Ik heb 2 april pre order gedaan voor samsung galaxy s6 edge gedaan.
Vandaag 24 april heb ik de telefoon en nieuwe abo nog steeds NIET!!!
Ik heb ze wekelijks gebeld en krijg te horen, backoffice heeft een acherstand , maar... Lees meer
ikheb een klacht die ik via het klachtenformulier wil indienen, maar helaas doet dit formulier niets en kan dus ook geen klacht indienenm grrrr Lees meer
ik ben vanaf 23.1.15 bezig om mijn abonnement op te zeggen, ben hiervoor naar de Vodafone winkel gegaan op de Binnenban te Hoogvliet. De filiaalhouder had dit zei hij online geregeld via de site van Vodafone, heeft alle gegevens van... Lees meer
Ik wil een klacht in dienen over het (onmogelijk) tijdelijk stopzetten van mijn abonnement. Ik ben op dit moment een aantal maanden in het buitenland en ik heb ruim voor mijn vertrek met de klantenservice van Vodafone gebeld om te... Lees meer
Gistermiddag duocard gehaald bij Vodafone winkel in Waalwijk. Moest 30€ betalen, ookal absurd. Ze melden de simkaart aan en meteen stopt mijn oude simkaart en tot nu toe werkt er niet en zit ik met een net gekochte prepaidkaart te... Lees meer
Dinsdag 21 april 10.00 uur microsimkaart gekregen met de uitleg dat de oude kaart binnen enkele uren gedeactiveerd zou worden en de nieuwe binnen twee uur geactiveerd. Wat gebeurde er..... oude simkaart werd direct gedeactiveerd en nieuwe is nog steeds... Lees meer
- Zaterdag 18 april een Samsung S6 ontvangen met een nieuwe simkaart van vodafone. Diverse malen via de site en telefonisch proberen te activeren maar toen dat dinsdag 21 april nog niet gelukt was ben ik naar Vodafone winkel geweest,... Lees meer
Ik had een abonnement bij Tele2 wat ik over wikde oen naar Vodafone. Ik had bij Tele2 een opzegtermijn van 1 maand. Op 11 april heb ik een nieuw abonnement aangevraagd bij Vodafone met nummer behoud. Echter op 21 april... Lees meer
Vorige week gebeld door de verkoopafdeling Vodafone omdat mijn abonnement bijna afloopt. Toen ik zei dat het bereik de laatste tijd steeds wegvalt (ik woon in Amsterdam), raadde men mij aan een nieuwe simkaart te halen bij een Vodafone winkel.... Lees meer
Mijn neef heeft 5 jaar geleden en abonement met telefoon bij vodafone besteld maar nooit ontvangen. Hij heeft destijds een klacht ingediend bij vodafone omdat ze een deurwaarder hadden gestuurd. vervolgens heeft hij niets meer gehoord van vodafone of desbetreffende... Lees meer