Klachten over UPS

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 4 in Koeriersbedrijven en post

273 stemmen
273

Compliment van godfriedmeesters op 13 januari 2021 over UPS

Beste,

Ik heb geen informatie ontvangen van UPS met betrekking tot case 1-172298910678. Is dit bericht naar mijn e-mail adres gestuurd of mijn gsm?

Compliment van amheere op 07 januari 2021 over UPS

Allereerst bedankt voor de hele snelle reactie op mijn klacht. Ik heb even gewacht met het sluiten omdat ik eerst wilde weten of het pakket inderdaad vandaag bezorgd werd, wat het geval is.

Compliment van CHanoniem op 08 januari 2021 over UPS

Oke, dan zal ik het op die manier gaan proberen op te lossen.

Bedankt voor het antwoord.

Compliment van 1Marijke6 op 21 december 2020 over UPS

Netjes geantwoord

Compliment van Harrie11 op 10 december 2020 over UPS

ik hoop dat ze nu wel gaan leveren op mijn huisadres!!!!!!!!!!dat hebben ze niet toegezegd

Compliment van ron wijsen op 17 december 2020 over UPS

keurige terug koppeling ontvangen

Compliment van Mr. XXXXXX op 04 december 2020 over UPS

Zoals gehoopt

Compliment van GreatGreenie op 03 december 2020 over UPS

Keurig opgelost.

Compliment van zezo op 03 december 2020 over UPS

Ik ben blij dat dit intern ook wordt meegenomen en mijn pakketjes zijn inderdaad gelukkig geleverd.

bedankt voor de reactie in ieder geval en wens u en uw team veel succes verder!

(P.S stay safe tijdens deze tijden van corona)

Compliment van peter1409 op 26 november 2020 over UPS

Correcte oplossing.

Compliment van Rosmap op 02 november 2020 over UPS

Dit is uiteindelijk keurig opgelost en op tijd voor de verjaardag van mijn schoonzoon.

Compliment van Clayscho op 26 oktober 2020 over UPS

Telefonisch opgelost

Compliment van xjerenata op 14 oktober 2020 over UPS

Top! Het is binnen, dankjewel voor jullie service.

Compliment van Plintum op 08 oktober 2020 over UPS

Goedemiddag heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de reactie, en de oplossing. Helaas heb ik geen sms gehad.
Heb het contante bedrag gisteren geregeld, en de bezorger laten weten dat het klaar ligt.

Hoop dat het de volgende keer wel goed gaat.

Nogmaals bedankt!
Henry

Compliment van Anoniempje1005 op 07 oktober 2020 over UPS

Hartelijke dank voor de snelle hulp.

Compliment van Frits00 op 07 oktober 2020 over UPS

Dank. Wel jammer dat deze route nodig is geweest om het probleem op te lossen. Een klantenservice zou dit normaal snel en eenvoudig hebben opgelost.

Compliment van LorraineShu op 25 september 2020 over UPS

Een excuus betekent heel veel en herstelt het vertrouwen. Dank u wel.

Compliment van RA47 op 17 september 2020 over UPS

(Y)

Compliment van [email protected] op 21 januari 2019 over UPS

Ontvang ik alsnog vandaag een e-mail notificatie wanneer bij de UPS Access Point in afgeleverd, dat is mij nog niet duidelijk? Ik ben tevreden wanneer het pakket vandaag werkelijk op te halen is.

Er is ergens enige verwarring bij de klantenservice; ik ga er vanuit dat uw verhaal hierboven de juiste is?

U heeft gelijk wanneer de afzender geen e-mail adres opgeeft OP DE VERZENDLABEL kunt u ook geen notificatie sturen. Dat heb ik inmiddels aan de afzender Thomann Germany (afdeling Nederland) ook aangegeven, ook zij zijn hier te makkelijk in geweest en dat heb ik benadrukt. Ik weet nml. dat e-mail adressen WEL opgegeven kunnen worden bij UPS.

Compliment van joe H op 14 januari 2019 over UPS

Dank
Inderdaad vond mijn vrouw destijds een UPS bericht voor een zending. Maar die stond op haar naam. Waarschijnlijk heeft de chauffeur gedacht dat het met een briefje wel duidelijk zou zijn dat mijn pakket ook was afgeleverd op distributiepunt. En dat was dus niet duidelijk. Ik snap dat UPS niet kon mailen vanwege ontbreken mailadres. groet JH