Ik kan niet bellen. Naar de winkel geweest nieuwe simkaart maar de medewerkers wisten niet hoe ik weer zou kunnen bellen ook de helpdesk weet niks. Ik kan niet bellen of gebeld worden ….en ze kunnen niks voor mij betekenen.... Lees meer
1e bezoek Vodafone winkel waar ik de dame vroeg om mijn esim naar een fysiek kaartje om te zetten omdat ik mijn huidige toestel direct wil verkopen en achterlaten bij Apple bij aanschaf van een nieuw toestel. Ze wist niet... Lees meer
1e bezoek Vodafone winkel waar ik de dame vroeg om mijn esim naar een fysiek kaartje om te zetten omdat ik mijn huidige toestel direct wil verkopen en achterlaten bij Apple bij aanschaf van een nieuw toestel. Ze wist niet... Lees meer
Sinds een paar dagen verschijnen geen 'on line' gegevens meer van mijn contacten bij de what's apps.
Ben vanmiddag in de Vodafone winkel in de Helftheuvelpassage, Den Bosch, geweest en met een kluitje het riet ingestuurd met een onverschillige houding. Ik... Lees meer
Hallo,
Ik heb al paar keer tegen vodafone gezegd dat mijn kosten over mijn data bundel niet kloppen. Ik krijg altijd een sms als mijn data op is en heb hem dit keer niet gekregen en dan krijg ik ineens meer... Lees meer
Eergisteren hebben we een bestelling gedaan van een toestel met abonnement. Gister nam de bezorger van Dynalogics het toestel weer mee want de voorletter correspondeerde niet met de voorletters op het ID. Dit begrijp ik aangezien fraude voorkomt (ook al... Lees meer
nadat de mobiele telefoon van mijn schoonmoeder is gestolen meerdere malen tel. contact met Vodafone
18-8: na 1 1/2 uur overleg met een andere afdeling - verbinding verbroken. Vodafone heeft geen poging gedaan om mij opnieuw te bereiken
22-08-23 wederom gebeld -... Lees meer
Beste,
Ik heb in 2020 een abbonement afgesloten voor 25 euro per maand echter deze is in de loop der tijd steeds verhoogd. Nu heb ik daarom met de klantenservice gebeld en dat heeft me over de rand geduwd dat ik... Lees meer
4 aug bij Vodafone winkel geweest en aangegeven dat het scherm van mijn Samsung S22 Ultra kapot was. Ik wilde hem laten repareren. Letterlijke woorden vd medewerker waren dat ik dat bij Samsung moest laten doen terwijl ik het toestel... Lees meer
Ik ben al sinds april bezig om het abonn. van mijn dochter om te zetten. Eerst moest ik haar abonn. toevoegen aan het klantnummer van mijn zoon (die had al Red Together). Daarna bleek dat ik eerst haar telefoon moest... Lees meer