Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 in Koeriersbedrijven en post

99%
923 stemmen
923

Twee verschillende zendingen vetraagd

Klacht van op 10 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht al een hele week op een pakket, deze stast sinds 4 juli op twee dagen vertraagd. Inmiddels is de datum gewijzigd naar 8 juli en staat nog steeds op vertraagd. Mijn tweede pakket is zaterdag verzonden vanacht ingepland in rit... Lees meer

Compliment van Mandy de groot op 11 juli 2019 over DHL

In dit geval was ik gewoon thuis, maar kwam de bezorger te laat.

Compliment van panditr op 08 juli 2019 over DHL

Waar gewerkt wordt vallen spaanders is het gezegde. Als ik het pakket eerdaags ontvang is het voor mij goed opgelost.

Vriendelijke groet P Reuvers

Compliment van MC1111 op 05 juli 2019 over DHL

Ik ben heel dankbaar voor de uitleg. Wel jammer dat Post NL mij niet geïnformeerd heeft.

Compliment van Derek199 op 04 juli 2019 over DHL

Als ik zo meerdere reviews lees over DHL dan zie ik dat dit wel vaker gebeurd is. Een betere service ligt bij de bezorger(s) van DHL en dit zou intern grootschalig aangepakt moeten worden lijkt mij.

Compliment van ReallyPissed op 13 juli 2019 over DHL

In deze voel ik me zeker serieus genomen en de reacties vanuit DHL zijn respect- en begripvol. Er is adequaat op gereageerd en dat kan ik ook zeker waarderen!

Compliment van Nikkivb98 op 28 juni 2019 over DHL

Dankjewel!

Compliment van Amilda op 03 juli 2019 over DHL

Hopelijk gaat alles goed bij de volgende bestelling.Aan de chauffeur antwoord en geef ons tijd om beneden te komen .Dank voor de moeite om dit op te lossen. Met vriendelijke groeten. Amilda Ann Burton.

Compliment van Trotters op 27 juni 2019 over DHL

Ik vond het wel erg dat ik zat te wachten.
Maar nu achteraf vind ik het nog erger voor DHL.dat ze avonds zo laat nog komen
Mijn complimenten hoor.
Ik was niet thuis maar ze hadden het netjes in de tas gedaan die achter aan de poort was.
Mijn excuses voor mijn klacht.
Mag ook wel eens gezegd worden he.
DHL doet echt wel haar best is nu wel gebleken toch.
Met vriendelijke groeten
Riet van Gestel

Compliment van Kevin de Vries op 26 juni 2019 over DHL

Dank voor het antwoord en mijn excuses voor mijn onwetendheid indeze.

Compliment van romeo2 op 20 juni 2019 over DHL

perfect . is vanmiddag bij postkantoor Ijburg afgehaald, hartelijk dank

Compliment van Strasne Price op 01 juli 2019 over DHL

Klacht is snel in behandeling genomen en het volledige bedrag van mijn vermiste pakketje is terugbetaald.

Compliment van perplex en boos op 15 juni 2019 over DHL

Maar in plaats van te straffen, pak je nu ook het probleem bij de oorzaak aan ?

Compliment van MonicaDHL op 28 juni 2019 over DHL

Zaken zijn opgelost

Compliment van Kevin de Vries op 11 juni 2019 over DHL

Dank voor de update !, hopelijk verloopt het communicatie proces beter in de toekomst. Wel wrang dat ik nu 2 euro kosten voor niets heb gemaakt, als er geen telefonisch support is dan moeten er ook geen kosten in rekening worden gebracht, bijhoorlijk oneerlijk

Compliment van Johnny_ op 07 juni 2019 over DHL

Laten we het hopen.

Compliment van JP96 op 06 juni 2019 over DHL

Hoe kan het dat dit de 7e keer al is? Pas geleden hadden we een pakketje nodig voor een gelegenheid waarbij dagen achter elkaar hetzelfde gebeurd. Telkens komt er geen oplossing en telkens gebeurd hetzelfde, we zijn constant kosten kwijt aan het bellen en zouden ook graag een keer willen dat wanneer je iets ontvangt, helemaal voor een gelegenheid waarvan je er hoop ik vanuit mag gaan dat dit gewoon bezorgd wordt op de dag dat aangegeven wordt. Wij blijven ook thuis voor de bezorging en houden er rekening mee en de chauffeur neemt niet eens de moeite aan de deur te komen. Dit is op een gegeven moment behoorlijk frustrerend. Bij PostNL gaat dit altijd goed.

Compliment van Allenamenlijkenalingebruik op 05 juni 2019 over DHL

Of het echt in de toekomst niet meer gebeurt moeten we afwachten, maar ik hoop dat het aanspreken van mensen op hun onverantwoordelijke gedrag inderdaad helpt.

Compliment van emile9b op 01 juni 2019 over DHL

Prima

Compliment van Omar.a op 31 mei 2019 over DHL

Dank u wel ik waardeer het echt
Vriendelijke groet,
Omar

Compliment van blomen666 op 29 mei 2019 over DHL

Want het betreft niet DHL maar DpD en mijn vergissing wordt sportief opgevangen.

Groetjes,
Harm