Klachten over vidaXL

vidaXL is een internationale online retailer die alles heeft op het gebied van huis en tuin, maar ook voor sportartikelen, speelgoed, dierbenodigdheden... Lees meer >

85% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 in Internetshops - Algemeen

85%
190 klachten gemeld
17 openstaande klachten
10 klachten in behandeling
163 klachten opgelost
5.7 /10
218 stemmen
218

Al eerder klacht geplaatst en toen werd ik inderdaad gebeld. Overeengekomen dat ik een nieuwe trimtafel toegestuurd zou krijgen en €50 omdat ik verschillende trimagspraken heb moeten verschuiven. Geld is aangekomen maar waar ik dringend op zit de wachten, de trimtafel,... Lees meer

Compliment van sillie b op 04 januari 2019 over vidaXL

snel gehandeld naar aanleiding van mijn klacht.

Compliment van Kaape op 21 december 2018 over vidaXL

Perfecte oplossing door vidaXL.

Compliment van Onneweer op 13 december 2018 over vidaXL

ik ga akkoord met de oplossing, Verloopt nu beter als ze telefonische contact zoeken. Ik ga echt akkoord als de naaimachine binnen is en de afgesproken deal rond is.

Tineke

Compliment van frankharsdorf op 14 december 2018 over vidaXL

Pakje vrijwel onmiddellijk na de klacht ontvangen. Toen kon het opeens wel snel. Ook volledige terugbetaling ontvangen als compensatie.
Misschien vanaf het begin zorgen dat de paketten tijdig geleverd worden dan hoeft er zich niemand meer full time bezig te houden met klachtafhandeling

Compliment van ivohabets op 10 december 2018 over vidaXL

Hoewel de klantenservice slecht bereikbaar is, is de klacht door de kwaliteitsafdeling wel heel snel opgepakt. De aangeboden oplossing is akkoord en snel afgehandeld door de zeer vriendelijke en behulpzame medewerkster!

Compliment van defreyne op 04 december 2018 over vidaXL

De klacht is voorbeeldig en spoedig opgelost.Ons vertrouwen in de firma is daardoor hersteld.We raden uw firma aan bij ons vrienden en kennissen.
Dank voor de oplossing en groetjes
Defreyne D

Compliment van Lashelle Rosendahl op 08 december 2018 over vidaXL

Na veel contact, door verschillende factoren toch de bank mogen terugsturen! tevreden met hoe het verloop is gegaan!

Compliment van Frs89 op 05 november 2018 over vidaXL

Ik ben gebelt n we zijn tot een goede oplossing gekomen !

Compliment van Bjegor4389 op 07 november 2018 over vidaXL

netjes opgelost op deze manier.Jammer dat het zo moest lopen.Heb ook nog netjes een bos bloemen gehad,wat ik erg vriendelijk vind.

Compliment van regina albrink op 21 november 2018 over vidaXL

Uiteindelijk ben ik toch tevreden doordat ik extra gebeld en gemaild ben door VidaXL Ik heb ook een tegoedbon gekregen en de parasolvoet zelf is heel mooi.

Compliment van josberjen op 05 oktober 2018 over vidaXL

Na enige aarzeling is de zaak opgevolgd door Vidaxl en zijn ze vriendelijk overgegaan om de bestelling te leveren. We kregen zelf een bonus cado.
Waarvoor dânk

Compliment van heiniken12 op 11 september 2018 over vidaXL

De problemen zijn opgelost is uitstekend geregeld door vidaXL
Ik ben al heel lang een klant van vidaXL en zal dat zeker blijven.
Raad iedereen aan om ook klant te worden

Compliment van naturij op 05 september 2018 over vidaXL

Wel veel te laat in alles, maar dit verzacht een beetje de kosten en het ellenlange geduld wat je bij Vidaxl moet hebben mocht er iets kapot gaan.

Compliment van Hans Peirsman op 16 augustus 2018 over vidaXL

Vind het jammer dat de communicatie bij het opstarten van mijn schadeclaim volledig nihil was ,
De geboden oplossing ( zijnde terugstorting van het bedrag van de aankoop ) kan ik mij onder voorbehoud van voltrekking volledig in vinden .
Peirsman hans ,

Compliment van coppieters tessa op 11 augustus 2018 over vidaXL

De Franstalige medewerkster was zeer vriendelijk en behulpzaam, doch spijtig dat de Nederlandstalige klantendienst nooit, maar dan ook echt nooit bereikbaar is voor vragen.

Compliment van Wouter1111 op 02 september 2018 over vidaXL

Beste Webcare Team VidaXL, inmiddels is alles netjes afgehandeld en ben ik schasdeloos gesteld. Dank hiervoor. Dit heeft wel pas plaats gevonden na veelvuldige pogingen tot contact. De slechte bereikbaarheid en niet leveren conform afspraak bij aankoop blijft wel een belangrijk aspect bij online winkelen. Dit is niet goed georganiseerd bij VidaXL. Ik hoop dat dit in de toekomst zal verbeteren. Alleen dan zou ik wederom overwegen bij VidaXL te kopen en andere VidaXL aanbevelen. Mvg

Compliment van mk01 op 07 augustus 2018 over vidaXL

Een buitengewoon genereus aanbod. Topservice! Bedankt.

Compliment van peter van Hoek op 02 augustus 2018 over vidaXL

Persoonlijk door Berry van Vida xl gebeld
Excuses aanvaard en netjes afgehandeld.

Compliment van Inge Ewals op 02 augustus 2018 over vidaXL

Daar ik zelf in gebreke ben gebleven wat betreft de melding van de klacht in een eerder stadium vind ik het niet meer dan normaal dat ik niet het hele aankoopbedrag terug krijg en vind het derhalve een prima oplossing dat ik een deel van het aankoopbedrag terugkrijg. Prima service en door een erg vriendelijke medewerker telefonisch te woord gestaan.

Compliment van D.Lommers op 10 augustus 2018 over vidaXL

Achteraf een prettige oplossing jammer dat dit zo moest lopen.
Volgende keer beter.

Compliment van Bruiloft op 08 augustus 2018 over vidaXL

Vriendelijk afgehandeld

Compliment van Pierre1957 op 27 juli 2018 over vidaXL

Volledig onverwacht, maar niet minder welkom ontving ik bovenstaand voorstel. Ik kan niet anders zeggen dat deze vorm van klantgerichtheid me erg tevreden stelt! Ondanks dat ik mijn stellingkast niet heb mogen ontvangen wordt het vertrouwen in vidaXL hierdoor zeker hersteld!

Pierre

Compliment van Patrick van der Linden op 27 juli 2018 over vidaXL

We hebben ons geld netjes terug ontvangen.
Een tegoedbon van 20 euro gekregen.
En een \"sorry\" kaartje in de brievenbus.

Compliment van j.hupkens op 24 juli 2018 over vidaXL

Buitengewoon vriendelijke medewerker van Vidaxl. Erg goed opgelost. Compliment.

Compliment van Dnqq01 op 18 juli 2018 over vidaXL

Inmiddels is het geld terug gestort en hebben we een waardebon van €20 gekregen!

Top!

Compliment van Dondi op 18 juli 2018 over vidaXL

Zeer vriendlijke meneer aan de telefoon gehad!!! En tis gelukkig opgelost!!!