Klacht: nuon exclusief

harrykei op 26 mei 2017 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

aangezien ik pas vandaag werd geattendeerd op het bestaan van de spaaractie, heb ik mij pas vandaag aangemeld

ik ben ingedeeld in de categorie “platina”.
het is bij NUON dus bekend dat ik meer dan 10 jaar klant ben.
het is dus ook bekend bij NUON hoeveel punten ik zou hebben gehad als ik mij bij het begin van “nuon exclusief” zou hebben aangemeld.

het komt “heel onredelijk/onrechtvaardig” over dat ik, door zo’n futiliteit (het laat aanmelden), zo veel punten ben mis gelopen.
aanmelden is immers slechts een formaliteit waarvan de meerwaarde nihil is omdat er geen verplichtingen tegenover staan.

Gewenste Oplossing:

het lijkt mij niet onredelijk dat ik alsnog alle punten krijg toegekend waar ik recht op zou hebben gehad als ik mij direct bij de invoering van NUON exclusief had aangemeld.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 26 mei 2017 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag harrykei,

Dankjewel voor je bericht op deze website.
We begrijpen uit je bericht dat je de berichten over Nuon Exclusief de afgelopen jaren hebt gemist. Dat kan natuurlijk. Klanten moeten zich aanmelden voor Nuon Exclusief. Dit is zo bedacht omdat er ook klanten zijn die NIET willen sparen. We hebben ons uiterste best gedaan om iedereen te bereiken, maar je gaat pas sparen als je de keuze maakt om je aan te melden. We kunnen dit niet met terugwerkende kracht aanpassen. We vragen hiervoor je begrip.

Met vriendelijke groet,
Barry

harrykei

Heeft op 26 mei 2017 om 17:02 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Formeel, bureaucratisch en totaal niet te rijmen met de NUON-slogan \"....Maar onze trouwe klanten, daar zorgen we extra goed voor..... \"

Alle klachten die gemeld zijn door