Op 23 juli is er een eindrekening opgemaakt helaas heb ik het geld nog steeds niet op mijn rekening staan. Echter zeggen ze dat het binnen 14 dagen bijgeschreven moet zijn. Helaas is dit niet het geval en telefonisch contact... Lees meer
Zoals velen van energieleverancier gewisseld. Op 8 mei 2020 de meterstanden doorgegeven. Op vrijdag 12 juni komt de eindafrekening, ik krijg nog een bescheiden bedrag terug. Via mijn persoonlijke pagina kan ik vervolgens zien dat deze restitutie nog tot en... Lees meer
Aanbetaling door VDB niet meegerekend eindnota. 75 e aanbetaald aan het begin van mn contract, eindnota gekregen waarbij ik nog 65 euro dien te voldoen. Vond het erg veel dus toch even zelf alles nagerekend, had ik dit niet gedaan... Lees meer
Klantenservice neemt je niet serieus
Bij een opmerking of klacht of verbetering nemen ze niet eens tijd om je email serieus te lezen.
Je krijgt een random antwoord dat niet eens op je mail slaat. Lees meer
Ik ben ook dit jaar weer overgestapt via www.gaslicht.com, Elk jaar tevreden en binnen drie dagen de eindafrekening. Van de Bron heeft een 13 deelbetaling afgeschreven, geen jaarnota, geen eindnota. En dat in de tijd van de slimme meter. Als... Lees meer
Ik ben nu al 10 dagen lid van vandebron, maar kan nog steeds niet op mijnvandebron komen. Ik heb klantenservice gebeld , maar die zeggen dat het aan mijn computer ligt. En kunnen verder niets doen. Lees meer
Waardeloze maatschappij! Adverteren met een flinke welkomstbonus, wat voor mij de reden was om over te stappen: €240. Die wordt pas bij de jaarafrekening verrekend, echter als de automatische incasso (die ze slechts 1x proberen te innen) meer dan 1... Lees meer
ik vind het heel bij zonder dat mijn gas ver bruik drie
drie verschillende hoe veel heden kent
op mijn vande bron 949,20 kub
op mijn maand af rekening 994 kub
en op jaar rekening ... Lees meer
Wij wonen sinds vijf maanden in ons nieuwbouw woning en hebben ons lopende contract van onze energie leverancier overgenomen. Tijdens de bouw hadden we een bouwaansluiting lopen. Nu zijn we vanaf onze verhuizing bezig om bij van de Bron de... Lees meer
Ik heb nu een aantal keren geprobeerd telefonisch contact te krijgen met Van de Bron. Helaas ze nemen niet op. Ook de aanmaning wordt niet opgelost. Lees meer