Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Koeriersbedrijven en post

3.1 /10
1208 stemmen
1208

verkeerde bezorging pakket

Klacht van pakketnummer CO359127866DE op 27 oktober 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb een pakketje besteld uit Duitsland en deze zou door DHL geleverd worden. Duitse DHL heeft het goede adres en postcode. met de overdracht van de Duitse naar de Nederlandse DHL is er een verkeerd adres opgekomen. hierdoor is... Lees meer

pakket bezorging

Klacht van Fopielin op 26 oktober 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zou een pakket van Wehkamp worden bezorgd tussen 1838 en 2035. Om 20:45 dood leuk een bericht ontvangen dat ze geen pakket konden afleveren, terwijl ik vanaf 16:00 uur thuis ben. Dit is niet de eerste keer, een paar maanden... Lees meer

Compliment van Hanselot op 27 oktober 2021 over DHL

3SWLT0018271244

Compliment van noemi Lafuente Redon op 25 oktober 2021 over DHL

ik heb niet de kantekend, maar wel de tijd en plaats dat die bezorger had iets achter laten. Woensdag 13 oktober om 13.10 uur. Bezorgd hij een pakket op Groen van Prinssternstraat op de fiets bedrijf. Een jonge met lang dark haar.

Compliment van Sk89 op 21 oktober 2021 over DHL

Als het daadwerkelijk beter zal worden ben ik tevreden.

Compliment van Boze SNS klant op 21 oktober 2021 over DHL

Nou, ben blij dat het deze keer toch weer goed gekomen is.

Compliment van [email protected] op 14 oktober 2021 over DHL

ik heb de indruk dat er serieus naar keken zal worden, of het daardoor verandering zal brengen is de vraag, maar moet de toekomst uitwijzen.

Compliment van Gita Gladstone op 14 oktober 2021 over DHL

Goedemiddag,

Bedankt voor u snelle reactie hiervan .

Ik zal de track en tracé nummer doorgeven.
JVGLOTC003454207.

Vriendelijke groet Gita Gladstone

Compliment van jpcvdp op 12 oktober 2021 over DHL

Alhoewel het geen incident bleek te zijn. Op het afhaalpunt bleek dat veel ontvangers dezelfde klacht hadden.

Compliment van Chacha1975 op 09 oktober 2021 over DHL

Ik snap niet waarom deze klachten steeds bij DHL aankomen als ik ze indien bij USPS?

Compliment van Gummer op 01 oktober 2021 over DHL

Het is nu niet anders. Er is wel 1 pakket zoek, dat blijft vreemd.

Compliment van Ghkitldss op 04 oktober 2021 over DHL

Dat zou ook normaal zijn. Dank u vriendelijk voor de aandacht van mijn klacht

Compliment van Dave Westbroek op 27 september 2021 over DHL

Goede middag

Ik had u bericht over het hoofd gezien
Er zat bij het pakket ook een retour label van de Lidl die heb ik er op geplakt heb alleen een zending nr van het ontvangen pakket meer heb ik helaas niet

Mvg d Westbroek

Compliment van zip_ly op 28 september 2021 over DHL

Het teveel betaalde BTW heb ik inmiddels ontvangen.
Jammer dat ik niets extra krijg zoals Advance Payment, maar goed dat is niet verplicht.

Compliment van flooronly op 17 september 2021 over DHL

Goede dag Charlotte.
Ik ben zeer tevreden over de manier hoe de problemen worden aangepakt.
Ik wil geen schade claim indienen en ik hoop dat het bezorg team van DHL positief hun werkzaamheden zullen herpakken.
Veel dank voor uw medewerking.
vriendelijke groeten,
Floor Couvee

Compliment van vonkvivian op 17 september 2021 over DHL

3SBCS08084857

Compliment van kyaramaria1 op 17 september 2021 over DHL

Jullie pakket bezorger heeft mijn pakketje bij een heel ander adres ingeleverd. Gelukkig hebben ze zelf mijn pakketje aan de deur gebracht. Slecht DHL!

Compliment van secura op 15 september 2021 over DHL

Was net opgelost na 8 dagen

Compliment van fredo780 op 24 augustus 2021 over DHL

Is gecorrigeerd

Compliment van Meyndert op 23 augustus 2021 over DHL

Ik ben tevreden als ik inderdaad weer pakketjes aan me deur krijg zoals dhl dit ook beloofd.

Compliment van Jan987654321 op 07 september 2021 over DHL

De zaak is uiteindelijk prima opgelost.

Compliment van vergeten56 op 17 augustus 2021 over DHL

Thanks ben tevreden