Mijn Klacht:
Ik was thuis op de tijden dat het pakje zou worden bezorgd en de voordeur stond open.
Niemand gezien of gehoord en geen kaartje in de bus.
Toch zou ik niet thuis zijn geweest!
Dit is nu de 2e keer deze week.
Heb ook diverse malen via de site getracht om het pakje in de parcelshop af te halen maar dit lukte ook niet.
Ik ben hier echt boos om, temeer omdat mijn pakje nu terug is naar het sorteercentrum en ik het al heb betaald.
Gewenste Oplossing:
Wanneer men de moeite neemt om het pakje fatsoenlijk af te leveren in de afgesproken tijdsperiode.

