Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

1970 klachten opgelost
3.2 /10
778 stemmen
778

Oude radio gekocht. Pakket keurig verzonden door vorige eigenaar. Pakket echter nooit ontvangen, spoor op track en trace loopt dood. Onderzoek laten instellen door DHL. Kunnen het niet geloven dat het spoor dood loopt en het pakket dus verdwenen is. Lees meer

WEDEROM geen levering

Klacht van op 13 september 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou er een pakketje worden afgeleverd tussen 11.00 uur en 15.00 uur. Omdat mijn ervaring met DHL ontzettend slecht is, hield ik mijn hart al vast: zou het deze keer wel worden afgeleverd op het aangegeven bezorgmoment? Tot nu... Lees meer

Compliment van jaquesd194954 op 13 september 2019 over DHL

Het pakket is uiteindelijk geleverd!

Compliment van Lunet op 11 september 2019 over DHL

Oke

Compliment van Chitje op 19 augustus 2019 over DHL

Ik heb hem binnen bedankt en sorry voor het ongemak

Compliment van Poppetje SB op 18 augustus 2019 over DHL

Dat is dan ook het enige wat DHL te melden heeft, we kunnen er niks aan doen, wacht maar af. En op het moment van problemen gewoon de haak erop en de klant laten stikken.

Bedankt voor de service!!!

Compliment van Jorien Poeze op 16 augustus 2019 over DHL

Ik hoop wel dat de chauffeur is aangesproken. Bedankt

Compliment van batmat op 13 augustus 2019 over DHL

Snel opgepakt en opgelost

Compliment van p.schellings op 12 augustus 2019 over DHL

Niet alleen aanspreken, ik wil dat als er een pakket voor mij is dat hij het pakket mij persoonlijk overhandigd. Dus NIET in de brievenbus of onder de trap gooien.

Compliment van Isil1803 op 09 augustus 2019 over DHL

Ok heb zojuist contact gehad met de service point en ik ben er gisteren middag 2x geweest maar deze is niet afgeleverd

Compliment van Johndanmaar op 09 augustus 2019 over DHL

Prima, maar maak de site dan duidelijker. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Pakketten zijn inmiddels binnen!

Compliment van Hobbyklokkenmaker op 07 augustus 2019 over DHL

Hallo
Mijn adresgegevens zijn gfa de vos koningsweg 7 7102 dn winterswijk
Waarschijnlijk naam pakje august de hobbyklokkenmaker
Email adres gfadevos@gmail.com

Compliment van joopla op 31 juli 2019 over DHL

Als de bezorger de afspraken maar na komt

Compliment van Oljboezelijn op 25 juli 2019 over DHL

Prima dat chauffeur wordt aangesproken.

Compliment van lulu4 op 24 juli 2019 over DHL

Bedankt voor het snelle antwoord! Ik begijp het antwoord alleen niet helemaal. Ik had bij de verzender (Forever 21) gekozen voor de optie 'verzenden naar pick-up point'. Dit is toch gewoon toegestaan, anders zouden ze die optie niet aanbieden lijkt me?

Compliment van onlineorders.www op 23 juli 2019 over DHL

Een kapotte scanner verklaart niet waarom er tweede maal ook onterecht werd gemeld dat ik niet aanwezig zou zijn geweest,gelukkig is het pakket vandaag bezorgt door een bezorger die ondanks dat het 34 graden celcius was zijn werk wel correct deed, hij had meer reden om moeilijk te doen, gelukkig zijn niet alle bezorgers hetzelfde.

Compliment van Mandy de groot op 11 juli 2019 over DHL

In dit geval was ik gewoon thuis, maar kwam de bezorger te laat.

Compliment van panditr op 08 juli 2019 over DHL

Waar gewerkt wordt vallen spaanders is het gezegde. Als ik het pakket eerdaags ontvang is het voor mij goed opgelost.

Vriendelijke groet P Reuvers

Compliment van MC1111 op 05 juli 2019 over DHL

Ik ben heel dankbaar voor de uitleg. Wel jammer dat Post NL mij niet geïnformeerd heeft.

Compliment van Derek199 op 04 juli 2019 over DHL

Als ik zo meerdere reviews lees over DHL dan zie ik dat dit wel vaker gebeurd is. Een betere service ligt bij de bezorger(s) van DHL en dit zou intern grootschalig aangepakt moeten worden lijkt mij.

Compliment van ReallyPissed op 13 juli 2019 over DHL

In deze voel ik me zeker serieus genomen en de reacties vanuit DHL zijn respect- en begripvol. Er is adequaat op gereageerd en dat kan ik ook zeker waarderen!

Compliment van Nikkivb98 op 28 juni 2019 over DHL

Dankjewel!