Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

99%
2364 klachten gemeld
3 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
2358 klachten opgelost
3.2 /10
2255 stemmen
2255

DHL Parcel CN-24 formulier pure oplichting. Ik verstuurde veel pakketten via DHL Parcel naar binnen en buitenland. Nu zijn er een aantal pakketten beschadigd aangekomen. Netjes gebeld en een dossiernummer gekregen om de claim in te dienen. Na een paar... Lees meer

Compliment van richard olivier op 22 maart 2019 over DHL

prima opgelost en geluisterd naar de klant wacht wel af of het inderdaad vanavond bezorgd wordt. R.Olivier.

Compliment van Georgem op 18 maart 2019 over DHL

Hartelijk dank voor de snelle reactie en vertrouw op de actie

Compliment van dianne.poh@hotmail.com op 18 maart 2019 over DHL

Ik ben tevreden met uw terugkoppeling maar ik blijf het wel vreemd vinden dat ik door DHL verwezen werd om met voucher vandaag contact op te nemen. Ik wacht nog op een vervolg zending. Hoop dat die wel op het juiste adres wordt afgeleverd.

Compliment van G. Fernhiut op 15 maart 2019 over DHL

Inmiddels gebracht! Dank voor jullie hulp!

Compliment van Madjo 123 op 02 maart 2019 over DHL

Prima

Compliment van Pegsonn op 23 februari 2019 over DHL

Ik heb vandaag idd een hele vriendelijke dame aan de telefoon gehad en ik wacht het pakketje vandaag tussen 14 en 18 af.

Hopen dat hij nu gewoon bezorgd wordt.

Compliment van liasap op 04 maart 2019 over DHL

Met tussenkomst van Klacht.nl snel opgelost

Compliment van Leonkl op 19 februari 2019 over DHL

Bedankt voor de snelle oplossing !

Compliment van hbdhl op 19 februari 2019 over DHL

Vriendelijk antwoord gekregen.

Compliment van Reol op 14 februari 2019 over DHL

fijn dat het mét de bewuste bezorger wordt besproken !
ik had idd gelijk veranderd van ophalen naar opnieuw brengen!

Compliment van wilmaas op 14 februari 2019 over DHL

We hebben geen andere keuze dan de oplossing te accepteren.
Ik hoop dat u deze soort klachten kunt oplossen.
Dat er een dag later geleverd gaat worden is prima, kan gebeuren, hebben we begrip voor.
Maar zeggen \"we hebben u gemist\".
In plaats van op tijd melden, \"we gaan het niet redden, kunnen we een nieuwe afspraak maken\"

U heeft ons niet gemist, u heeft geen afleverpoging gedaan!

Ik hoop dat u hier iets mee kunt.

Compliment van Jan128 op 14 februari 2019 over DHL

Het pakje bleek 's middags niet in het winkelcentrum afgeleverd (grr). Bij thuiskomst lag het pakje voor mijn deur. De bezorger heeft daarmee zijn gemakzucht wel goed rechtgezet. Blij.
Als DHL zo blij is mij mijn melding, waarom faciliteren ze dat niet via hun eigen kanalen. Daarover geen woord van Mike namens DHL.

Compliment van mkoggel op 12 februari 2019 over DHL

Ik hoop op een goede, niet al te lang durende, afloop.

Compliment van Gerreke op 07 februari 2019 over DHL

Ik heb er al het vertrouwen in dat Wendy dit naar de juiste plek zend en dat de chauffeur op zijn gedrag wordt aangesproken. Ik hoop dat het voor die jongen een leer moment is. Dank jullie wel voor het snel oppakken van mijn mail.
Met vriendelijke groet. Ger

Compliment van julievp op 04 februari 2019 over DHL

Bedankt voor het spoedig antwoord!
Ik had inderdaad al een vermoeden dat dit moeilijk op te lossen ging zijn, toch bedankt!

Compliment van FIMarco op 01 februari 2019 over DHL

Ok, in ieder geval bedankt voor de snelle reactie. Ik heb inmiddels begrepen dat het pakketje maandag zal worden afgeleverd dus dat wacht ik even af.

Mvg,
Marco

Compliment van Jippieplug op 28 januari 2019 over DHL

Fijn dat er zo gauw gereageerd wordt en de betreffende chauffeur wordt benaderd.

Compliment van Kokki Velthuizen op 25 januari 2019 over DHL

Prima, dank je wel! Ik ga ervan uit dat dat dan ook echt gebeurt.

Compliment van AMwit op 29 januari 2019 over DHL

Ik heb pas woensdag hierop gereageerd omdat ik dus eerst dacht dat DHL het pakket vooralsnog bij de winkel had afgeleverd. Maar dit is erg goed om te horen! Dank u wel, ik wacht geduldig af tot de case met een verdere oplossing komt.

Anne de Wit