Klacht: Onklantvriendelijk

Mevr Chantal op 08 april 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 8 april 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste Chantal, Wat ongelovelijk naar om te horen dat u zo'n aanvaring heeft gehad met onze bezorger. Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat onze bezorger u op deze wijze behandeld. Ik zal direct intern melding maken van uw...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 8 april 2015

Een klant ervaart de service van een DHL-bezorger als onvriendelijk. Ondanks dat de klant snel naar de deur kwam, kreeg hij een bot antwoord en werd het pakketje op een onbeleefde manier overhandigd. De klant vindt het ongepast om zo snel na het bellen al te worden behandeld, vooral gezien zijn situatie met kleine kinderen.

Mijn Klacht:

Op de bel gedrukt en ik kom van een groot huis vanuit de tuin al rennend. Krijg ik een bot antwoord duurs wel lang en grijpt het pakketje uit mijn hand en gooit het bewijs richting mij. Loopt al mopperend weg. Ziet en weet dat ik kleine kinderen heb.

Snap dat ze haast heeft. Maar 15 sec na de bel vind ik onbeleefd.

Gewenste Oplossing:

Niet gelijk aanvallen en normaal communiceren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 april 2015 om 13:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Chantal,

Wat ongelovelijk naar om te horen dat u zo'n aanvaring heeft gehad met onze bezorger. Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat onze bezorger u op deze wijze behandeld. Ik zal direct intern melding maken van uw klacht. Hier wordt dan een aantekening van gemaakt en de leidinggevende zal de bezorger hierop aanspreken. Hopelijk kunnen we op deze manier in ieder geval herhaling voorkomen.

Mijn oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Met vriendelijke groet,
David

Reactie van de melder van de klacht Mevr Chantal

11 jaren geleden - Hartstikke fijn. Ben niet iemand die snel klachten geeft maar deZe dame in kwestie heeft vaker onvriendelijke omgang. Hopelijk in de toekomst wat vriendelijker. Gr

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr Chantal
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM