Klacht: Wurgcontract

op 19 augustus 2019 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Al jaren doen wij zaken met Belcentrale uit Rotterdam. Begin dit jaar werd er een afspraak gemaak voor een update onderhoud. Monteur gekomen in januari en na een twintigtal minuten was hij klaar. Alles was weer up to date, of ik even wilde tekenen dat hij geweest was. Ik had klanten in de winkel die ik aan het helpen was dus ik zette snel mijn krabbel. Half februari werd ik accuut opgenomen in het ziekenhuis en daar werd mij verteld dat ik mijn bedrijf niet langer meer voort kon zetten. Een gigantische klap. Begin juni heb ik mijn bedrijf moeten sluiten vanwege gezondheidsproblemen. Netjes gemeld bij Belcentrale. Nu blijkt dat die onderhoudsmonteur mij een nieuw contract heeft laten tekenen voor 5 jaar, en dat terwijl het oude nog doorloopt tot 4-01-2020.
Ze eisen nu betaling van het volledige oude plus nieuwe contract.zijn we al getroffen doordat we met de zaak moeten stoppen en nu komen zij met deze claim. Kan dit zomaar en valt dit niet onder onvoorziene omstandigheden?
We hebben al enorme schulden hierdoor, en nu dit ook nog, terwijl ze ons geen diensten meer leveren. Niet eens een schikkingsvoorstel , wat voor praktijken zijn dit. A.U.B. Help ons.

Als het contract ontbonden wordt, wij hebben al pech genoeg doordat wij moesten stoppen met de winkel na 17,5 jaar.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Dzar