Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

3.1 /10
924 stemmen
924

Pakket verloren door DHL

Klacht van Delfzijl98 op 27 september 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wou een pakket/cadeau sturen naar een vriendin van me voor haar verjaardag via DHL. Ik had ook verzendbewijs, traceercode.. Dagenlang hebben we niets gehoord over het pakketje, en is het dus niet naar de bestemming bereikt. Het was een... Lees meer

Retourkosten

Klacht van Bartjedelft op 27 september 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een verkeerd pakket ontvangen via DHL en de verzender zei me dat ik het moest weigeren, waarna DHL het voor mij gratis zou terug sturen naar de afzender. De bezorger van DHL heeft het echter toch met een smoes,... Lees meer

Niet thuis???????

Klacht van Audrey__ op 27 september 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket zou 22 september bezorgd worden. Volgens de app was ik niet thuis. De volgende dag kon het ook niet bezorgd worden omdat ik volgens de bezorger niet thuis zou zijn. Niet onbelangrijk detail; woon bij mijn bedrijf, wat... Lees meer

Compliment van RSKV op 27 september 2022 over DHL

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.
Ik wacht het onderzoek rustig af.

Wellicht nog relevant om te vermelden, is dat er ook camerabeelden zijn vanaf het moment dat de bezorger met het pakje van de buren voor mijn deur stond (dit heb ik ook gecommuniceerd aan de verzender)

Compliment van [email protected] op 27 september 2022 over DHL

Prima maar wij wachten het af, in ons appartementen complex komt het vaak voor dat DHL slecht bezorgd.

Compliment van Blau op 17 september 2022 over DHL

Het is fijn dat de betreffende bezorger hier op aangesproken wordt. Mocht dit de volgende keer weer gebeuren, dan meld ik me hier wel weer. Voor nu: bedankt.

Compliment van F.J Michel op 20 september 2022 over DHL

Ik heb eindelijk mijn pakket gehad (de doos was wel beschadigd (leek alsof hij nat was geweest) maar de inhoud heel.
Jammer dat ik de eerste x geen bericht had gekregen dat het pakketje niet kwam
Gelukkig kreeg ik het wel de keer erna. Jammer voor ons dat we anderhalve dag thuis hebben zitten wachten maar uiteindelijk komt het goed

Compliment van Gerritenbertha op 20 september 2022 over DHL

Ik ga er nu vanuit dat het goed komt. Nog even waarom via hier: dhl is niet te bereiken via een site, althans niet zonder dat je eerst een chatbot door moet en daarna de verbinding verbroken…

Compliment van Lydia Nootenboom op 14 september 2022 over DHL

De bezorger wil gewoon de wheredijk niet op volgens mij moet gelopen worden auto s verboden

Compliment van Rob van Mierlo op 13 september 2022 over DHL

Excuses aan DHL, het pakketje bleek door PostNL bezorgd te zijn.
Ik dit met PostNL nu verder afhandelen.

Compliment van De Heksenzolder op 15 september 2022 over DHL

Het werkt weer dus ben ik tevreden.

Compliment van NAJS op 07 september 2022 over DHL

Ja, inmiddels zelf opgehaald. Voor deze ‚Äėronde' akkoord (omdat dit niet de eerste maal gebeurd is - ook op vorig adres)
Wil nog opmerken dat sommige bezorgers wel heel snel weg zijn en ga er maar vanuit dat ze een bepaald quotum moeten halen bij het bezorgen.

Compliment van NGEJN Massie 23 op 10 september 2022 over DHL

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van DHL en mijn probleem is opgelost.

Compliment van MexdeRijk Rijk op 08 september 2022 over DHL

Beste Laura,

Oeps, ik had een foto genomen en bij controle bleek dat ik het verkeerde bedrijf heb genoemd! Het was een DPD busje.....
Het spijt mij enorm!!!! Op welke wijze kan ik mijn klacht rectificeren?
Ik heb opnieuw de klacht ingediend met de juiste gegevens.
Nogmaals excuus voor het ongemak.

MvG,
Mechtilde

Compliment van [email protected] op 05 september 2022 over DHL

Ben blij dat er wat duidelijkheid is geboden.

Compliment van LGL op 03 september 2022 over DHL

Het is me nu gelukt om het pakket te verwijderen. Ook is mijn naam weggehaald.
Ik ben tevreden :)

Compliment van Ellen 01 op 02 september 2022 over DHL

Prima oplossing van iets wat al veel eerder opgelost had kunnen worden

Compliment van Tjansen83 op 23 augustus 2022 over DHL

Top, dank je wel, reeds ingediend nu bij DHL. Hopelijk lossen ze het vlot op!

Compliment van justinjoey op 23 augustus 2022 over DHL

Dank voor de informatie.

Compliment van buyer56 op 20 augustus 2022 over DHL

Goedemiddag ,

Mijn dank voor de snelle reactie ..hoop dat het in het vervolg niet meer voorkomt

Mvg R

Compliment van Gul Salman op 26 augustus 2022 over DHL

Hai, de bestelling is al binnen.
Het is opgelost.
Groet.Gul Salman

Compliment van cdvh op 25 augustus 2022 over DHL

Pakket is getraceerd en gelukkig alsnog bij de ontvanger bezorgt