Klachten over vidaXL

vidaXL is een internationale online retailer die alles heeft op het gebied van huis en tuin, maar ook voor sportartikelen, speelgoed, dierbenodigdheden... Lees meer >

84% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Online Warenhuizen

84%
181klachten gemeld
5openstaande klachten
23klachten in behandeling
153klachten opgelost
7.4/10
63 stemmen

Pakket kwam beschadigd aan, plank van kastje gebroken. Onderdelen bestellen lukt niet omdat je op website de onderdelenlijst van ander kastje ontvangt. Twee keer klantenservice gebeld, wordt niet beantwoord, na half uur wachten wordt verbinding verbroken. Zeer slechte kwaliteit producten en waardeloze klantenservice! -----‐--------------------------------------------------------------- UPDATE: Inmiddels... Lees meer

Compliment van Kroepoekje op 18 januari 2021 over vidaXL

Ondanks het lange wachten wel tevreden over Cynthia voor haar snelle oplossing!!!

Compliment van Pullio op 12 januari 2021 over vidaXL

Zaterdag alles bezorgd en dus opgelost. Ben ook gebeld van te voren: ook netjes.

Het blijft alleen jammer dat dit alleen opgepakt wordt via een kanaal als dit.

Compliment van Belvedere58 op 13 januari 2021 over vidaXL

Niet alleen, hoewel na te veel contactmomenten per email waarbij er wel reacties kwamen op vragen (dan weer in Nl, dan weer in het Engels (geen probleem, maar warrig), maar (deels herhaaldelijk) geen antwoorden, is de oplossing is prima, ook de wijze, de uiteindelijke pogingen om telefonisch contact te zoeken en de zaken af te wikkelen stemmen tot tevredenheid. Een soort eind goed toch al goed!

Compliment van ThomasW op 11 januari 2021 over vidaXL

Tevreden met deze oplossing, maar jammer dat deze pas wordt geboden na indienen van een klacht via deze site en niet via de normale communicatie wegen.

Compliment van Yolandaloo op 07 december 2020 over vidaXL

ik heb mijn geld terug gekregen.

Compliment van Ernya op 03 december 2020 over vidaXL

Heel fijn voor de uitleg en ik hoop dat het ook opgelost wordt door de dropshipper en Wish.

Compliment van Fransjansen1940 op 08 december 2020 over vidaXL

netjes afgehandeld,ben tevreden.geeft vertrouwen voor verdere aankopen.

Compliment van 085886405 op 23 november 2020 over vidaXL

Wordt opgelost. Bedankt voor het vertrouwen Marina.

Compliment van jobor op 27 oktober 2020 over vidaXL

is na enige tijd goed opgelost en naar tevredenheid.

Compliment van Peari op 24 november 2020 over vidaXL

Het heeft best lang geduurd en destijds was Vida niet bereikbaar. Nu vanuit hun zelf contact gezocht. Dat is zeker goed!

Compliment van Isajus op 24 november 2020 over vidaXL

Wauw ik na 6 mnd gebeld had al 20 euro vergoeding nu krijg ik als nog de resterende vergoeding van Vidaxl, mijn hart is geraakt, TOP!

Compliment van Barbara75 op 24 november 2020 over vidaXL

Ondanks dat het geschil uiteindelijk met een schikking was opgelost, toch vandaag een telefoontje. Netjes en gewaardeerd! Bedankt hiervoor!

Compliment van Danny Peys op 27 november 2020 over vidaXL

Toch bedankt voor de goede service achteraf.

Compliment van corkevenaar op 17 november 2020 over vidaXL

Het heeft even geduurd, maar dat ze na zolange tijd toch nog de moeite nemen dit zo netjes op te lossen.
Klasse VidaXL
echt een hele nette manier

Compliment van JammerWeer op 12 november 2020 over vidaXL

Vidaxl heeft mij het aankoopbedrag na retour terug gestort. Dit was even eng want ik vertrouwde het niet. Maar toch goed gekomen. Ik mocht in de klanthulp facebook chat mijn ophaalbewijzen laten zien zodat de creditering werd uitgevoerd.

Nu maanden later word ik gebeld door een zeer vriendelijke medewerker van VidaXL. Ik krijg een voucher van 30 euro die nog 7 maanden geldig is.

Ik vind dit een prima actie die mij toch weer warm maakt voor dit bedrijf. Dit laat namelijk echt een stukje investering in klantbehoud zien. Mijn complimenten hiervoor en bedankt voor de handreiking.

Compliment van fredaHELLING op 12 november 2020 over vidaXL

wel wat laat, maar een zeer aardige dame aan de telefoon, en we zijn voor de rest ook altijd tevreden met de artikelen van vidalxl

Compliment van Basicfit member op 16 april 2020 over vidaXL

Ik ben heel netjes gebeld door Vidaxl, ik vind het alleen jammer Dat dit eerst via klacht.nl moest gaan.
Het geld is netjes binnen enkele dagen teruggestort. Ik ben blij dat we eruit gekomen zijn .

Compliment van zhurchik op 21 april 2020 over vidaXL

Vanochtend was is gebeld door VidaXL, ze willen het prijsverschil terug storten op mijn rekening, met deze oplossing ben ik tevreden als het gaat gebeuren

Compliment van kees-Privacy op 09 april 2020 over vidaXL

Gebeld door VidaXL en alles is prima opgelost, waarschijnlijk is het druk bij VidaXL. Blijf van mening dat de website vreemde signalen uitstuurt. Geen telefoon meer, geen retourformulier e.d. maar dat zit hem dan in de communicatie!

Compliment van Postbesteller op 09 april 2020 over vidaXL

Goede service en daar ben ik blij mee. Prima geregeld.

Compliment van Reijrink op 13 april 2020 over vidaXL

Een uitstekende oplossing!
Het werkt goed om elkaar even aan de telefoon gehad te hebben.

Compliment van [email protected] op 07 februari 2020 over vidaXL

Vanmorgen telefonisch benaderd en het product is geleverd, dit is dus goed en snel opgelost. duimpje omhoog hiervoor.
Wel is de bestelling in mijn account nog verdwenen maar hieraan wordt gewerkt.

Compliment van kaskafreddy op 04 februari 2020 over vidaXL

Zeer snel en goed opgelost

Compliment van Valnic op 14 december 2019 over vidaXL

Hondenren wordt helft terugbetaald mits helft geleverd
Ontbrekende stukken windscherm wordt nageleverd
Fair geregeld waarvoor dank aan VidaXL en bva

Compliment van R. Daane op 19 november 2019 over vidaXL

Blij met de oplossing

Compliment van GwenJasmijn op 24 oktober 2019 over vidaXL

Hele vriendelijke telefoniste die contact opnam en de situatie begreep. Er is toegezegd dat het bedrag gecrediteerd wordt. VidaXL bedankt voor de vlotte oplossing hier zijn wij erg tevreden mee!

Compliment van Valnic op 14 december 2019 over vidaXL

opgelost en tevree

Compliment van Gam. op 09 augustus 2019 over vidaXL

Ben blij dat het eindelijk is opgelost. Eigenlijk binnen een paar minuten. Jammer dat het via deze weg moest en niet gewoon rechtstreeks kon worden opgelost.