Klachten over Youfone

Heeft u een klacht over Youfone? Helaas kan er ook bij deze provider van sim only abonnementen waarmee u goedkoop kunt bellen soms wel eens iets mis gaan.... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 7 Mobiele Telefonie

296 stemmen
296

Wijziging in het abonnement

Klacht van op 22 januari 2019 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn abonnement zou op 6-12-019 aflopen derhalve heb ik op 3-12-2018 contact opgenomen met youfone om mijn all-in-one abonnement om te zetten in alleen internet. Dit is mij gelijk bevestigd voor een bedrag van 14.95€ per maand en of ik akkoord... Lees meer

Compliment van Ad1952 op 14 mei 2018 over Youfone

Ik heb naderhand contact terug gehad en het probleem is opgelost ik ben zeer tevreden nu

Compliment van Frans@1948 op 23 februari 2018 over Youfone

Wij wachten af BVD
Met vrg
Frans van Heel

Compliment van Kurtenet op 24 februari 2018 over Youfone

Beste Quinn,

Ja maar onder voorbehoud:
Dank voor je reactie. Wel heb ik moeite om me voor te stellen dat we dit zelf hebben gedaan. Ik zou ook geen goede reden weten om dit weer uit te zetten. Kan je aangeven wanneer dat gebeurd is en de email die toentertijd ter bevestiging is verstuurd aan mij doorgeven?

Compliment van H.J. Ronner op 09 januari 2018 over Youfone

Oplossing is akkoord. Met dank aan klacht.nl.

Compliment van Johngig op 22 december 2017 over Youfone

Uw antwoord heel duidelijk dank daarvoor!,
Maar hoeveel mensen hebben dat door?
Het ligt dus aan Apple en niet aan Youphone.
Het zou mooi zijn wanneer ik het kan uitschakelen. Het zijn niet de kosten maar het principe!.

Compliment van phuzer op 22 augustus 2017 over Youfone

Opgelost met webcasso gelukkig!

Compliment van haraldbleu op 07 augustus 2017 over Youfone

Dank je Lexi! Fijn dat t opgelost is.

Compliment van L1988 op 29 juni 2017 over Youfone

Klopt inderdaad! Werkte na de activatie in 10 min, bedankt!

Compliment van janwillemhuitinga op 16 juni 2017 over Youfone

zucht, die regels van de unie vind ik zo kut. . neem dan alles mee. Maar jullie hebben geen fout gemaakt, ik ga akkoord.

Compliment van steenhouwer op 26 mei 2017 over Youfone

Na het doornemen van de instellingen kom ik inderdaad de fout tegen, stom toestel uiteindelijk. Dank je loes.

Compliment van plonkers op 21 april 2017 over Youfone

Oplossing heeft gewerkt, vind het beetje vaag nog maargoed..

Compliment van vanhooft op 06 maart 2017 over Youfone

Dank je. fijn dat dit zo snel opgelost kon worden, jmmr dat dit via een kllcht moest.

Compliment van John van de Kerkhof op 05 januari 2017 over Youfone

van uitgaande dat het halen van mijn gelijk uiteindelijk tot meer problemen gaat leiden, ga ik akkoord. Ik heb aangegeven dat ik in ieder geval geen gebruik meer zal maken van een \"voordelige\" bundel en deze optie niet meer zal benutten in het buitenland.

Compliment van larsvanoirschot op 20 december 2016 over Youfone

Na een check blijkt die stand helaas aan te staan. Dat is maar goed ook dan! Dank u!

Compliment van Magnus72 op 13 december 2016 over Youfone

Dank voor de toelichting, ik laat mijn mannetje ernaar kijken.