Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

100%
899 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
899 klachten opgelost
5.8 /10
291 stemmen
291

Hartslagmeters

Klacht van op 07 februari 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb een hartslagmeter besteld ,is netjes gebracht door DHL . Toen ik het pakketje opende bleek de baterij van het horloge niet te werken. Ik heb een nieuwe hartslagmeter besteld ,ik hoop dat er eerst gecontroleerd Word of het in orde... Lees meer

geen voorraad

Klacht van op 06 februari 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Op 26-01 heb ik 2 invalzagen besteld bij lidl en betaald met ideal. volgens het voorraadoverzicht waren de zagen op voorraad. op maandag 30-01 kreeg ik een mailtje van lidl dat de bestelling geannuleerd was omdat er geen voorraad meer was.... Lees meer

Geen service

Klacht van op 04 februari 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Op de loopband bij de kassa ging een pakje koffiemelk kapot. Ik wilde graag een nieuwe. Gevraagd of iemand dat voor me kon halen, was het antwoord dat het daar te druk voor was.Wel heb ik een klant met 1 artikel... Lees meer

retour artikel webshop

Klacht van op 22 januari 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Het aangeschafte artikel voldeed niet aan de verwachtingen. Na de omslachtige retour procedure gelezen te hebben heb ik een z.g.n. retourbon aangevraagd. Dit duurt een paar dagen. Vervolgens volgens de procedure het artikel aangeboden bij een parcel afhaalpunt. Deze accepteerden het artikel... Lees meer

Compliment van Mevrouw Kleijweg op 17 februari 2020 over Lidl

Gedane zaken nemen geen keer, maar Lidl heeft snel gereageerd. Ik hoop dat mijn klacht serieus genomen wordt.

7

Compliment van Goudmijntje555 op 09 februari 2020 over Lidl

Hartelijk dank voor de reactie. En voor het doorsturen van mijn tip. En hopelijk komt het ook bij de Lidl. Jonge mensen hebben er niet zoveel last van. Maar als je 70 bent dan ben je niet meer zo beweeglijk in het denken.

10

Compliment van J.C.Troost op 29 januari 2020 over Lidl

Is goed mijn klanten kaart is 77310001410021827 en mijn mobiele nummer is 0611306967

9

Compliment van rickvanabbe op 26 januari 2020 over Lidl

Lidl gaat het probleem onderzoeken .

8

Compliment van Bram 104 op 16 januari 2020 over Lidl

Nu,vandaag is het erg rustig. Als het zo blijft ben ik zeer tevreden.
Hartelijk dank!

9

Compliment van Paul Moerman op 23 december 2019 over Lidl

Volgend jaar nieuwe ronden, nieuwe kansen ;-)

8

Compliment van slampie op 15 december 2019 over Lidl

Ik ben te oud voor al dat gezeur over een account aanmaken weet wel wat maar niet zoveel mn man deed dat altijd maar die is in juni overleden

7

Compliment van Bedorven op 10 december 2019 over Lidl

Lidl heeft een tegoedbon gestuurd van €10.
Ik heb dus het geld voor de 2 maaltijdsalades terug gehad.Ik ben tevreden met de oplossing.

10

Compliment van jose.schutte op 27 november 2019 over Lidl

Goed dat jullie voor de komende jaren er over denken om het vullen van de klompjes meer gericht gaat worden naar de kinderen.

7

Compliment van ZiggyZiva op 29 november 2019 over Lidl

Black Friday 29-11 om 00.15 is het gelukt om het oventje te bestellen

8

Compliment van benzlidl op 03 januari 2020 over Lidl

Nette service

8

Compliment van Klompenpadmeisje op 23 november 2019 over Lidl

Tevreden, meer kunnen jullie ook niet toezeggen. Kijk bij de AH vragen ze ook nog steeds of je een bonuskaart hebt. Misschien een sticker op de kassa?

8

Compliment van r.hendrikse@hotmail.com op 12 november 2019 over Lidl

Belangrijk vind ik dat er actie word ondernomen om de prijzen overeen te laten komen. De toegestuurde waardebon zie ik als een prima service!!

8

Compliment van DollyHV op 12 november 2019 over Lidl

Ik heb een nieuw lampje toegestuurd gekregen en dit exemplaar werkt perfect!

10

Compliment van Roma44 op 05 november 2019 over Lidl

Ik ben op uitnodiging op bezoek geweest bij de supermarkt manager. Binnenkort worden de banden bij de kassa aangepast: voor de kassa korter en na de kassa een deel om in te pakken. Of de displays dan weg gaan ? We zullen het zien. Probleem is eigenlijk dat aantal m2 gelijk blijft maar steeds meer artikelen worden aangevoerd. Waarom die nadruk op nog meer omzet en winst door nog meer spullen in de winkels te persen ? Eigenaar Lidl bezit € 37 miljard ! Geef het personeel de kans hun winkel goed te runnen, ze zijn het waard.

8

Compliment van Globalist5 op 18 oktober 2019 over Lidl

Correcte oplossing. Hoop echter dat de naamsverwarring Valencia wordt vermeden.

8

Compliment van Dennisdr op 05 oktober 2019 over Lidl

Hallo,
Hier kan ik prima mee tevreden zijn!. Nogmaals de Solevita siroop drink ik al jaren, alleen sommige wijzigingen in de verpakking en sluitingen kunnen negatieve gevolgen hebben voor de gebruiksvriendelijkheid voor de consument. Ik vind het te prijzen dat dit ook daadwerkelijk serieus behandeld word!. Ik heb de verpakking bewaard, welke ik evt. ter onderzoek beschikbaar wil stellen mocht dit nog nodig zijn!.

groetjes,
vaste klant Lidl Mierlo,
D. de Ruijter

10

Compliment van colazero op 04 oktober 2019 over Lidl

U heeft service getoond. Fijn mvg, Diana

10

Compliment van Riavoss op 22 september 2019 over Lidl

Vind ik een hele goede oplossing, bedankt. Mijn adres is.Mookhoekplein 29 3042 VV Rotterdam

10

Compliment van bmarq op 18 september 2019 over Lidl

Lidl heeft foto’s en informatie opgevraagd over het product

9