Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 van 11 Koeriersbedrijven en post

99%
2316 klachten gemeld
5 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
2308 klachten opgelost
3.2 /10
1310 stemmen
1310

Tijdslijn

Niet op tijd bezorgd

Klacht van op 25 april 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Betreft CI965104525DE Bezorging zou plaats vinden op 24-4 tussen 14.00 en 18.00 uur. De hele middag thuis gebleven maar geen pakket ontvangen. Geen enkele melding hiervan ontvangen. Bezorgen was daarna veel te laat 19.47 uur! Uiteraard waren we toen niet meer thuis. Nu... Lees meer

Vandaag heb ik een bezorging gemist, die al 4 maanden in opslag bij DHL ligt, en is er een bezorgcode (3QB3378MJ) bij mij in de brievenbus terecht gekomen. Helaas werkt deze niet na de instructies te hebben gevolgd op de... Lees meer

Pakket wordt retour gestuurd

Klacht van op 25 april 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket wordt niet meegegeven aan ontvanger, ondanks dat hij op tijd langs is geweest. Pakket wordt wel retour gestuurd naar mij, valt niet om te zetten. DHL faalt en wil haar eigen probleem niet oplossen. Track en trace code 3SDFC5866892537. Lees meer

Op zaterdag 214 zou het pakket tussen 11.00 en 15.0 geleverd worden. heel de dag iemand thuis. Er is gebeld maar voor er opengedaan kon worden was de chauffeur al weer weggereden. Track en trace staat op 11.43 geleverd. Helaas ik... Lees meer

Hallo heb weekend op een pakketje moeten wachten bleek dat het was bezorgd op ander adres en bezorger toch vandaag weer aan de deur waar ik slechte ervaringen mee heb gehad er is niet een excuus gezegd het was... Lees meer