Klachten over UPS

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Koeriersbedrijven en post

1128 klachten opgelost
2.5 /10
513 stemmen
513

Ik heb een horloge, onder garantie gerepareerd, uit Liechtenstein door UPS laten ophalen. Vanwege de verzekering heb ik de waarde van het horloge opgegeven, dit is ook aangegeven op de invoice. Hierdoor werd ik verplicht de importheffing te betalen bij... Lees meer

Pakket blijft ''hangen''

Klacht van JanPietKlaasKees op 21 oktober 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket zou vandaag bezorgd worden. Sinds vandaag zie ik staan: ''Kom later terug voor de geplande levering'' en ''vastgehouden in magazijn''. Wordt mijn pakket vandaag nog wel geleverd? Ik krijg UPS met geen mogelijkheid te pakken. Ik heb het... Lees meer

Slechte service

Klacht van Ahmad123 op 21 oktober 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb contact opgenomen met klantenservice. Ik had een vraag over mijn factuur. De telefonist gebruikte een slechte toon van praten en ze ging uiteindelijk op. Dat allemaal omdat ik meer Informatie wilde hebben over de kosten. Echt teleurstellende. Wat... Lees meer

Pakket verloren

Klacht van Anunsyatha Pryor op 20 oktober 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verwachte een pakket van UPS op 13 oktober 2021. Ik kreeg ook een melding dat mijn pakket wordt bezorgd. Ik moest voor deze pakket ook invoerrechten betalen en heb dat dezelfde dag netjes gedaan. Ook contact gehad met UPS... Lees meer

Pakket onvindbaar

Klacht van G.L.R. van Kalker op 20 oktober 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vond een briefje in de brievenbus, dat de bezorger mij niet thuis aantrof en dat was ook zo. Moest toen na een afhaalpunt, 1.1km verder, u gaat er van uit dat een ieder een auto heeft, maar op het afhaalpunt... Lees meer

Levering traag

Klacht van jlnkrs op 19 oktober 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik was eerst enthousiast over de levering, want ik zag dat het pakketje al redelijk snel van China naar Nederland was gekomen (8 oktober aangekomen), maar nu ligt het pakketje al 11 dagen bij UPS Eindhoven en begint mijn geduld... Lees meer

Compliment van Jacqueline Verhulst op 13 oktober 2021 over UPS

Pakket is inderdaad bezorgd door een zeer vriendelijke bezorger. Jammer dat dit de eerste keer niet lukte maar fijn dat het intern wordt besproken. Niet alleen voor mij is het vervelend maar ook voor de verzender van het pakket.

Compliment van Wendell L op 01 oktober 2021 over UPS

Ik had de technische dienst al gebeld, maar kwam er niet doorheen. Mooi dat er nu ook een emailadres wordt gegeven. Ik heb trouwens ondertussen ontdekt dat ik via een andere browser (een andere dan firefox, waarin ik steeds vastliep) mij wel kon inschrijven, dus zo heb ik de bug kunnen omzeilen, maar het heeft mij wel veel tijd en frustratie gekost. Hopelijk wordt de bug alsnog opgelost. Dank voor uw hulp.

Compliment van Wishaal Santman op 22 september 2021 over UPS

Beste Ups,

Bedabkt voor uw antwoord ik zou geduldig afwachten.

Mvg

Wishaal

Compliment van Loes Knufman op 16 september 2021 over UPS

Sorry sorry het gaat inderdaad over DHL

Compliment van schilder321 op 15 september 2021 over UPS

Hoera! Geld is overgemaakt. Dank aan klacht.nl.

Compliment van W. Rutten op 05 augustus 2021 over UPS

1ZW79F486815818857

Compliment van Handelsonderneming d van t ende op 30 juli 2021 over UPS

Heb een mailtje gehad dat ze het bedrach binnen 4 weken terug storten hoop dat ze zich hier aan houden

Compliment van THoffman op 28 juli 2021 over UPS

Ik ga akkoord met de geboden oplossing. Mijn tracking nummer is: 1ZAE85136743891264

Tonko Hoffman

Compliment van Wijnand79 op 20 juli 2021 over UPS

Dank voor de reactie. Ik zie bij mij een andere tijd staan maar als ik morgen de 21ste mijn pakket heb dan ben ik weer een blij mens :)

Ik wacht het even af

Compliment van Boekvertrek op 23 juli 2021 over UPS

De klacht is door UPS tot tevredenheid opgelost

Compliment van Okupper79 op 01 juli 2021 over UPS

De excuses zijn vanzelfsprekend aanvaard. Dankuwel voor de snelle reactie en denken in oplossingen.
De T&T van de laatse zending is 1ZAY26226878200303.

Compliment van ikwilgeenaccount000000 op 30 juni 2021 over UPS

goed. Ik kan u alleen de gevraagde info hier nergens geven, geen opties voor. Maar adres is in Ijzendoorn.

Compliment van MirjamGeers op 28 juni 2021 over UPS

Gelukkig heb ik een foto van het pakje gemaakt, want het pakketje is opgehaald: trackingnummer is 1Z 69V 86F 91 0953 1873. Ik begreep dat er een I-phone inzat, dus daar zou zeker voor getekend moeten worden, lijkt mij. Dat er actie wordt ondernomen is fijn. Je zou door zoiets slordigs iets kwijtraken :-( Wil ik liever voorkomen.
met vriendelijke groet, Mirjam

Compliment van Astrid Salas op 08 juli 2021 over UPS

Het probleem is eindelijk opgelost. Hartelijk dank!

Compliment van mdco op 01 juli 2021 over UPS

Heb het geld binnen gekregen. Bedankt voor de oplossing moest inderdaad 30 dagen wachten. Mvg m.

Compliment van Franzsdm op 03 juni 2021 over UPS

Fakt.nr: 20210049283, geen trackingnummer bekend

Compliment van RFU op 18 mei 2021 over UPS

Bedankt, ik wacht het even af dan. Ga niet zelf nog een keer contact opnemen, dat moeten jullie maar regelen, is immers jullie fout. Ik weet dat ik het bedrag betaald heb op 17 maart, verder hoef ik dan normaal niks te doen.

Als het zo dan uiteindelijk goed geregeld gaat worden ben ik tevreden met deze oplossing.

Compliment van Plaag op 17 mei 2021 over UPS

Netjes opgelost

Compliment van BigSuperDeals op 04 mei 2021 over UPS

Klopt, pakket is afgeleverd. Echter veel te laat. Ik hoop dat dit in de toekomst beter zal gaan. Bedankt voor de reactie in ieder geval.

Compliment van Adnan85 op 01 april 2021 over UPS

Vind t een goede oplossing
1Z537A6E6852882021