Mijn Klacht:
ik ben vanaf 23.1.15 bezig om mijn abonnement op te zeggen, ben hiervoor naar de Vodafone winkel gegaan op de Binnenban te Hoogvliet. De filiaalhouder had dit zei hij online geregeld via de site van Vodafone, heeft alle gegevens van mij ingevuld tot rijbewijsgegevens etc. heb gelijk diezelfde dag een prepaid kaart gekocht daar, kon mijn huidige tel.nr. houden, nu na blijkt na 3 maanden, dat er helemaal niets is gebeurd, het is bij u niet bekend, schandalig, ik heb eind febr. 15 mijn prepaid kaart in mijn mobiel gedaan omdat mijn abonnement toen gestopt zou zijn, maar blijkt nu is mijn abonnement nog niet opgezegd, ben naar de winkel gegaan en men zei dat klopt, kan alsnog gebeuren???? ik kreeg bericht dat er weer 1 maand abonnement afgeschreven ging worden, die ik geweigerd heb!, ik wist niet beter of ik had begin maart 15 de afrekening betaald, zou zo gaan zij de filiaalhouder. hoe gaat dit opgelost worden, ik ben niet te van plan om een abonnement te blijven betalen, voor alleen maar te bellen, terwijl dit al zo weinig gebeurd en mijn mobieltje is allang betaald!!!! kreeg vorige week te horen dat ik ook mijn oude tel nr niet kan behouden, maar wel mijn abonnement sorry hoor, ik pik dit niet ga desnoods mijn rechtsbijstandsverzekering inschakelen, mocht dit niet worden opgelost. dat uw personeel niet capabel genoeg is om in uw systeem in febr 15 te kunnen zien dat het abonnement niet was opgezegd, dan had ik toen nog maatregelen kunnen nemen, maar als dan mij 2 weken geleden mij verteld wordt dat er dan nog niets is gebeurd, vraag ik mij toch af wat zij daar doen. en niet 1 persoon maar er zijn 4 personen geweest in de winkel die allemaal zeiden dat het toe geregeld was!!! graag zie ik uw spoedig bericht tegemoet. de maand april 15 is door mij nog NIET betaald.
Gewenste Oplossing:
ik verwacht nu toch eindelijk wel een eerlijk antwoord te krijgen en wens niet met een kluitje in het riet gestuurd te worden, moet uiteindelijk keihard werken voor mijn geld en wil niet voor iets betalen, waarvan ik verwacht had dat dit goed geregeld was, zeker door deskundigen in een telefoonwinkel!

