Klachten over Youfone

Heeft u een klacht over Youfone? Helaas kan er ook bij deze provider van sim only abonnementen waarmee u goedkoop kunt bellen soms wel eens iets mis gaan.... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 in Alles-in-1 en nr. # 1 in Mobiele Telefonie

99%
180 klachten gemeld
1 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
179 klachten opgelost
2.7 /10
309 stemmen
309

Tijdslijn

Simkaart nog steeds niet ontvangen

Klacht van op 15 april 2019 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Tot 3 keer toe een simkaart (met nummerbehoud) opgestuurd gekregen, maar nooit ontvangen. Na meerdere keren gebeld en gemaild te hebben van kastje naar de muur gestuurd te zijn, is inmiddels mijn abonnement bij de vorige profider opgezegd door youfone... Lees meer

Erg onprettig bedrijf

Klacht van op 20 maart 2019 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

NIET OPGELOST Zeer onvriendelijke maatschappij. Drie weken terug een internet Only abonnement afgesloten, maar door een vergissing wilde ik deze annuleren. Deze annulering zou nog plaatsvinden zonder dat ze ook maar iets geleverd hebben. De status die Youfone weergeeft, loopt zelfs... Lees meer

Ik heb een Sim-Only abonnement van Youfone. Tijdens mijn vakantie in Vietnam kreeg ik een sms dat ik 80% van mijn maximale internet had gebruikt. Dit vond ik gek want mijn roaming en internet stond uit en vliegtuigstand aan. Alles... Lees meer

Over december 2018 heeft Youfone voor de tweede maal zeer hoge verbruikskosten geregeld voor buiten de bundel internet. De eerste keer toen dit voorviel (augustus 2018), hebben ze dit ook niet naar behoren opgelost. Toen heeft Youfone enkel aangegeven dat... Lees meer

Overschakelen tv duurt een tiental seconden. Menu blijft structureel hangen. Crasht om de haverklap en naar herstart doet tv het enigszins weer. Klantenservice slecht bereikbaar(lang wachten en tijden klantenservice beperkt(9-18uur). Als ik het aantal klachten lees op internet dan verbaast... Lees meer