Mijn Klacht:
L.S.
Tot mijn grote verbazing vind ik zojuist een brief op mijn woonkamertafel met de mededeling dat mijn warmwatertoevoer is afgesloten en dat zonder mijn toestemming toegang tot mijn woning is verschaft. Dit in opdracht van de Nuon. Daarnaast de mededeling dat er beslag is gelegd op mijn inboedel, alsmede dat er een aantal items in bewaring zijn genomen!! In de eerste plaats vind ik nergens een overzicht terug, wat er dan in bewaring is genomen en in de tweede plaats een zeer schokkende ontdekking, omdat ik wacht op teruggave van geld van de Nuon!
Ter onderbouwing van bovenstaande heb ik bijgevoegd:
– Betalingsbewijzen van de facturen.
– Openstaande facturen volgens Nuon. Deze zijn nog niet betaald, omdat wij wachten op teruggave.
– Overzicht terug te verwachten geld van Nuon.
– Overzicht gewijzigd maandbedrag Nuon.
– Contract van de Nuon.
Daar jullie momenteel niet meer te bereiken zijn, verwacht ik zo snel mogelijk een correctie van bovenstaande en daarbij het terug draaien van de blokkade op de warmwater meter. Alsmede een overzicht van de in bewaring genomen goederen en de teruggave van voorgenoemde per direct!
Daarnaast wil ik een officiele klacht indienen aangaande deze gang van zaken, waarbij men zonder toestemming ons huis betreed heeft, wat ik ervaar als een zeer grote inbraak in onze privacy.
Gewenste Oplossing:
Heraansluiting en perdirect in bewaring genomen items retour. Daarbij excuses voor de gang van zaken.
