Klachten over Vattenfall

Vattenfall is een energieleverancier die bijna 2 miljoen huishoudens voorziet van gas en stroom. U kunt er ook terecht voor zonnepanelen en cv-ketels.... Lees meer >

90% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 4 in Energieleveranciers

90%
134 klachten gemeld
5 openstaande klachten
8 klachten in behandeling
121 klachten opgelost
4.2 /10
30 stemmen

Wij hebben sinds 2002 netjes elk jaar onze meterstanden doorgegeven. De laatste keer dat vattenval(voorheen Nuon) de meterstanden zelf heeft opgenomen is 2011. Nu zijn wij dit jaar overgestapt, en krijgen wij een nafheffing van € 80 000 over het... Lees meer

Misleiding

Klacht van op 10 maart 2020 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Vorig jaar een zakelijk contract afgesloten via een zogenaamde deur-aan-deurverkopers van NUON. Bij de jaarafrekening, tot mijn verrassing, tot de conclusie gekomen dat er misleiding heeft plaats gevonden. Bedragen die aan de deur worden genoemd, komen niet overeen met daadwerkelijke... Lees meer

Compliment van GERRIT1HENNIE op 03 april 2020 over Vattenfall

ik hoop het ook als het mij niet bevalt kom ik zeker terug dus bel maar nog een fijn weekend

Compliment van Delana op 06 maart 2020 over Vattenfall

Ik heb vandaag de jaarnota van €27,43 betaald. Ik wil voor de nota van €194 voor maart een betalingsregeling treffen. Graag betaal ik het in 3 termijnen. Is dit aub mogelijk?

Compliment van MLM1 op 04 februari 2020 over Vattenfall

Super, bedankt!

Compliment van Chengfa op 26 augustus 2019 over Vattenfall

Snel een reactie en een oplossing. Bedankt Klacht.nl

Compliment van Defix op 24 mei 2019 over Vattenfall

De klacht is serieus genomen en er wordt gekeken naar een mogelijke oplossing. Een luisterende oor bieden is momenteel voldoende. Over het verdere verloop van de situatie moet ik nog wachten.

Compliment van Gedag op 01 mei 2019 over Vattenfall

Ja ,ik kan nu makkelijk inloggen .Een misverstand met een ander email adres .
Bedankt.

Compliment van mmengberts@gmail.com op 04 maart 2019 over Vattenfall

Beste Jeppe,

Bedankt tot zover. Zou u nog willen kunnen naar de gewenste oplossing, beschreven in het eerste bericht? Daar verzocht ik ook of er gekeken kon worden naar de kosten van € 93,-, gerekend over 6 dagen. Dit lijkt me een onrealistisch tarief, dus ik hoop dat dit naar beneden kan worden bijgesteld. En aangezien dit andere omstandigheden dan normaal zijn, kan er ook gerekend worden op een welkomstpremie?

Bij voorbaat dank.

Mark Engberts

Compliment van Clauwsie41 op 23 januari 2019 over Vattenfall

Termijnbedrag nog hoog, maar iig aangepast

Compliment van Beveha72 op 19 november 2018 over Vattenfall

Beste Nuon,
service contact gebeld, en bij deze bedankt voor het vinden van een gepaste oplossing voor combinatie Stadswarmte en Stroom.
met vriendelijke groet,
Bart

Compliment van J.C.F.M.Walter op 19 juni 2018 over Vattenfall

Ik heb een financiële compensatie gekregen. Dat bedrag dekt niet geheel de geleden schade, maar de medewerker van Nuon heeft (heb ik de indruk) erg zijn best gedaan om eruit te halen wat erin zat. Ik ben akkoord gegaan om deze kwestie verder achter me te laten.

Compliment van George op 14 februari 2018 over Vattenfall

PS: Betreffende het profiel van de verkoper in kwestie:

- Jongeman circa 20-25, Marokkaans type
- Komt met een \"smoes\" (andere reden dan de werkelijke) binnen
- Bravour quasi zelfverzekerd in de trant van \"die bewoner haal ik wel als klant binnen\" cq \"mij kunt u niks maken\"
- Opdringen in plaats van overleggen
- Vraagt om verbruik terwijl die de gegevens al heeft
- Vraagt mijn initialen en parafeert zelf daarmee op de ipad
- Dwangmatig pushen richting toezegging overstap, ook na herhaaldelijk \"nee\" van mijn kant
- Onverzorgd uiterlijk
- Praat erg druk, snel en ongestructureerd

Voila

Compliment van wf-franken@ziggo.nl op 20 november 2017 over Vattenfall

Ik ga er vanuit dat ze de klacht begrijpen, en dat ze aan de hand
van de opgegeven meterstanden mijn jaarafrekening opmaken.
Aan het systeem manager of verbruik heb ik niks meer dus hou ik
zelf mijn verbruik bij.

Compliment van Kopse op 02 februari 2017 over Vattenfall

Bovenstaande is vandaag op een zeer nette en professionele manier opgelost. Hier kan ik alleen maar positief over zijn.

Chapeau