Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Koeriersbedrijven en post

99%
1720 klachten gemeld
7 openstaande klachten
6 klachten in behandeling
1707 klachten opgelost
2.7 /10
796 stemmen
796

Onwettig tekenen

Klacht van Jeshua op 01 december 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De optie Bij NIET afleveren buren en of andere tijdstip wordt genegeerd, 4x in 3 mnd tijd. Volgende Pakketten worden afgeleverd om 21:27 uur/ 30 nov. (3SBHP007884870)én (3SBHP007884869) waarvoor getekend moet worden maar dat is al getekend, wordt gewoon getekend door de chaufeur/... Lees meer

bezorger

Klacht van harm vd meulen op 01 december 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is vandaag een artikel door D.H,L bij mij bezorgd,omdat mijn vrouw ziek is en al 7jaar bedlederig is kan ik niet snel naar de deur als de bel gaat, dat was ook nu het geval toen ik bijna hardlopend... Lees meer

Pakket niet geleverd

Klacht van Peter0123 op 30 november 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL bezorger geeft aan dat het adres onjuist is, terwijl deze klopt. Hierdoor gaan de pakketjes retour naar de verzender (in China..). Dit is nu twee keer gebeurd de afgelopen week. DHL heeft vroeger vaak zat op dit adres geleverd... Lees meer

Compliment van Tuvillo op 01 december 2023 over DHL

Dankuwel. Ik zie nu in de app staan dat het pakket in mijn regio is aangekomen. Dan was die afhaal melding misschien een spook melding? Maar ik begrijp niet waarom de chauffeur niet pas aangeeft dat het pakket in de automaat ligt als het er ook werkelijk in is gestopt. Dit systeem werkt duidelijk niet. De chauffeur geeft toch ook pas n bericht dat iets bezorgd is als hij aan de deur is geweest… dit zou ik wel aanpassen. Dankuwel voor nu. Ik wacht t nog maar even af dan.

7

Compliment van Jarnodevries87 op 28 november 2023 over DHL

Ik moet eerlijk zeggen dat jullie mijn klacht erg serieus hebben genomen! Ik heb alsnog mijn pakketje gekregen! Dank daarvoor !

10

Compliment van Hans Roggeveen op 20 november 2023 over DHL

Uiteindelijk vandaag (20-11-2023) toch bezorgd!
Wel héél lang moeten wachten op douane (?) behandeling.
Alsnog dank.

10

Compliment van Evert Dusseljee op 27 november 2023 over DHL

De zending heeft vele wegen bewandeld en de verpakking was beschadigd. Vele malen contact gehad en uren aan de lijn gehad voor dat alles weer in orde komt.
Wij verwachten het bedrag van het terug gestuurde aan ons over te maken.

8

Compliment van Gerrit Spies op 15 november 2023 over DHL

Heel veel dank voor alle aandacht van Marlou!!!
Wacht af hoe de bezorging nu verder verloopt, als het niet goed is neem weer contact met jullie!

10

Compliment van MSchouw op 14 november 2023 over DHL

gelukkig heb ik nog kunnen voorkomen dat het pakket terug naar de afzender in China wordt gestuurd, nu nog even afwachten of het vanavond wordt bezorgd bij ons...

7

Compliment van Max-Q op 14 november 2023 over DHL

Voorlopig ga ik maar van het positieve uit en dat herhaling zich niet meer voor zal doen. Mijn dank.

8

Compliment van Kouki op 03 november 2023 over DHL

Hoe kan dit zijn opgelost?? Word alleen aangegeven hoe het werk bij DHL, maar waar komt pakket vandaan dan? Ik heb diverse orders lopen. Kent je het verhaal van Kastje naar de muur??

10

Compliment van Gaby0210 op 02 november 2023 over DHL

Hallo Senna,

Dankjewel. Fijn dat de koerier het te horen krijgt.

Met vriendelijke groet,

Gaby

7

Compliment van DoornWillem op 02 november 2023 over DHL

Als jullie het folmpjre willen hebben dan hoor ik het wel.

8

Compliment van Brigitteb87 op 13 oktober 2023 over DHL

Hoi Mitchel,

Bedankt voor je reactie!
Mijn zendingnummer van de laatste bezorging is: 3SHM00000767431
Maar helaas gebeurt het dus met elk pakket momenteel.

Ik hoop dat je de bezorger zo kan vinden en dat het opgelost kan worden!

Groeten Brigitte Bout-Allertz

7

Compliment van Karen89 op 06 oktober 2023 over DHL

Bedankt voor uw bericht.
Deze oplossing heb ik al vaker gehoord.
Vervolgens lijkt het probleem niet te zijn opgelost en gebeurt het elke keer weer.
Niet in alle gevallen heeft de afzender het product nog op voorraad.
Waarom word het niet naar een afhaalpunt gebracht?

Fijne dag!

7

Compliment van NaMijNo op 07 oktober 2023 over DHL

Onderzoek is opgestart. Uitkomst: Matras is niet meer te traceren.

7

Compliment van lvanderoost op 30 september 2023 over DHL

Bedankt voor uw reactie! Ik ga contact opnemen met de verzender.

7

Compliment van JWRoelofs op 30 september 2023 over DHL

Afdoende hopen we

9

Compliment van Osdu op 08 september 2023 over DHL

Als pakketten in de toekomst inderdaad conform afspraken bezorgd worden ben ik tevreden. Jammer wel dat de verzender vooralsnog de kosten moet dragen van het niet bezorgde pakket.
Die kosten zouden door de bezorger opgebracht moeten worden.

7

Compliment van Polli0608 op 02 september 2023 over DHL

Bedankt. Met zo’n antwoord ben ik tevreden. Maar ik zou graag het tracknummer van het pakket willen weten, zodat ik de informatie kan controleren.

9

Compliment van KevinHeuveling op 22 augustus 2023 over DHL

Helemaal goed :) Vriendelijk bedankt !!

9

Compliment van Rene 1961 op 18 augustus 2023 over DHL

Ik hoop dat het nu wel goed komt want ik heb nog een zending die teru moet.

9

Compliment van Schuttingpaal op 07 augustus 2023 over DHL

Ha DHL,

Het is inmiddels al 6 weken geleden dat het pakket daar is afgegeven. Volgens mij mag de druk echt wel opgevoerd worden. En ik snap dat de automaat niet in jullie beheer is, maar het is wel een partner van jullie die dit verzorgd. Ik zou graag willen zien dat jullie bij Smartmile daarom ook actief erachteraan gaan en de voortgang erin houden.

7