Wij hebben al tijdje last(sinds NOVEMBER 2022) van de internet verbindding die steeds uitvalt en we proberen het op te lossen met behulp van hun website, maar alsnog gebeurt dit steeds en we denken dat het aan de router ligt... Lees meer
Chronologisch
-mail van youfone contractbeeindiging
-hierop gereageerd.. Interne fout kon men als niet verzonden beschouwen
- opeens toch alles erachterweg 19 dec.
- gebeld verhaal gehaald.. Betrof een opzegservice door ons.. Waarheen wij gingen met de overstap service kon men niet noemen.
-heraansluiting kon alleen... Lees meer
In november 2022 heb ik een sim only abonnement afgesloten bij Youfone. Op 2 januari 2023 ging dit abonnement in en heb ik mijn simkaart geactiveerd. Omdat ik werkzaam ben in het onderwijs, merkte ik in de 1e week niet... Lees meer
Sinds 31 december 2021 heb ik een glasvezel abbonement genomen van Youfone. Bij het afsluiten werd er beloofd dat ik extra data kreeg bij mijn bestaande Sim only abbonement. Deze abbonementen zijn niet aan elkaar gekoppeld. Hierdoor heb ik... Lees meer
In uw overzicht bij klacht.nl staat dat mijn klacht over ten onrechte doorbetalen van de reeds teruggestuurde 2e ontvanger zou zijn opgelost. Dat is echter niet het geval. Graag zie ik dat aangepast
Mvg
Hans van der Vlugt Lees meer
Deze week geprobeerd een abonnement af te sluiten, volgens de site van youfone werden er geen aansluitkosten in rekening gebracht. Youfone wil mijn abonnement door laten gaan wanneer ik de aansluitkosten betaal. Ik heb hier contact over gehad met youfone... Lees meer
Ik ben klant bij Youfone. Dan kun je 1988 bellen, maar dat werkt niet, want dat nummer is buiten gebruik
Ik ga nu proberen of je het nummer vanuit buitenland te bellen, maar als dat ook niet lukt, dan ga ik... Lees meer
Ik heb in december een verhuizing doorgegeven van mijn nieuwe woning. Hierbij moest ik een nieuw contract afsluiten. De verhuizing zou 12 januari plaatsvinden. Helaas werd na contact duidelijk dat er geen dsl internet op onze nieuwe locatie mogelijk was,... Lees meer
Volgen een medewerker van Youfone
Ze kunnen mij niet zeggen hoeveel bel minuten ik nog wel heb.
Ik kan niet bij betalen om meer bel minuten te kopen.
Zesluiten mijn telefoon af als de onbekende hoeveelheid bereikt is.
Ze kunnen niks voor mij doen.... Lees meer
Goedemorgen,
Ik wil mijn abonnement vroegtijdig opzeggen in de vorm van een omzetting naar PrePaid, zodat deze beschikbaar blijft voor nummerbehoud bij een andere provider.
Zojuist heb ik contact opgenomen met YouFone en wordt mij verteld dat ik voor de... Lees meer