ik heb een medewerker van Essent aan de deur gehad met de vraag of ik als klant terug wilde komen ,waarop ik antwoordde dat mij dat niet slim leek i.v.m welkoms cadeau na eerste jaarafrekening huidige leverancier en overstapkorting/boete terug... Lees meer

Contract loopt van 1 januari tot 1 januari. Op 15 december de meterstanden doorgeven. De laatste 2 weken van december is het stroomverbruik gewoon berekend en niet verrekend, gesaldeerd, met het het overschot aan geproduceerde stroom van de periode 1... Lees meer

Het lockdown bericht van onze regering is blijkbaar niet geland bij de directie van Essent. Vandaag wederom weer verkopers van Essent bij ons in de wijk. Gelukkig hebben ze niet bij mij aangebeld aangezien ik al klant ben. Maar hierdoor... Lees meer

op 03 december 2020 telefonisch contact gehad. Een eeuwigheid aan de telefoon gehangen en dan niet de gemaakte afspraak nakomen. Lees meer

Bij de afrekening en overstappen naar andere leverancier klopte de afrekening voor gee meter. Op 12 Oktober gas en electra meter vervangen door slimme meters. Prima, ik noteer elke maand gebruiks standen, ook bij meter vervanging. Ik kreeg de afrekening en zidaar 75... Lees meer

Essent weigert afbetalingsregeling op jaarafrekening en eindafrekening. De automatische afschrijving zou rond 2 januari plaats vinden, maar dat lukte niet. Dus bellen we voor een betalingsregeling, in eerste instantie zei de telefonist, oké in hoeveel termijnen had U willen betalen, ...... O dat... Lees meer

Er is mijn meer dan een half jaar geleden een telefonische aanbieding gedaan waarmee ik voordelig over zou stappen en korting zou krijgen op het maand bedrag. Mijn aanbieding was na 14 dagen al niet meer in te zien.... Lees meer

Essent heeft mijn klacht nog steeds niet opgelost.! Ik ben terug kerend klant sinds 4-08-2020 , maar wanneer ik inlog zie ik: dit lever adres is INACTIEF.!?? In de oude versie zie alleen de naam en bankrek. nr. maar totaal... Lees meer

Essent heeft mijn klacht nog steeds niet opgelost.! Ik ben terug kerend klant sinds 4-08-2020 , maar wanneer ik inlog zie ik: dit lever adres is INACTIEF.!?? In de oude versie zie alleen de naam en bankrek. nr. maar totaal... Lees meer

Na een jaar telefonisch, mail, app, en een bezoek van medewerker essent nog steeds geen reactie of oplossing!! Op 9 december 2020 is een medewerker langs geweest om te horen en te zien wat we allemaal mis is gegaan, hij kwam... Lees meer
