Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 3 in Koeriersbedrijven en post

3.1 /10
1084 stemmen
1084

Compliment van Pieterdepiet op 14 oktober 2020 over DHL

Dit is in ieder geval een stap in de goede richting. Of het probleem hiermee opgelost is, moet de tijd leren.

Compliment van 2021 GD op 12 oktober 2020 over DHL

Dank u voor uw medewerking!

Compliment van willem brink op 06 oktober 2020 over DHL

adressering is niet goed niet terug zenden naar China
mijn juiste adres is w.brink robert kochplantsoen 6H 1097 GH amsterdam.
zend het pakket hier naar toe met dank w.brink

Compliment van HVTstar op 07 oktober 2020 over DHL

jaa erg bedankt kayley ben blij met de oplossing

Compliment van Estefy op 20 oktober 2020 over DHL

Graag zou ik jullie willen verzoeken om een duidelijke aantrekking vam mijn adres te maken om zo meer fouten te voorkomen.
De schoonveld 57 behoort tot de flats met de oranje voordeuren.
Het nummer 57 waar ik vermoed DHL de pakketen bezorgd heeft, behoort tot de Roseveld.
MIJN DANK IS GROOT VOOR DE SNELLE GEBODEN OPLOSSING!

Compliment van satoer op 02 oktober 2020 over DHL

Bedankt voor het oplossen.

Compliment van jajo19 op 01 oktober 2020 over DHL

Fijn dat U er wat meegedaan heeft

Compliment van Caro Bremer op 22 september 2020 over DHL

Dat ik via de website van DHL kan aangeven dat het pakket bij de buren afgeleverd mag worden is in ieder geval iets wat ik ga proberen.

Vriendelijke groet,
Caro Bremer

Compliment van SandyD op 17 september 2020 over DHL

Een pakketje van bijvoorbeeld Wehkamp of Greetz, mag idd bij de buren afgeleverd worden, maar een aangetekende brief niet. De verzender betaald bijna €10,- met als doel dat het verzonden op pakketje (in dit geval belangrijke documenten) rechtstreeks bij de geadresseerde in handen komt en niet bij de buren. Mijn buurvrouw of wie dan ook heeft geen recht van spreken wat betreft een aangetekende brief of pakketje aan een andere geadresseerde, in dit geval mijn partner. Dit moet niet kunnen. Dan is die (bijna) €10,- verzendkosten niet op zijn plaats.

Compliment van Jim1996 op 14 september 2020 over DHL

Heb de verkoper een mailtje gestuurd maar die kan me verder ook niet helpen helaas

Compliment van Suzanna1956 op 11 september 2020 over DHL

Heel erg bedankt

Compliment van CJI op 03 september 2020 over DHL

Fijn dat de klacht wordt opgepakt maar helaas kan Wehkamp het pakket niet opnieuw sturen.

Compliment van Marianne van Rixtel op 29 augustus 2020 over DHL

Door de bezorger op zijn gedrag aan te spreken voorkom je hopelijk in de toekomt dit onacceptabel gedrag

Compliment van Joycexxx op 28 augustus 2020 over DHL

Ik zal op uw woord vertrouwen en hoop ik voortaan op een betere bezorging van mijn pakket.
Vriendelijke groeten.

Compliment van FV57 op 31 augustus 2020 over DHL

Als de bezorger doet wat er van hem word verlangt is het klaar!

Compliment van ra8 op 21 augustus 2020 over DHL

Bedankt voor het antwoord. Ik heb geen melding gedaan van de vorige keren, maar fijn dat het opgepakt zal worden. Bedankt voor de hulp.

Compliment van iilham.bb op 22 augustus 2020 over DHL

Er werd mij wel gezegd dat ik binnen 48 uur van hun een reactie zou krijgen, dat is tot nu toe niet gebeurd. Ik hoop dat er daadwerkelijk wat mee gedaan wordt.

Compliment van Lourenis op 24 augustus 2020 over DHL

Wij zijn tevreden over de oplossing en ook de termijn hiervan.

Compliment van Mw van Gelderen op 14 augustus 2020 over DHL

Dit vind ik geen antwoord! Jullie zijn er verantwoordelijk voor. Voor de bezorging etc!! Door DHL is het fout gegaaan en jullie moeten dit achterhalen en uitzoeken. Niet de verkoper!!