Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 3 in Koeriersbedrijven en post

2166 klachten opgelost
3.2 /10
841 stemmen
841

Goedemiddag,Tot mijn verbazing krijg ik bericht dat het pakket gister om 16:11 bij de buren op nummer 11 is bezorgd. Ik ben de hele middag met 6 personen thuis geweest dus heel vreemd. Wat nog vreemder is, is dat... Lees meer

Alweer gemist

Klacht van op 27 januari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Als wij pakketjes moeten ontvangen hebben ze ons op zaterdag altijd gemist. Terwijl wij buiten aan het wassen zijn en er binnen gewoon mensen zijn. Krijgen wij altijd de melding gemist. Volgens mijn zijn ze te beroerd om zaterdags bij ons te leveren.Dit... Lees meer

Compliment van Vhaarlems op 28 januari 2020 over DHL

Hartelijk dank voor de snelle reactie en mijn excuses dat ik de schuld bij de medewerker van DHL heb gelegd. Ik ga contact zoeken met het bedrijf zelf. Vriendelijke groet

Compliment van Zuiddakota1 op 24 januari 2020 over DHL

Laat het dan verder aan u over , en bedankt voor uw snelle reactie .

Mvg . Dhr . Mr . Ir . Kolonel JL van den Hout

Compliment van Cjaantje op 22 januari 2020 over DHL

Het is goed opgelost. Dankjewel.

Compliment van InekeH124 op 16 januari 2020 over DHL

Opgelost

Compliment van rrrrrrrrrrrrrobin op 15 januari 2020 over DHL

Dank voor uw snelle reactie. Zojuist vandaag het pakketje echt gemist, inclusief het briefje in de voordeur. Dit keer was het mijn schuld ;)

Compliment van Mife01 op 08 januari 2020 over DHL

Bezorger wordt aangesproken zodat dit gedrag in de toekomst
Hopelijk niet meer voorkomt

Compliment van GerieV op 06 januari 2020 over DHL

Is goede oplossing als het bedrag dan idd gerestitueerd wordt.

Compliment van digitalis purpurea op 07 januari 2020 over DHL

Op 7-1-2020 bericht van DHL. De vergissing is ingezien en mijn schade wordt vergoed omdat ik Extra verzekerd heb verzonden.

Compliment van DeniseSB op 06 januari 2020 over DHL

Bedankt voor de moeite. Inderdaad weer aangepast om bij mij thuis te laten bezorgen. Dit zou tussen 11 en 13.25 gebeuren maar nog niemand gezien helaas. Hoop dat het nog komt maar we gaan het zien.

Compliment van Arthur75 op 04 januari 2020 over DHL

Dag later keurig gebeld door DHL levering is toch nog in orde gekomen. Daarnaast hebben ze ook excuses aangeboden over de eerdere afhandeling. Kortom goed opgelost.

Compliment van zieltjens op 03 januari 2020 over DHL

Ongelooflijk na melding onbekend adres is het pakket retour gegaan naar de verzender.
Verzender gaf aan dat hij zeker wist dat hij bij DHL het aangeld had als verzenden naar service punt, wat ook op het pakket vermeld staat.
Pakket leek vandaag bezorgd te zijn , maar verzender had niets ontvangen.
Het meest merkwaardige is dat ik totaal geen melding heb gehad dat het pakket bezorgd was , door in de geschiedenis van ordernummer te kijken kon ik zien dat er ergens iets was bezorgd. Maar waar?
Doordat ik geen bericht had ontvangen toch maar even naar mijn servicepunt gegaan en daar was mijn pakket gewoon bezorgd.Pakket is twee keer heen en weer gegaan naar sorteercentrum en niet retour naar verzender maar twee keer naar servicepunt , waarom de eerste keer het adres onbekend was?? Zal een raadsel blijven.
Kwalijke zaak van DHL. Slechte berichtgeving, een oplossing die dus niet klopt. En ga vooral niet chatten met een medewerker die in dezelfde sessie meerdere chats afraggeld met standaard antwoorden.

Met vriendelijke groeten
Georges

Compliment van renejansen34 op 30 december 2019 over DHL

Bedankt voor de feedback

Compliment van Duinstra op 28 december 2019 over DHL

Begrijpelijk en bedankt voor uw reactie

Compliment van robot797 op 24 december 2019 over DHL

dank u wel dan ga ik een klacht maken over postnl
en ik hoop dat ik dan als nog mijn paket ga krijgen

Compliment van Harry ALMERE op 24 december 2019 over DHL

Dit is mij al medegedeeld maar daar heb ik niets aan

Compliment van crosje80 op 23 december 2019 over DHL

Bedankt! Ook voor de snelle reactie!

Compliment van Buddha 2014 op 14 december 2019 over DHL

Ik wacht het dan nog even af, bedankt voor uw reactie.
Marjan Hamersma

Compliment van tomscheeper op 10 december 2019 over DHL

Bedankt voor het snelle antwoord. Goed dat dit wordt besproken om verdere misverstanden te voorkomen.

Compliment van FADIK00 op 09 december 2019 over DHL

Door een fout van jullie moet ikweer achteraan gaan, ik wil gewoon het pakketje terug, het is toch in het sorteercentrum u kunt dit toch oplossen zodat het weer aangeboden kan worden naar mij?? Dhl is echt de slechtste bezorgdienst,niet normaal meer.

Compliment van petrinej op 09 december 2019 over DHL

PrimA