Klachten over Vattenfall

Vattenfall is een energieleverancier die bijna 2 miljoen huishoudens voorziet van stroom, gas en stadswarmte. In Nederland investeert Vattenfall fors in... Lees meer >

65% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 5 in Energieleveranciers

65%
101 klachten gemeld
0 openstaande klachten
35 klachten in behandeling
66 klachten opgelost
3.4 /10
32 stemmen
32

inloggen lukt niet

Klacht van Dave Rooij op 26 oktober 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Kan wederom weer niet inloggen. Wachtwoord niet goed volgens systeem terwijl ik echt weet dat die goed is. Na opnieuw aanvragen zou je een nieuw wachtwoord kunnen aanmaken. Maar nee hoor dan zegt die dat er iets mis gaat en probeer het... Lees meer

Nieuw energiecontract

Klacht van k.dewaal op 22 oktober 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Geachte medewerker, In de loop van de maand september heb ik een mailtje van Vattenfall ontvangen waarin melding werd gedaan over een aflopend contract. Ik zou middels een link naar de site van Vattenfall kunnen waarop ik uw advies zou kunnen... Lees meer

Kan niet inloggen

Klacht van Attie Brouwer klantnr 10995783 op 22 oktober 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Jullie zijn niet te bereiken. Je hangt rustig een half uur aan de telefoon. Die Nina lost helemaal niks op en het app contact...nou ja trek daar maar een dagje vooruit Ik denk dat jullie bedrijf veel te groot is en dus... Lees meer

Niet bereikbaar

Klacht van Enyak op 20 oktober 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Sinds 04-10-2021 wordt de energie bij mij door Vattenfall geleverd. Ik heb de app gedownload en probeer op allerlei manieren in te loggen maar helaas..... wat ik ook doe ik krijg telkens te zien oeps, er is iets mis gegaan. ... Lees meer

Inhoude energie belasting

Klacht van jitse71 op 19 oktober 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Wij zijn vanaf 2007 klant bij Nuon/vattenfall. Zoals bekend zijn ze niet de goedkoopste. Maar we gingen uit van een degelijk/vertrouwd bedrijf. In 2013 zijn bij ons zonnepanelen geplaatst. Door beëindiging bedrijf en doordat de kinderen het huis uit gingen. Bleef de laatste jaren ons netto... Lees meer

Compliment van John5758 op 19 februari 2021 over Vattenfall

Dank U voor het serieus nemen van dit voorval en de nette afwikkeling.

Groet,
John Seelen

8

Compliment van Rothbarth op 04 december 2020 over Vattenfall

Iets naar een onjuist adres sturen kan iedereen overkomen. Hartelijk bedankt voor het snelle herstel!
mvg Flip Rothbarth

10

Compliment van Jamay1806 op 27 oktober 2020 over Vattenfall

Bedankt! Ik hoop ook dat ik op de app netjes behandeld word, want op de app is het gisteren zeker niet klantvriendelijk gegaan en de naam die is genoemd is zeker niet de persoon die er op dat moment zat.
Mijn complimenten voor Michelle die ik vandaag rond 10 uur gesproken heb.

7

Compliment van GERRIT1HENNIE op 03 april 2020 over Vattenfall

ik hoop het ook als het mij niet bevalt kom ik zeker terug dus bel maar nog een fijn weekend

10

Compliment van Delana op 06 maart 2020 over Vattenfall

Ik heb vandaag de jaarnota van €27,43 betaald. Ik wil voor de nota van €194 voor maart een betalingsregeling treffen. Graag betaal ik het in 3 termijnen. Is dit aub mogelijk?

7

Compliment van MLM1 op 04 februari 2020 over Vattenfall

Super, bedankt!

9

Compliment van op 26 augustus 2019 over Vattenfall

Snel een reactie en een oplossing. Bedankt Klacht.nl

10

Compliment van op 01 mei 2019 over Vattenfall

Ja ,ik kan nu makkelijk inloggen .Een misverstand met een ander email adres .
Bedankt.

9

Compliment van op 04 maart 2019 over Vattenfall

Beste Jeppe,

Bedankt tot zover. Zou u nog willen kunnen naar de gewenste oplossing, beschreven in het eerste bericht? Daar verzocht ik ook of er gekeken kon worden naar de kosten van € 93,-, gerekend over 6 dagen. Dit lijkt me een onrealistisch tarief, dus ik hoop dat dit naar beneden kan worden bijgesteld. En aangezien dit andere omstandigheden dan normaal zijn, kan er ook gerekend worden op een welkomstpremie?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Mark Engberts

8

Compliment van op 23 januari 2019 over Vattenfall

Termijnbedrag nog hoog, maar iig aangepast

8

Compliment van Beveha72 op 19 november 2018 over Vattenfall

Beste Nuon,
service contact gebeld, en bij deze bedankt voor het vinden van een gepaste oplossing voor combinatie Stadswarmte en Stroom.
met vriendelijke groet,
Bart

8

Compliment van op 19 juni 2018 over Vattenfall

Ik heb een financiële compensatie gekregen. Dat bedrag dekt niet geheel de geleden schade, maar de medewerker van Nuon heeft (heb ik de indruk) erg zijn best gedaan om eruit te halen wat erin zat. Ik ben akkoord gegaan om deze kwestie verder achter me te laten.

7

Compliment van op 01 mei 2018 over Vattenfall

Geheel te vreden

7

Compliment van op 20 februari 2018 over Vattenfall

Hoi Nancy,

dank je wel. Het ligt nu bij Enexis

9

Compliment van op 19 januari 2018 over Vattenfall

Prima opgelost op deze manier.

8