Klachten over UPS

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

94% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

94%
69 klachten gemeld
2 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
65 klachten opgelost
2.1 /10
37 stemmen
37

geen bezorging

Klacht van christalouis op 08 juni 2025 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 23-05-2025 heb ik via post.nl / UPS een envellop met documenten verstuurd naar Brazilie verwachte aankomst datum 02-06-2025 tracking nummer 1ZE914A20419588916 tot op heden 08-06-2025 is de envellop niet bezorgd kosten versturing 87 euro graag uw zienswijze groet L.Bakker [email protected] 0640046207 Lees meer

bezorgen van pakket

Klacht van Mw Soekha op 05 juni 2025 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket zou bezorgd worden op 31-5-25 was thuis krijg in ene dat mail dat bezorger was geweest maar dat bedrijf gesloten was en dat het eerstvolgende werkdag bezorgd zou worden.. Pardon ik ben geen bedrijf en was gewoon thuis. ... Lees meer

Pakket zoekgeraakt

Klacht van Creapol op 30 mei 2025 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Claim aangemaakt naar stagneert omdat de ontvanger (ik) actie moet ondernemen richting verzender (in Duitsland, die taal beheers ik niet en geeft veel telefonische kosten) Ik vind dat UPS dit moet oplossen. Bij hun is het onderweg zoekgeraakt. Lees meer

Compliment van HansDiet op 02 september 2024 over UPS

Kan nog geen mening geven omdat de kwestie nog niet is verholpen

7

Compliment van Saturnutz op 27 mei 2024 over UPS

*Is opgelost, bedankt.

10

Compliment van ThomasWater op 18 maart 2024 over UPS

Kwijtgescholden

10

Compliment van ThomasU op 20 februari 2024 over UPS

Wat is het mailadres van jullie import afdeling?

10

Compliment van captainstino op 08 februari 2024 over UPS

Snel afgehandeld en naar wens

10

Compliment van Virgil999 op 08 augustus 2023 over UPS

Akkoord. Ik zal contact opnemen met de verkoper.

10

Compliment van Willythewolf op 26 juli 2023 over UPS

Bedankt voor de uitleg. Vraag alleen af wat er gebeurd was als ik niet zelf gebeld had. Mvg willy

8

Compliment van Euwerd op 27 mei 2023 over UPS

het is al opgelost

8

Compliment van Hosay op 31 januari 2023 over UPS

De nieuwe aflevering heb ik twee weken geleden gevraagd maar daar komt niks van en wacht ik alsnog op mijn pakketje

7

Compliment van Postbuzz op 06 januari 2023 over UPS

Heel mooi, ik denk dat het voor UPS ook belangrijk is dat chauffeurs zich realiseren dat ze het uithangbord van een bedrijf zijn. Hopelijk doet de chauffeur hier iets mee.

10

Compliment van JanBuitelaar op 16 december 2022 over UPS

Het pakket is de volgende dag bezorgd

7

Compliment van BenDijkhuis op 21 oktober 2022 over UPS

OK. Dat is in ieder geval een prima aanknopingspunt. Jammer daar er kosten aan verbonden zijn.

7

Compliment van Rmkrijt op 05 mei 2022 over UPS

@ups
Dank hoop dat het helpt

8

Compliment van erilem0000 op 27 april 2022 over UPS

Lijkt opgelost, niet meer voorgekomen. Bedankt

9

Compliment van Rabin Chandrikasingh op 23 februari 2022 over UPS

Een bezorger die tevens een visite kaartje is, dient de richtlijnen van een organisatie/bedrijf na te leven en alles in het werk stellen om de doelstelling van een organisatie/bedrijf te realiseren. Immers, hij is daarvoor ingehuurd en ontvangt loon.

8

Compliment van PH1955 op 22 februari 2022 over UPS

Naar behoren opgelost, factuur reeds ontvangen.

7

Compliment van Der. op 07 december 2021 over UPS

In de hoop dat dit niet meer zal voorkomen.

8