn klacht. De te goed bon had voor mij niet gehoeven, maar in ieder geval bedankt hiervoor.

Compliment van sippie@ziggo.nl op 15 juni 2019 over Lidl

Ben blij met de oplossing, voel me serieus genomen Er werd wel veel gevraagd in de mails, nl kreeg 2 mails. over downloaden van foto,s e.d .
Dat lukte mij echt niet, dus dan de verpakking maar opgestuurd.
Groet S. De Lange

Compliment van robbalt op 04 juni 2019 over Lidl

Goed opgelost en erg snel!

Compliment van dick smal op 07 juni 2019 over Lidl

ben blij dat u de klacht zo snel heeft behandeld en op deze manier heeft opgelost.
Ik had dit niet verwacht die waardebon, maar een goede manier op de kwaliteit hoog te houden. Natuurlijk blijf ik mijn boodschappen bij de Lidl doen. bedankt groeten Dick Smal

Compliment van Glenda Grozema op 23 mei 2019 over Lidl

Erg fijn dat de klacht sirrieus genomen wordt en dat er meegedacht voor naar een passende oplossing!

Compliment van Erikeigus op 23 mei 2019 over Lidl

Gewenste resultaat bereikt.

Compliment van Kennethkho op 25 mei 2019 over Lidl

Lidl heeft zeer adequaat gereageerd. Ook heeft men de schade vergoed middels een tegoedbon. Vriendelijk bedankt waardeer ik zeer.

Compliment van Mijnie72 op 09 mei 2019 over Lidl

Geweldig deze oplossing. En zo snel. Complimenten.

Compliment van Gean op 10 mei 2019 over Lidl

Netjes opgelost. Bedankt Lidl!

Compliment van KoenOlijve op 28 april 2019 over Lidl

Hallo,
Ik vind het erg leuk dat U dit doet,ik had zaterdag liever de asperges gehad.

Vr.gr. K.Olijve.

Compliment van Leejoo1974 op 05 mei 2019 over Lidl

Hartelijk dank voor de snelle afhandeling. Belangrijkste vond ik dat Lidl op de hoogte was en daarom deze melding. De tegemoetkoming en het leuke groenteknuffeltje vonden wij erg attent.