Ik wilde overstappen van energie leverancier omdat voor energiezuinige kleinverbruikers zoals ik van den bron nogal duur is.
Ik had een 3 jaarscontract en vroeg mij af wat de overstapkosten binnen deze termijn waren. Mijn contract afgespeurd: Niets te vinden.
De website... Lees meer
Mijn contract is per 16 maart geëindigd (mede omdat ik niet tevreden was over hoge maandtermijn en slechte communicatie).
VandeBron blijft, ondanks de opzegging, termijnen afschrijven. Ik heb het bedrag via mijn bank gestorneerd en krijg vervolgens aanmaningen van VandeBron.
Vanochtend... Lees meer
Hallo,
Ik had op jullie page aangegeven dat jullie mijn incasso de 24e konden afschrijven.
Tot mijn verbazing werd dat de 13e al gedaan, na mijn terugboeking werd het de 22e weer van mijn rekening afgeschreven wat mij grote problemen opleverde daar... Lees meer
Wij zijn via een vergelijking website overgestapt na afloop van ons oude contract. Dit contract liep tot 31 januari (ruim van tevoren opgezegd). Echter bleek dat Vandebron ons pas 9 februari overnam, waardoor wij die 9 dagen een enorm hoog... Lees meer
Via de consumentenbond ben ik bij Van de Bron Energie terecht gekomen. Aangezien de consumentenbond dit aanbied was ik ervan uit gegaan dat dit betrouwbaar is. NIET DUS!! Ik ben 14 december overgegaan naar Van de Bron Energie. De andere... Lees meer
Ik heb meerdere malen hen geprobeerd te bellen en na een kwartier in de wacht de moed opgegeven.
Om mijn opzegging toch op tijd (een maand voor verkoop) door te kunnen geven heb ik meerdere emails verstuurd. De laatste mail... Lees meer
Binnen herroepings termijn afgezien van deze leverancier. Ondanks diverse mails geen bevestiging gehad. Nu toch geld afgeschreven terwijl we een ander leverancier hebben.Geld laten terugstorten door de bank. Nu een aanmaning. Zijn telefonisch niet bereikbaar. Lees meer
Soortgelijke ervaring als Henk Westerik. Via internet een contract afgesloten voor een iets hoger bedrag dan NUON aanbood, maar dat had ik wel over voor groene energie uit de regio. De volgende dag kreeg ik een bevestiging met een belachelijk... Lees meer
Kortgeleden heb ik energiecontract afgesloten bij Vandebron. De keuze viel op deze maatschappij omdat het voor mij het voordeligst was en daarnaast levert deze maatschappij (zeggen ze) alleen groene stroom.
Bij het afsluiten van het contract was een termijnbedrag van... Lees meer
Van de Bron stuurde mij een bericht met keuze om het termijnbedrag per 1 januari aan te passen. Hier heb ik niet op gereageerd, maar ze verhogen automatisch, zonder mijn goedkeuring, het termijnbedrag. Weinig sprake van klantvriendelijkheid en juridisch zeer... Lees meer