Klacht: Leugenaars.

Rafel Ameller op 29 mei 2022 over Van de bron in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een jaar en 3 maanden geleden sloot ik een contract met een elektriciteitsbedrijf INNOVA, na 2 en een halve maand belde Vandebron me om me een bod te doen en volgens hen minder te betalen.
Vandebron zou contact opnemen met INNOVA om mijn contract op te zeggen en er een met hen te maken, dit is niet gebeurd.
Aan het begin van het jaar sturen ze mij de belasting van het licht en een nieuw bedrag dat ik elke maand moet betalen.
Dat bedrag wordt helemaal niet gedeeld, naar wat zij in het mondelinge aanbod verwees.
Ga van € 100 betalen naar € 235, laten we hetzelfde doen.
Ze zijn gebaseerd op dit geldbedrag, met wat er op dit adres werd geconsumeerd van nu tot 3 jaar geleden, toen ik hier een jaar niet woonde, en voorheen 3 mensen hier woonden, wie kan deze gegevens begrijpen?
Ik kreeg een boete van INNOVA wegens contractbreuk, van € 460,11, een boete waarvan ze zeiden dat ze het zouden overnemen en mij aan het einde van het jaar zouden betalen, voor het betalen van mij en het sluiten van een contract met hen.
Zei prima, gaat van tafel naar tafel in de kantoren van Van de bron, alsof het een voetbal is, en natuurlijk zonder te betalen.
Kortom: Als je een elektriciteitscontract wilt afsluiten… raad ik je aan het niet te doen, want het zijn dieven en ze doen niet wat ze zeggen.
dievenssss

Gewenste Oplossing:

Nieuwe bedrag en dat ze me de boete betalen, die ze beloofden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van de bron over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rafel Ameller