Van de Bron is een hoofdpijndossier voor mij. Ik heb maanden achter ze aan gebeld omdat mijn overstap maar niet geregeld werd. Omdat ik na een aantal maanden nog geen energie geleverd kreeg ben ik maar bij mijn oude leverancier... Lees meer
Ik ben nu 1 jaar bij van de bron en omdat ik in een nieuwbouwwoning zit was het in het begin nog even gissen wat mijn maandbedrag moest worden. Ik heb het zelf ingesteld op 145 eur. (dit was in... Lees meer
Sinds medio februari via van de bron een laadpas aangevraagd om via hen mijn electrische auto te laten opladen en af te rekenen. Handig omdat ik ook met mijn overige energie bij vd bron zit (wat overigens prima verloopt en... Lees meer
Ook bij mij geld; na een jaar afrekening waar ik meer dan 1000 euro terug krijg verhoogt van de Bron het voorschot en krijg je te maken met een service desk die niets kan. Ze boeken veel te veel af... Lees meer
Ik ontving laatst mijn jaarafrekening en bleek geld terug te krijgen en daarbij t bericht dat mijn nieuwe termijnbedrag anders was dan ze in eerste instantie hadden ingeschat dus dat was gewijzigd , nou allemaal prima , tot ik op... Lees meer
Een jaar en 3 maanden geleden sloot ik een contract met een elektriciteitsbedrijf INNOVA, na 2 en een halve maand belde Vandebron me om me een bod te doen en volgens hen minder te betalen.
Vandebron zou contact opnemen met INNOVA... Lees meer
Ik ga verhuizen en heb dit doorgegeven aan Van de Bron. Ik kreeg vervolgens meteen een melding dat mijn vaste contract mee verhuist. Maar dan krijg ik een week later een mail met de mededeling dat mijn contract is beëindigd... Lees meer
Het is erg dat ik dit in gang moet zetten maar ik kom er niet uit met mijn energieleverancier van de Bron. Kort gezegd laat deze mij voorschot betalen dat ver boven mijn verbruik ligt en zo fungeert als mijn... Lees meer
Beste mensen,
Ik ben zo langzamerhand het groene energie bedrijf van de bron meer dan zat. Op mijn pagina van mijn gegevens, is nergens een jaaropgave te bekennen. Ik heb geen slimme meter dus geen gegevens. Ik moet geen slimme meter... Lees meer
Helaas zeer slechte ervaring op 12 februari 2021 een vast contract afgesloten voor 1 jaar. In december 2021 al te kennen gegeven dat ik het contract niet wens te verlengen toch willen zij mij een variabel contract geven wat ik... Lees meer