Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 10 Supermarkten

98%
1046 klachten gemeld
2 openstaande klachten
9 klachten in behandeling
1035 klachten opgelost
6.4 /10
956 stemmen
956

Compliment van g.veenendaal op 11 december 2018 over Lidl

Prima en goede oplossing. We gaan genieten van de broodjes.
Nogmaals dank.

10

Compliment van Lisette51 op 13 december 2018 over Lidl

Dank voor het onderzoek.

9

Compliment van Jolanda jorissen op 06 december 2018 over Lidl

Dit vind ik een fijne oplossing.
Dankjewel hiervoor en de snelle behandeling.

Vriendelijke groet,
Jolanda

9

Compliment van jilldrssn op 05 december 2018 over Lidl

Super opgelost!

8

Compliment van NFA op 05 december 2018 over Lidl

Een waardebon ter compensatie is fijn, bedankt! Ontvang ik deze van u per post? (er zit geen bijlage oid bij uw mail..) Al denk ik niet dat ik die koffiepads nog ga kopen...

8

Compliment van Gerritvos57 op 29 november 2018 over Lidl

Klasse en heel snel! Pluim voor de Lidl

10

Compliment van Rene van Mu op 26 november 2018 over Lidl

Ben tevreden met de oplossing. En hoop de volgende keer weer prettig te kunnen winkelen bij lidl.

9

Compliment van Shamiryan op 18 november 2018 over Lidl

ik hoop dat ik de oplossing van Lidl België krijg.

9

Compliment van Fietsbel16 op 20 november 2018 over Lidl

Vlot opgelost

7

Compliment van Judith Hendrikse op 20 november 2018 over Lidl

Goedenavond Klantenservice team Lidl Nederland, ik zie dat u keurig heb gehandeld en de klacht heeft doorgegeven naar Lidl Spanje.
Ik zie uw melding van een tegoed bon eerdaags te gemoed.
Met Vriendelijke groet Hans Hendrikse

8

Compliment van Klant123486 op 12 november 2018 over Lidl

In afwachting van de waardebon ben ik voorlopig tevreden met uw reactie.

7

Compliment van EliseLee op 20 november 2018 over Lidl

Ik ben positief verast door de service die aangeboden is! Ben k zeker niet gewend van andere winkels. Dus echt top service!

10

Compliment van HGT op 25 november 2018 over Lidl

Ik heb gesproken met de filiaalleider. Excuses zijn aangeboden en aanvaard.
Overigens ben ik niet tevreden met het optreden van de klantenservice. Ik vraag om reactie, echter er wordt tot een paar keer toe nergens op gereageerd. Jammer dat men de klant niet serieus neemt.

7

Compliment van Gokben op 20 november 2018 over Lidl

Super en eindelijk

7

Compliment van j. van lierop op 10 november 2018 over Lidl

Vind dat jullie dat goed hebben opgelost. Mijn dank ervoor.

9

Compliment van Constance van der Poll op 05 november 2018 over Lidl

Ik ben nog steeds een tevreden klant hoor!
Vind het fijn dat mijn klacht snel en serieus genomen word.

10

Compliment van NLsosNL op 21 oktober 2018 over Lidl

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb zojuist een nieuwe bestelling in de webshop gedaan, ik hoop dat het deze keer wel goed gaat.

8

Compliment van Corry S. op 01 november 2018 over Lidl

Voor mij is dit een prima oplossing maar andere mensen die deze rugzak kopen lopen waarschijnlijk tegen hetzelfde probleem aan. Mijn inziens voldoet deze rugzak totaal niet.

7