Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 3 in Koeriersbedrijven en post

3.0 /10
967 stemmen
967

Pakketje

Klacht van Hj Maassen op 02 december 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik hoor het busje buiten stoppen En hoor die ook weer wegrijden Krijg direct daarna een mail dat ik het pakket elders kan afhalen Ze hebben niet eens gebeld aan de deur Deze klacht horen ze v veel van DHL Lees meer

1 grote puinzooi

Klacht van killRdevil op 02 december 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gister zou ik tussen 15uur en 19uur ee pakket moeten ontvangen van DHL, maar niks ontvangen en ten onrechte aangemerkt alszijnde niet thuis. Dit is op zich al bijzonder, want ik ben dinsdagmiddag altijd thuis ivm boodschappen PicNic... Deze... Lees meer

Pakket onterecht retour verzender

Klacht van VincentJ op 02 december 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben de verzender van pakket MDP5ZK7QGKV. Dit pakket gaat onterecht retour naar mij. Waarom gebeurt dit? Daarnaast heb ik het pakket enige tijd geleden verzonden en blijft de status weer hangen. Wanneer ontvang ik het terug? Daarnaast wil ik de kosten... Lees meer

goederen niet leveren

Klacht van john2412 op 02 december 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

hallo, een week geleden via Sla Mijn Slag een artikel gekocht en betaald. Na een paar dagen kreeg ik bericht van die partij dat mijn goederen verstuurd en opgehaald waren door DHL. afgelopen zaterdag zou het worden afgegeven bij eenDHL... Lees meer

Onbeschofte agressieve bezorger

Klacht van L.L. Roos op 01 december 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De voordeurbel gaat…….DHL bezorger met een pakketje (Bleek niet voor mij te zijn) De bezorger met een hele boze (agressieve)blik U klacht ingediend tegen mij! Over pakketje, ik afgegeven op nr.37 “Ik heb aangegeven (in de app) dat mijn pakketjes niet meer bij... Lees meer

Compliment van JKeith op 28 november 2022 over DHL

Hallo Tessa,

dankjewel voor je antwoord! Ik heb al via de (nederlandse) chat contact gehad met DHL en ze hebben me hetzelfde advies gegeven - om contact op te nemen met DHL Duitsland om het hier verder op te pakken. Echter zegt DHL Duitsland mij via de mail dat ze me niet niet te kunnen helpen, ze kunnen geen onderzoek opstarten of onderzoek in Nederland aanvragen.
Kort samengevat verwijst DHL Nederland naar DHL Duitsland en zegt DHL Duitsland dat ze niets voor mij kunnen doen. Omdat het paket in Nederland ligt, wend ik me nu weer tot DHL Nederland en hoop ik op een oplossing van jullie kant.

Josephine

Compliment van Enfant op 28 november 2022 over DHL

Bedankt voor het nakijken! Ik hoop dat het nu niet meer zal gebeuren.

Compliment van JJAA van den Elzen op 26 november 2022 over DHL

Bedankt voor de update. Hiermee zou normaliter de klacht afgedaan zijn, ware het niet dat vandaag hetzelfde zich weer heeft voorgedaan. (Zendingnr. 3SZAL020267741) ik begin me inmiddels genoodzaakt te voelen om de pakketjes zoveel mogelijk naar afhaalpunten te laten brengen, ware het niet dat ik het pakketje dan gegarandeerd pas een aantal dagen later in ontvangst kan nemen.

Nogmaals dank voor de snelle reactie.

Met vriendelijke groeten,

Julian van den Elzen

Compliment van BLANKERSWEG2A op 24 november 2022 over DHL

Ik vind dat het echt ongepast is om een duur elektrisch app zo maar aan de weg te zetten en niet even desnoods Chter het huis te zetten wat altijd gebeurt , maar goed bedankt voor uw reactie

Compliment van Ruud Smit op 25 november 2022 over DHL

Bedankt voor uw reactie; ik hoop dat het voortaan beter geregeld wordt.

Compliment van re-re op 22 november 2022 over DHL

Ok, ik heb de verzender gevraagd het opnieuw te sturen en hoop dat het nu dan wel goed gaat.

Compliment van Gerrit22gh op 21 november 2022 over DHL

De oplossing is zoals gevraagd, dank jullie.

Het was inderdaad een nare ervaring, voor mij was dit de tweede keer als verkeersregelaar. Nu heb ik alle respect voor pakketjesbezorgers en dat ze soms wat ongelukkig stil staan waar niet iedereen het mee eens is. Maar zij staan ook onder druk, kunnen soms even niet anders en zullen ook wel onbegripvolle mensen tegenkomen. En ik weet niet of deze chauffeur iets heeft lopen in zijn leven, maar probeer rekening te houden met een ander.

Compliment van Mathijsk op 08 november 2022 over DHL

Blij dat het nu eindelijk goed wordt opgelost

Compliment van Narjis123 op 04 november 2022 over DHL

Helemaal goed. Dank voor het snelle antwoorden en serieus nemen van mijn klacht. Top!

Compliment van jolanda1984 op 03 november 2022 over DHL

Ja wanneer weet ik dat het nu wordt terug betaald

Compliment van Evelinewa op 02 november 2022 over DHL

Dank u voor het snelle reageren.
Groetjes Eveline Waaijers

Compliment van 14092020 op 28 oktober 2022 over DHL

Nu mijn pakket retour gezonden is, moet ik opnieuw een bestelling plaatsen, gelukkig is de afzender zo vriendelijk on niet nog een keer verzendkosten te rekenen. Maar het produkt moet ik nu voor een hogere prijs bestellen door toedoen van jullie. En daarvoor wil ik graag compensatie.

Compliment van Mmmmarlayne op 01 november 2022 over DHL

Zaterdag nog niet, hij was verhinderd stond er in de dhl-app, maar maandag werd er Wonderbaarlijk wèl bezorgd!

Compliment van P.A.J. Gerritsen op 29 oktober 2022 over DHL

Bedankt het pakket is gevonden en verzonden op 28-10 naar de afzender ik ben blij en dat op me verjaardag vriendelijke groet P.Gerritsen

Compliment van Misterbond007 op 29 oktober 2022 over DHL

Het is inmiddels opgelost dank voor de reactie

met vriendelijke groet,
Bertus

Compliment van Carolina Goldberg op 26 oktober 2022 over DHL

Ik kan natuurlijk pas spreken van een \"oplossing\" als het probleem in de toekomst niet weer gewoon terugkeert.
(telkens als er een nieuwe bezorger komt).
Wel ben ik tevreden dat er nu dan toch eindelijk naar me geluisterd is en de betreffende bezorger hierop aangesproken gaat worden.

Compliment van Pauli59 op 24 oktober 2022 over DHL

Hartelijk bedankt voor uw medewerking!
Heel blij mee!

Compliment van Karen xxl op 18 oktober 2022 over DHL

Ik heb mijn pakket gehad dus de klacht is naar tevredenheid opgelost. Bedankt :)

Compliment van Frans van Zijst op 14 oktober 2022 over DHL

Over de afhandeling van de klacht ben ik zeer tevreden.

Dank en groet, F.G.van Zijst, Almere.

Compliment van IngeborgBoonstra op 10 oktober 2022 over DHL

Jammer dat ik hem op moest halen van een dhl punt.