Klachten over UPS

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 11 Koeriersbedrijven en post

100%
585 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
585 klachten opgelost
2.6 /10
405 stemmen
405

Tijdslijn

Pakket niet ontvangen

Klacht van op 20 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens tracking n°1ZA0A6016869800740 zou onze zending geleverd zijn op 19-2-2018 om 13:47. Wij hebben deze zending niet ontvangen.UPS kan niet traceren ? Hebben ze geen gps? Doorverwezen naar leverancier om onderzoek te doen. Ligt toch bij UPS het probleem! Lees meer

Levering

Klacht van op 19 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

De bezorger heeft geen enkele moeite gedaan om mijn pakket bij de buren afteleveren. Ik woon in een appartementsgebouw dus genoeg buren. Vervolgens krijg ik een briefje dat het pakket op jullie acces point na 15.00 uur is aftehalen,maar die winkel... Lees meer

Pakket zoek

Klacht van op 19 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket vanuit Polen verstuurd op 31-01-2018 Aangekomen in sorteercentrum Herne-Boernig op 02-02-2018 Laatste scan is toen ook uigevoerd. Sindsdien is er niets gebeurd. Het is inmiddels 19-02-2018 Pakket weegt 69kg Eindbestemming is Nederland. Diverse malen gebeld maar er wordt iedere keer gewezen naar de opdrachtgever de Pool... Lees meer

Dubbele betaling

Klacht van op 19 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 2 februari ontving ik en mail dat er 109,79 belasting&inklaringskosten betaald moest worden voor mijn pakket, die later op de middag geleverd zal worden. deze betaalde ik netjes online. De pakket met trackingnummer 1Z433283D962957484 zou op en ander... Lees meer