bezorger vertikt het voor de zoveelste x om mijn pakketjes boven te brengen ook al geef ik aan ziek te zijn.
Klacht van 1kingabove op 08 april 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Ik heh sinds vorige week donderdag bestellling geplaats ,.afgelopen zaterdag 04-04-2015 is het bezorgrd. Ikheb toen vriendelyk gevraagd om het boven te brengen( 2hoog) hij antwoorde van als k nu niet kom brengt hij het maandag en rijdt zo met... Lees meer

