Klachten over vidaXL

vidaXL is een internationale online retailer die alles heeft op het gebied van huis en tuin, maar ook voor sportartikelen, speelgoed, dierbenodigdheden... Lees meer >

63% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 3 in Online Warenhuizen

63%
109 klachten gemeld
15 openstaande klachten
25 klachten in behandeling
69 klachten opgelost
7.0 /10
74 stemmen

Via BVA Auctions een hondenren gewonnen 16 Panelen waarbij Vida XL de opdrachtgever is en bva Auctions tussenpersoon. Artikel werd betaald maar niet geleverd. Bva Auctions informeert dat om onbekende reden artikel niet kan uitgeleverd worden. Bijna 2w na... Lees meer

late levering bestelling

Klacht van op 23 augustus 2019 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

ruim een week geleden 2 parasols besteld; taupe met houten paal 300 cm prijs 50,99 perstuk vorige week via klantenservice vernomen dat artikelen bij depot liggen. bestelnr. 31101917830 kan artikelen niet volgen via DPD Vraag is waar blijven de artikelen Lees meer

Ik ben al 8 weken bezig om mijn geld terug te krijgen van vidaxl.na een kapotte voedseldroger die al een keer vervangen is en weer binnen een paar maanden kapot was. 8 weken heb ik zitten mailen met de domste... Lees meer

Na een vreselijke ervaring waar ik 5 weken niets hoorde, behalve loze beloften wanneer ze terug emailden....kreeg ik een voucher van 50 euro... Uiteindelijk besloten toch hier iets voor te kopen.. iets wat op voorraad was, levertijd max 3 werkdagen. Het... Lees meer

Vals belofte, onduidelijke actiekorting

Klacht van op 16 augustus 2019 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Zondag 28 juli is er een aanbieding van een egelhuis van € 23,99 voor € 19,99. Alleen die dag. Bovendien was er een actie 'SummerSale' -10% extra bij aanschaf van twee producten van VidalXL met de code 'ZOMER19' Ik bestelde het... Lees meer

Loungeset teleurstelling

Klacht van op 03 augustus 2019 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Ik bestelde een loungeset op de website. Daar staat bij eenvoudig te monteren. Ik had daarbij niet verwacht dat het een volledige zelfmontage zou zijn van meer dan 300 onderdelen! Sommige onderdelen paste niet goed, sommige onderdelen hadden afwijkende maten... Lees meer

Compliment van Gam. op 09 augustus 2019 over vidaXL

Ben blij dat het eindelijk is opgelost. Eigenlijk binnen een paar minuten. Jammer dat het via deze weg moest en niet gewoon rechtstreeks kon worden opgelost.

Compliment van mvefa1980 op 19 juli 2019 over vidaXL

Compliment van mvefa1980 op 19 juli 2019 over vidaXL

Het was effe mailen en bellen maar uiteindelijk nemen ze de matras terug en wij krijgen onze geld terug, dus wij zijn hier heel erg tevreden mee. Simone was heel erg behulpzam en begrijpvol. Dus alles neetjes geregeld. Bedankt!

Compliment van sandertalsma op 17 juli 2019 over vidaXL

Prima oplossing maar vooralsnog voor een bedrijf dat zo groot is is de communicatie echt slecht!

Compliment van Jordy op 05 juli 2019 over vidaXL

Super geholpen en het probleem is opgelost, top!

Compliment van Hepple op 02 juli 2019 over vidaXL

Ze hebben mij netjes gebeld en pakket verzonden.

Compliment van hamid1990 op 17 juni 2019 over vidaXL

Ik ben zeer tevreden met de geboden oplossing door VidaXL.

Compliment van WGH Gottenbos op 27 mei 2019 over vidaXL

Het probleem is perfect opgelost dus bij deze trek ik de klacht in

Compliment van Bowyman op 23 mei 2019 over vidaXL

Prima opgelost !!

Compliment van y12345 op 07 juni 2019 over vidaXL

Super geholpen

Compliment van sdp1979 op 15 mei 2019 over vidaXL

Simone, je krijgt van mij een dikke 10! een súpermeid, met een ideale oplossing. waren alle klantenservicemedewerksters maar zo als jij!

Compliment van langlevedeglobalisering op 23 mei 2019 over vidaXL

na heel wat over en weer gemail, kwam dan toch een oplossing uit de bus nadat ik mijn klacht op klacht.nl had gepost. jammer natuurlijk dat het zo ver moest gedreven worden, maar eind goed, al goed. ongeveer een week na het 1e telefonisch contact kreeg ik vandaag nieuwe banken binnen, waarvoor hartelijk dank.

Compliment van Gizz op 16 mei 2019 over vidaXL

De klacht is opgelost, en ik heb precies gekregen waar ik naar vroeg. Meer heb ik er niet over te zeggen; ben zeker te spreken over de service die is verleend door Simone. Bedankt

Compliment van Ammel op 08 mei 2019 over vidaXL

Er is zeer netjes omgegaan met mijn klacht. Uiteindelijk de gehele bank terug gestuurd en volledig het bedrag
terug gekregen van de bank. Ook nog eens 50 euro gekregen voor verpakkings onkosten dus helemaal tevreden.

Compliment van sillie b op 04 januari 2019 over vidaXL

snel gehandeld naar aanleiding van mijn klacht.

Compliment van Kaape op 21 december 2018 over vidaXL

Perfecte oplossing door vidaXL.

Compliment van Onneweer op 13 december 2018 over vidaXL

ik ga akkoord met de oplossing, Verloopt nu beter als ze telefonische contact zoeken. Ik ga echt akkoord als de naaimachine binnen is en de afgesproken deal rond is.

Tineke

Compliment van frankharsdorf op 14 december 2018 over vidaXL

Pakje vrijwel onmiddellijk na de klacht ontvangen. Toen kon het opeens wel snel. Ook volledige terugbetaling ontvangen als compensatie.
Misschien vanaf het begin zorgen dat de paketten tijdig geleverd worden dan hoeft er zich niemand meer full time bezig te houden met klachtafhandeling

Compliment van ivohabets op 10 december 2018 over vidaXL

Hoewel de klantenservice slecht bereikbaar is, is de klacht door de kwaliteitsafdeling wel heel snel opgepakt. De aangeboden oplossing is akkoord en snel afgehandeld door de zeer vriendelijke en behulpzame medewerkster!

Compliment van defreyne op 04 december 2018 over vidaXL

De klacht is voorbeeldig en spoedig opgelost.Ons vertrouwen in de firma is daardoor hersteld.We raden uw firma aan bij ons vrienden en kennissen.
Dank voor de oplossing en groetjes
Defreyne D

Compliment van Lashelle Rosendahl op 08 december 2018 over vidaXL

Na veel contact, door verschillende factoren toch de bank mogen terugsturen! tevreden met hoe het verloop is gegaan!

Compliment van Frs89 op 05 november 2018 over vidaXL

Ik ben gebelt n we zijn tot een goede oplossing gekomen !

Compliment van Bjegor4389 op 07 november 2018 over vidaXL

netjes opgelost op deze manier.Jammer dat het zo moest lopen.Heb ook nog netjes een bos bloemen gehad,wat ik erg vriendelijk vind.

Compliment van regina albrink op 21 november 2018 over vidaXL

Uiteindelijk ben ik toch tevreden doordat ik extra gebeld en gemaild ben door VidaXL Ik heb ook een tegoedbon gekregen en de parasolvoet zelf is heel mooi.

Compliment van josberjen op 05 oktober 2018 over vidaXL

Na enige aarzeling is de zaak opgevolgd door Vidaxl en zijn ze vriendelijk overgegaan om de bestelling te leveren. We kregen zelf een bonus cado.
Waarvoor dânk

Compliment van solohostel@mail.com op 23 augustus 2019 over vidaXL

Deze telefoon gesprek was op 18-08-2018 en tot nu niets gehoord en dat betekent gewoon liggen want vandaag is vrijdag 23 -08-2019 dus een jaar later.op elke geval geen probleem want ik heb deze piano weg gegooid , het is niks ,maar ik heb geleerd van.