Vandaag zag ik opnieuw extra data (1 GB voor 7,50 per maand) op mijn Vodafone factuur. De klantenservice laat me weten dat ik daar al meer dan een jaar maandelijks voor betaal. En dat terwijl ik met mijn gezin al... Lees meer
Ik krijg een rekening van €249 in de periode dat ik niet meer bij Vodafone zit maar bij een andere provider. Ik heb 1,5 uur met de klantenservice gebeld, 6 afdelingen gesproken en elke afdeling vertelde me een andere verhaal... Lees meer
Ik heb eind vorige maand een phishing sms ontvangen van Vodafone. Ik heb meteen Vodafone gebeld, omdat ik het niet vertrouwde. De medewerker van Vodafone adviseerde mij om de sms te verwijderen en er verder niets mee te doen. Ik... Lees meer
Onderwerp: Onterechte facturering door Vodafone na opzegging abonement
Op 05.04.2025 heb ik een Vodafone SIM-kaart gekocht. Zonder deze te gebruiken, heb ik deze op 09.04.2025 ingeleverd bij een Vodafone-winkel in Breda. Ik gaf aan mijn abonement te willen opzeggen.... Lees meer
Via deze brief wil ik mijn ernstige onvrede uiten over de gang van zaken met betrekking tot mijn mobiele abonnement bij Vodafone.
Vanaf het moment dat ik wist dat ik tijdelijk in detentie zou verblijven (van 2 december tot 6 maart),... Lees meer
Blijkbaar staat in het Vodafone systeem dat mijn abonnement verlengbaar is. Ik wordt al weken lang elke week gebeld of ik wil verlengen en ik geef aan dat ik dat niet wil. De medewerkers zeggen dat ze het in het... Lees meer
Ik heb afgelopen maandag (7 april) een nieuw Iphone 16 pro max bij de Vodafone winkel op de Haarlemerstraat in Leiden gekocht.
De verkoopster vertelde me dat ik IEDERE mobiel kon inleveren voor de teruggeef-actie van 200 euro.
Ik heb nog specifiek... Lees meer
Jaren zakelijke klant abonnement verlengd en niks dan ellende geen inzicht toestellening of toestel krijg al maanden niet mijn korting zolang abonnement loopt waar ik jaren al recht op heb na diverse chats steeds hetzelfde antwoord word opgelost nu ben... Lees meer
Sinds de overstap van ziggo consument naar ziggo zakelijk zijn de kortingen van Vodafone vervallen. Wat ik ook probeer, er is telkens een andere verhaal. Lees meer
Bij deze wil ik een klacht indienen.
Vodafone is slecht bereikbaar.
Via de chat wacht je gewoon 10 minuten zonder enige reactie van wie dan ook. Lees meer