Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 11 Koeriersbedrijven en post

99%
2317 klachten gemeld
4 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
2310 klachten opgelost
3.2 /10
1181 stemmen
1181

Tijdslijn

Ik heb maandag 19-02 een pakketje afgegeven bij dhl service point in zwolle. Nou volg ik de track en trace online, en zie dat hij pas de 22e gescand is bij het sorteercentrum. Nu kijk ik weer op track en... Lees meer

Broken ceramics

Klacht van op 23 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dear DHL, I have been using your service thinking that you were one of the most professional and reliable shipping service in the world. I am a ceramic designer and I need to ship my pieces around the world. Unfortunately my... Lees meer

DHL heeft volstrekt maling aan klanten

Klacht van op 22 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren zou ik een pakketje ontvangen dat afgeleverd krijgen door DHL-Parcel. Kreeg hierover een bevestiging van DHL met de vermoedelijke bezorgtijd. Dat was tussen 11:00 en 15:00 uur. Rond 13:00 uur stond ik te kijken door mijn keukenraam en zag de... Lees meer