Mijn Klacht:
Ik heh sinds vorige week donderdag bestellling geplaats ,.afgelopen zaterdag 04-04-2015 is het bezorgrd. Ikheb toen vriendelyk gevraagd om het boven te brengen( 2hoog) hij antwoorde van als k nu niet kom brengt hij het maandag en rijdt zo met mijn pakket weg.
Vandaag 08-04-2015 overhalf3 bezorgt hij weer en weer vraag ik het vriendelijk en als antwooord waarom kan ik niet naar beneden kan waarop ik voor de zoveelste x antwoord op dat ik ziek ben ik hoor verders niks dus is die afrikaanse bezorger weer met mijn pakkrtje vandoor.
Wat nu?
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn pakketjes zonder uitleg kan onvangen andershoeft het niet meer!!!

