Mijn Klacht:
Vorige week gebeld door de verkoopafdeling Vodafone omdat mijn abonnement bijna afloopt. Toen ik zei dat het bereik de laatste tijd steeds wegvalt (ik woon in Amsterdam), raadde men mij aan een nieuwe simkaart te halen bij een Vodafone winkel. Dit heb ik 21 april gedaan op filiaal Osdorpplein. De medewerkster zei dat ze de nieuwe kaart geactiveerd had en dat ik hem meteen kon gebruiken. Hij werkte echter niet en de oude ook niet meer. Dag erna terug naar de winkel. Weer nieuwe geactiveerde simkaart gekregen die het na een uur zou doen. Helaas. Vervolgens ruim 3 kwartier in de wacht met jullie ‘service’lijn. Medewerkster was bijzonder ongeduldig, maar ging toch mijn simkaart opnieuw activeren. Na 2 minuten zou het werken. Ze wilde niet die 2 minuten met mij aan de lijn wachten, zei dat ze het een naar gesprek vond (terwijl ik netjes ben gebleven en alleen wat vragen heb gesteld) en toen hing ze mij op! En nog altijd geen bereik. Weer de ‘service’lijn gebeld en weer 3 kwartier gewacht. Deze medewerker vertelde mij toen dat het een ‘order'(?) was en dat ik geduld moest hebben. Meer was er niet te doen.
Bovendien werkt My Vodafone niet meer.
Gewenste Oplossing:
Graag wil ik per omgaande een werkende simkaart en compensatie voor de geleden schade: vergoeding abonnementskosten, vergoeding voor beltijd (2 uur) en belkosten servicelijn, bovendien ben ik als ondernemer afhankelijk van mijn telefoon en mis ik nu opdrachten. Ook wil ik dat ik weer toegang krijg tot My Vodafone.

