Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

3.1 /10
1137 stemmen
1137

Code

Klacht van Serena Doedens op 02 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goededag Ik heb een bestelling laten bezorgen bij DHL punt in een locker ik heb geen code gehad en kan me kluis niet openen en de bestelling niet ophalen Wat moet ik doen Lees meer

Pakket kwijt

Klacht van Marroo4331 op 01 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Chauffeur dhl heeft een pakket bij mij thuis afgehaald zonder te scannen of label achter te laten. Pakket is kwijtgeraakt en niet te traceren Ik ben het aankoopbedrag van de bestelling kwijt en krijg geen geld terug van de... Lees meer

bezorging

Klacht van Lian108 op 01 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketbezorger belt beneden aan vraagt op welke etage hij moet zijn terwijl ik op de bezorger sta te wachten die dus maar niet komt Ik loop naar de lift om dan zelf maar naar beneden te gaan ligt het pakket... Lees meer

Niet ontvangen

Klacht van Anouk op 01 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik moet vandaag mijn pakket binnen krijgen maar ik heb niet eens melding gehad dat die onderweg is. Als ik had geweten dat het pakket met DHL werd verzonden had ik een andere winkel gezocht want ik heb nog nooit... Lees meer

Compliment van dnyoto op 04 december 2021 over DHL

I was surprised that the package finally arrived yesterday night. Thanks for your response!

Compliment van stden op 02 december 2021 over DHL

Fijn dat er actie wordt ondernomen zodat chauffeurs van DHL onze oprit niet meer blokkeren en goederen voor de Coop niet meer voor ons huis lossen.

Compliment van Hasanhach op 03 december 2021 over DHL

Ik heb de onderzoek laten starten en mijn pakket is in beweging

Compliment van koenvanz op 25 november 2021 over DHL

Het nummer is 3SBCS09681304.

Compliment van Bram Stroes op 23 november 2021 over DHL

Het is niet de oplossing die ik hoopte, maar dit is tenminste een fatsoenlijke uitleg waarom zaken lopen zoals ze zijn gelopen.

Compliment van H v Zanten-Speld op 19 november 2021 over DHL

Ben blij dat het snel is opgelost. Voortaan een goede bezorger sturen.

Compliment van Diane Leeuwe op 09 november 2021 over DHL

Ja zeker alleen jammer dat je via chat en telefonisch de hoorn op de haak krijgt, zou zo mooi zijn als daar ook een oplossing voor komt.
Maar ik heb mijn pakket binnen , met daarin enorme emotionele waarde.
Dagen lang nachtmerries gehad, nu kan ik lekker en gerust slapen vannacht. Mvg Diane

Compliment van Melkdelicatesse op 04 november 2021 over DHL

In een woord perfect. Alsnog bedankt.

Compliment van Frans Nonnekes op 06 november 2021 over DHL

Ik begrijp niet wat er mis ging met het eerste pakket, ik heb het uiteindelijk weer teruggekregen. Labels en adres waren juist, doosje heel.
Wacht nog op crediterering maar dat zal wel goed komen.

Compliment van Hanselot op 27 oktober 2021 over DHL

3SWLT0018271244

Compliment van noemi Lafuente Redon op 25 oktober 2021 over DHL

ik heb niet de kantekend, maar wel de tijd en plaats dat die bezorger had iets achter laten. Woensdag 13 oktober om 13.10 uur. Bezorgd hij een pakket op Groen van Prinssternstraat op de fiets bedrijf. Een jonge met lang dark haar.

Compliment van Sk89 op 21 oktober 2021 over DHL

Als het daadwerkelijk beter zal worden ben ik tevreden.

Compliment van Boze SNS klant op 21 oktober 2021 over DHL

Nou, ben blij dat het deze keer toch weer goed gekomen is.

Compliment van [email protected] op 14 oktober 2021 over DHL

ik heb de indruk dat er serieus naar keken zal worden, of het daardoor verandering zal brengen is de vraag, maar moet de toekomst uitwijzen.

Compliment van Gita Gladstone op 14 oktober 2021 over DHL

Goedemiddag,

Bedankt voor u snelle reactie hiervan .

Ik zal de track en tracé nummer doorgeven.
JVGLOTC003454207.

Vriendelijke groet Gita Gladstone

Compliment van jpcvdp op 12 oktober 2021 over DHL

Alhoewel het geen incident bleek te zijn. Op het afhaalpunt bleek dat veel ontvangers dezelfde klacht hadden.

Compliment van Chacha1975 op 09 oktober 2021 over DHL

Ik snap niet waarom deze klachten steeds bij DHL aankomen als ik ze indien bij USPS?

Compliment van Gummer op 01 oktober 2021 over DHL

Het is nu niet anders. Er is wel 1 pakket zoek, dat blijft vreemd.

Compliment van Ghkitldss op 04 oktober 2021 over DHL

Dat zou ook normaal zijn. Dank u vriendelijk voor de aandacht van mijn klacht

Compliment van Dave Westbroek op 27 september 2021 over DHL

Goede middag

Ik had u bericht over het hoofd gezien
Er zat bij het pakket ook een retour label van de Lidl die heb ik er op geplakt heb alleen een zending nr van het ontvangen pakket meer heb ik helaas niet

Mvg d Westbroek