Geachte heer/mevrouw,
Ik heb een bestelling verricht op 4 december 2020. Bestelling was een Iphone 12 Pro 512GB met een abonnement Vodafone Pro Connect (2 jaar). Volgens de klantenservice zou het toestel eind 2020 geleverd worden. Ik kreeg later een bericht... Lees meer
Op 28 december benaderd om over te stappen met vaste diensten en twee mobiele nummers. op 4 januari alles teruggedraaid regelmatig contact gehad maar de uitportering is nog steeds niet geregeld zodat ik niet naar mijn huidige aanbieder terug kan Lees meer
Wij proberen sinds 16 december 2020 een RED together abonnement af te sluiten. Hierop moeten 3 nummers worden gezet. Twee van tele2 naar Vodafone, en 1 nieuw nummer. Het nieuwe nummer en 1 van de tele2 nummers gaan probleemloos, echter... Lees meer
Vanwege omstandigheden is het niet mogelijk om online op te zeggen of dit telefonisch te doen (contracthouder verblijft in verpleeghuis). Bij vraag om een alternatieve procedure, bijvoorbeeld schriftelijk, wordt dit als onmogelijk gecommuniceerd. Ik heb aangegeven dat dit juridisch niet... Lees meer
overgestapt van kpn naar Vodafoon grootste fout van mn leven
wat een zooitje is het daar!!!
zakelijk abbonnement en dan denken ze dat je wel even 10x op en neer kan naar een winkel met een sjappie die er de... Lees meer
Vodafone heeft mij koste in rekening gebracht die ik niet gemaakt heb. Vodafone kan mij niet bewijzen dat ik de kosten hebben gemaakt. Ik zou vermoedelijk zijn doorverbonden naar een ander nummer. Het doorverbonden kost klaarblijkelijk €13,04. Het is niet... Lees meer
Geachte heer/mevr,.
Bij deze wil ik een klacht indienen betreft: nieuwe telefoon een Iphone 12 pro. Telefonisch online besteld en geregeld met een medewerker van Vodafone op 28-12-2020 rond 19.00u. Contract reeds verwerkt en opgestuurd naar mijn mailadres.
Service verleend en... Lees meer
Ik heb hier netwerkverbinding, als oplossing kwam vodafone met wifibellen maar ik heb ook geen WiFi. Nu heb ik op 06-01-2021 rond 16:10 uur gebeld voor een oplossing zegt iemand die Ferry heet dat ik Zelf gekozen heb voor een... Lees meer
Beste
De telefoon ( 06-50811012 ) waar het over gaat was van het ene moment op het andere moment dood. Van te voren gooide de telefoon het net werk er telkens uit. Nu zijn we gister gaan bellen met mijn... Lees meer
Na jaren abonnee te zijn, heb ik als tevreden klant n.a.v. een mail van Vodafone mijn abonnement only sim verlengd. Edoch na de bedenktijd van 14 dagen functioneerde mijn telefoon niet meer en ging op zoek naar een nieuw abonnement... Lees meer