Klacht: Niet aangebeld

Tijnl op 23 oktober 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou ik 2 gitaren binnenkrijgen, grote pakketten dus, ik en mijn huisgenoten waren de hele dag thuis om ze in ontvangst te nemen. Helaas is (wederom) niet aangebeld door UPS. Ik vraag me af of ze mijn pakketjes daar te groot voor vonden of iets dergelijks. Nu moet ik dus op een of andere manier (zonder auto) deze pakketjes ophalen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als UPS eens een keer gaat aanbellen. Dit is de 2e keer dat UPS niet aanbelt. Onze bel doet het, er waren 3 mensen thuis. Het maakt me niet uit of de bezorger een briefje in de bus doet of niet. Er is niet aangebeld. Dus: aanbellen graag. UPS moet weten dat bezorgers dit soms niet doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

2 jaren geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende situatie. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het Center met referentie 1-165831799450 . Zij zullen uw klacht onderzoeken en er zal telefonisch contact met u opgenomen worden. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 26 oktober 2020 om 09:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wij zien dat het Center inmiddels contact met u heeft opgenomen en uw klacht hebben onderzocht. De chauffeur zal door zijn direct leidinggevende worden aangesproken op deze levering dit om te voorkomen dat het in de toekomst weer zal gebeuren.

Wij hopen dat uw klacht hiermee is opgelost.

Met vriendelijke groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Tijnl