Mijn Klacht:
Paar keer bij wehkamp wat besteld ,helaas werd het pakket niet bij mij afgeleverd.Wehkamp zei dat ze een klacht ingedient hebben bij DHL, nu bij een particulier wat gekocht , zij heeft een bewijs van verzending en afgifte bij mij van DHL gekregen? helaas is dat pakket dus ook niet bij mij bezorgt maar bij een vreemde!! tja zoek maar uit waar??.
Dit was helaas een cadeau voor mijn zoontje dus ontzettend vervelend dit!!
DHL doet er niets aan lijkt het. verzender heeft een klacht ingediend bij DHL.
Maar ik heb nu dus nog steeds mijn pakket niet!!
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn pakket krijg! en de garantie, dat ik nu gewoon iets kan bestellen wat dan ook door DHL aan MIJN adres bezorgt wordt.

