Klachten over Belcentrale

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Belcentrale zijn gemeld. Lees meer >

90% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 1 Vaste Telefonie

90%
190 klachten gemeld
9 openstaande klachten
10 klachten in behandeling
171 klachten opgelost
4.7 /10
130 stemmen
130

Tijdslijn

Zoals al meerdere malen aan u kenbaar gemaakt is mijn moeder van 80 jaar overgestapt naar Belcentrale voor zowel bellen als internet. Dit is gebeurd op verzoek en op aanraden van Belcentrale omdat zij het optimale bereik garandeerde. Mijn moeder... Lees meer

Zij hebben zonder onze toestemming onze ISDN buitenwerking gesteld. Ze willen dat we overgaan naar VIOP en weer een langdurig contarct met hen aangaan en dat willen wij voorlopig niet. KPN stopt met ISDN pas eind 2019. Om te herstellen vragen zij 250... Lees meer

Misleiding

Klacht van op 21 mei 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Belcentrale bood aan om gratis mijn analoge telefoon te vervangen voor een digitale telefoon. Toen ze dit kwamen doen moest er opeens een contract getekend worden voor internet en telefonie. Hier ik nu dus 5 jaar aan vast terwijl ik... Lees meer