Klachten over vidaXL

vidaXL is een internationale online retailer die alles heeft op het gebied van huis en tuin, maar ook voor sportartikelen, speelgoed, dierbenodigdheden... Lees meer >

42% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 4 in Online Warenhuizen

42%
121 klachten gemeld
50 openstaande klachten
19 klachten in behandeling
52 klachten opgelost
7.1 /10
53 stemmen

Dit hou je niet voor mogelijk

Klacht van op 02 juni 2020 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Online aankoop gedaan bij https:nl.vidaxl.be van (vidaXL 3-delige Tafelset massief mangohout en staal) Artikelnr 246284 Factuurnr 9860514647 Ordernummer 32110402859 Prijs € 188,99 Betaling uitgevoerd met Visa,goederen geleverd op 11052020. De goederen zijn beschadigd en ZEKER NIET NIEUW, alsook kapotte verpakkingsdoos,beschermingsfolie... Lees meer

Compliment van Basicfit member op 16 april 2020 over vidaXL

Ik ben heel netjes gebeld door Vidaxl, ik vind het alleen jammer Dat dit eerst via klacht.nl moest gaan.
Het geld is netjes binnen enkele dagen teruggestort. Ik ben blij dat we eruit gekomen zijn .

Compliment van zhurchik op 21 april 2020 over vidaXL

Vanochtend was is gebeld door VidaXL, ze willen het prijsverschil terug storten op mijn rekening, met deze oplossing ben ik tevreden als het gaat gebeuren

Compliment van kees-Privacy op 09 april 2020 over vidaXL

Gebeld door VidaXL en alles is prima opgelost, waarschijnlijk is het druk bij VidaXL. Blijf van mening dat de website vreemde signalen uitstuurt. Geen telefoon meer, geen retourformulier e.d. maar dat zit hem dan in de communicatie!

Compliment van Postbesteller op 09 april 2020 over vidaXL

Goede service en daar ben ik blij mee. Prima geregeld.

Compliment van Reijrink op 13 april 2020 over vidaXL

Een uitstekende oplossing!
Het werkt goed om elkaar even aan de telefoon gehad te hebben.

Compliment van hutten_7@hotmail.com op 07 februari 2020 over vidaXL

Vanmorgen telefonisch benaderd en het product is geleverd, dit is dus goed en snel opgelost. duimpje omhoog hiervoor.
Wel is de bestelling in mijn account nog verdwenen maar hieraan wordt gewerkt.

Compliment van kaskafreddy op 04 februari 2020 over vidaXL

Zeer snel en goed opgelost

Compliment van Valnic op 14 december 2019 over vidaXL

Hondenren wordt helft terugbetaald mits helft geleverd
Ontbrekende stukken windscherm wordt nageleverd
Fair geregeld waarvoor dank aan VidaXL en bva

Compliment van R. Daane op 19 november 2019 over vidaXL

Blij met de oplossing

Compliment van GwenJasmijn op 24 oktober 2019 over vidaXL

Hele vriendelijke telefoniste die contact opnam en de situatie begreep. Er is toegezegd dat het bedrag gecrediteerd wordt. VidaXL bedankt voor de vlotte oplossing hier zijn wij erg tevreden mee!

Compliment van Valnic op 14 december 2019 over vidaXL

opgelost en tevree

Compliment van Gam. op 09 augustus 2019 over vidaXL

Ben blij dat het eindelijk is opgelost. Eigenlijk binnen een paar minuten. Jammer dat het via deze weg moest en niet gewoon rechtstreeks kon worden opgelost.

Compliment van mvefa1980 op 19 juli 2019 over vidaXL

Compliment van mvefa1980 op 19 juli 2019 over vidaXL

Het was effe mailen en bellen maar uiteindelijk nemen ze de matras terug en wij krijgen onze geld terug, dus wij zijn hier heel erg tevreden mee. Simone was heel erg behulpzam en begrijpvol. Dus alles neetjes geregeld. Bedankt!

Compliment van sandertalsma op 17 juli 2019 over vidaXL

Prima oplossing maar vooralsnog voor een bedrijf dat zo groot is is de communicatie echt slecht!

Compliment van Jordy op 05 juli 2019 over vidaXL

Super geholpen en het probleem is opgelost, top!

Compliment van Hepple op 02 juli 2019 over vidaXL

Ze hebben mij netjes gebeld en pakket verzonden.

Compliment van hamid1990 op 17 juni 2019 over vidaXL

Ik ben zeer tevreden met de geboden oplossing door VidaXL.

Compliment van WGH Gottenbos op 27 mei 2019 over vidaXL

Het probleem is perfect opgelost dus bij deze trek ik de klacht in

Compliment van Bowyman op 23 mei 2019 over vidaXL

Prima opgelost !!

Compliment van y12345 op 07 juni 2019 over vidaXL

Super geholpen

Compliment van sdp1979 op 15 mei 2019 over vidaXL

Simone, je krijgt van mij een dikke 10! een súpermeid, met een ideale oplossing. waren alle klantenservicemedewerksters maar zo als jij!

Compliment van langlevedeglobalisering op 23 mei 2019 over vidaXL

na heel wat over en weer gemail, kwam dan toch een oplossing uit de bus nadat ik mijn klacht op klacht.nl had gepost. jammer natuurlijk dat het zo ver moest gedreven worden, maar eind goed, al goed. ongeveer een week na het 1e telefonisch contact kreeg ik vandaag nieuwe banken binnen, waarvoor hartelijk dank.

Compliment van Gizz op 16 mei 2019 over vidaXL

De klacht is opgelost, en ik heb precies gekregen waar ik naar vroeg. Meer heb ik er niet over te zeggen; ben zeker te spreken over de service die is verleend door Simone. Bedankt

Compliment van Ammel op 08 mei 2019 over vidaXL

Er is zeer netjes omgegaan met mijn klacht. Uiteindelijk de gehele bank terug gestuurd en volledig het bedrag
terug gekregen van de bank. Ook nog eens 50 euro gekregen voor verpakkings onkosten dus helemaal tevreden.

Compliment van sillie b op 04 januari 2019 over vidaXL

snel gehandeld naar aanleiding van mijn klacht.