Klachten over UPS

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 van 10 Koeriersbedrijven en post

99%
482 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
481 klachten opgelost
2.8 /10
528 stemmen
528

Tijdslijn

UPS doet zomaar wat... (2)

Klacht van op 14 november 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hierbij de klacht opnieuw, nu mét trackingnummer. En dan ook nog schandalig om te melden dat de klacht is opgelost door alleen een trackingnummer te vragen.... Pakket zou afgelopen vrijdag geleverd worden. Niemand geweest. Voor niks een dag vrij genomen. Omstreeks 12u stond... Lees meer

UPS doet zomaar wat...

Klacht van op 12 november 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket zou afgelopen vrijdag geleverd worden. Niemand geweest. Voor niks een dag vrij genomen. Omstreeks 12u stond er in de tracking dat het pakket een beschadiging had opgelopen. Ook stond er dat het teruggegeven was aan de douane... Huh? Het pakket komt gewoon... Lees meer

Ik wachte op een pakje. Ik wist niet zeker met welke bezorger het werd verzonden. Maar ik wist dat het op deze dag zou aankomen. Word er aangebeld. UPS.. Vraagt de bezorger Ik heb een pakje . Wat is uw... Lees meer

Verzonden pakje binnen NL al 8(!) maanden onderweg

Klacht van op 08 november 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ondanks verschillende emails en telefonische contacten blijkt het niet mogelijk een verzonden pakje te traceren. Meermaals is beloofd door UPS dat het pakje teruggezonden zou worden, maar tevergeefs. Stoom komt onderhand uit mijn oren van frustratie na ettelijke telefoontjes en mails.... Lees meer

Niet leveren van pakket

Klacht van op 08 november 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

In dit geval is mijn klacht dat UPS mijn bestelde pakket nooit heeft aangebodenafgeleverd. Dit pakket is vanuit China opgestuurd naar een tussenpersoon in Duitsland en aldaar doorgestuurd naar mijzelf, de ontvanger in Nederland, Via track en trace van UPS... Lees meer