Op 14 december 2016 heb ik de eindafrekening ontvangen voor geleverde energie. Een teruggave van euro 538,71. Echter werd het bedrag niet naar mij overgemaakt. Na telefonisch contact met van den Bron bleek er een bedrag open te staan van... Lees meer
n augustus 2017 een nieuw energiecontract afgesloten bij VANDEBRON. De meterstanden keurig doorgegeven aan mijn oude leverancier Energieflex en VANDEBRON. Voorschot op 150 euro per maand gezet. Mijn verbruik is al tientallen jaren hetzelfde en ik krijg elk jaar fors... Lees meer
Vanochtend al telefonisch contact met jullie opgenomen, gesproken met Jef..dacht ik..
Het gaat over de telefonische aanmelding als klant ( de datum 05-06-2017!) waarin er uitdrukkelijk is vermeld dat het contract gelijk in moest gaan.
Hierop is aan jullie een e-mail adres... Lees meer
Sinds april ben ik overgestapt naar een andere energieleverancier. Afrekening gehad. Daarmee afgesloten.
Maar niet voor VandeBron. Ze hebben tot 3 maal toe onrechtmatig geld geïncasseerd (mei, juni en juli). Zelf gestorneerd (en hierover gecommuniceerd). Vervolgens zowel telefonische en bevestigingen... Lees meer