Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

3.1 /10
1167 stemmen
1167

Pakket vermist

Klacht van Tofcat op 26 november 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week dinsdag 16/11 zou er een pakket bij ons huis zijn afgeleverd. Wij waren helaas niet thuis maar de bezorger had het pakket al in de auto gescand en op bezorgd gezet op ons huisnummer. Nu is het bij iemand... Lees meer

Pakket zoek

Klacht van JV van der Pasch op 25 november 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 4 november een bestelling gedaan bij Shein, die in 2 delen zou worden geleverd. Deel 1 uit China, deel 2 uit Duitsland. Deel 1 is op 11 november geleverd, deel 2 is kwijt geraakt bij DHL. Meerdere malen geprobeerd... Lees meer

Pakket na 53 dagen nog steeds niet geleverd; is zoek, klacht bij DHL heeft niets opgeleverd.

Klacht van Koopnooitmeerbijtuincentrum op 25 november 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb 01-10-2021 pakket verstuurd, pakket is zoekgeraakt. Klantenservice gemaild, deze zegt steeds dat zij zo snel mogelijk contact met mij op gaan nemen. Na 4 verzoeken om een antwoord zegt DHL op 13-10-2021 dat er vertraging / probleem is ontstaan,... Lees meer

Pakket niet bezorgd

Klacht van Veronica Hagelen op 25 november 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket staat als geleverd op de website en wij hebben het niet onvangen. Klantenservice wil niets doen allen onderzoek starten. Het is een verassing voor onze dochter dat morgen 18 wordt. Shame on you DHL!!!!!!!!! Lees meer

Compliment van koenvanz op 25 november 2021 over DHL

Het nummer is 3SBCS09681304.

Compliment van Bram Stroes op 23 november 2021 over DHL

Het is niet de oplossing die ik hoopte, maar dit is tenminste een fatsoenlijke uitleg waarom zaken lopen zoals ze zijn gelopen.

Compliment van H v Zanten-Speld op 19 november 2021 over DHL

Ben blij dat het snel is opgelost. Voortaan een goede bezorger sturen.

Compliment van Diane Leeuwe op 09 november 2021 over DHL

Ja zeker alleen jammer dat je via chat en telefonisch de hoorn op de haak krijgt, zou zo mooi zijn als daar ook een oplossing voor komt.
Maar ik heb mijn pakket binnen , met daarin enorme emotionele waarde.
Dagen lang nachtmerries gehad, nu kan ik lekker en gerust slapen vannacht. Mvg Diane

Compliment van Melkdelicatesse op 04 november 2021 over DHL

In een woord perfect. Alsnog bedankt.

Compliment van Frans Nonnekes op 06 november 2021 over DHL

Ik begrijp niet wat er mis ging met het eerste pakket, ik heb het uiteindelijk weer teruggekregen. Labels en adres waren juist, doosje heel.
Wacht nog op crediterering maar dat zal wel goed komen.

Compliment van Hanselot op 27 oktober 2021 over DHL

3SWLT0018271244

Compliment van noemi Lafuente Redon op 25 oktober 2021 over DHL

ik heb niet de kantekend, maar wel de tijd en plaats dat die bezorger had iets achter laten. Woensdag 13 oktober om 13.10 uur. Bezorgd hij een pakket op Groen van Prinssternstraat op de fiets bedrijf. Een jonge met lang dark haar.

Compliment van Sk89 op 21 oktober 2021 over DHL

Als het daadwerkelijk beter zal worden ben ik tevreden.

Compliment van Boze SNS klant op 21 oktober 2021 over DHL

Nou, ben blij dat het deze keer toch weer goed gekomen is.

Compliment van [email protected] op 14 oktober 2021 over DHL

ik heb de indruk dat er serieus naar keken zal worden, of het daardoor verandering zal brengen is de vraag, maar moet de toekomst uitwijzen.

Compliment van Gita Gladstone op 14 oktober 2021 over DHL

Goedemiddag,

Bedankt voor u snelle reactie hiervan .

Ik zal de track en tracé nummer doorgeven.
JVGLOTC003454207.

Vriendelijke groet Gita Gladstone

Compliment van jpcvdp op 12 oktober 2021 over DHL

Alhoewel het geen incident bleek te zijn. Op het afhaalpunt bleek dat veel ontvangers dezelfde klacht hadden.

Compliment van Chacha1975 op 09 oktober 2021 over DHL

Ik snap niet waarom deze klachten steeds bij DHL aankomen als ik ze indien bij USPS?

Compliment van Gummer op 01 oktober 2021 over DHL

Het is nu niet anders. Er is wel 1 pakket zoek, dat blijft vreemd.

Compliment van Ghkitldss op 04 oktober 2021 over DHL

Dat zou ook normaal zijn. Dank u vriendelijk voor de aandacht van mijn klacht

Compliment van Dave Westbroek op 27 september 2021 over DHL

Goede middag

Ik had u bericht over het hoofd gezien
Er zat bij het pakket ook een retour label van de Lidl die heb ik er op geplakt heb alleen een zending nr van het ontvangen pakket meer heb ik helaas niet

Mvg d Westbroek

Compliment van zip_ly op 28 september 2021 over DHL

Het teveel betaalde BTW heb ik inmiddels ontvangen.
Jammer dat ik niets extra krijg zoals Advance Payment, maar goed dat is niet verplicht.

Compliment van flooronly op 17 september 2021 over DHL

Goede dag Charlotte.
Ik ben zeer tevreden over de manier hoe de problemen worden aangepakt.
Ik wil geen schade claim indienen en ik hoop dat het bezorg team van DHL positief hun werkzaamheden zullen herpakken.
Veel dank voor uw medewerking.
vriendelijke groeten,
Floor Couvee