Klachten over UPS

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 van 11 Koeriersbedrijven en post

99%
612 klachten gemeld
2 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
608 klachten opgelost
2.7 /10
477 stemmen
477

Tijdslijn

Vandaag pakket in orde gemaakt voor verzending naar de US. Client ingelicht. Vanmiddag via de site een ophaal afspraak gemaakt en betaald ( 177 euro )via ideal. Geen email ontvangen met label dus contact opgenomen. Mevrouw zegt, heeft u de... Lees meer

Pakketten worden niet verzonden

Klacht van op 15 juni 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste, Ik heb op 05-06-2018 een bestelling geplaatst bij Dyson. Deze is sinds 07-06-2018 verzonden middels UPS. Er is iets mis gegaan met de verzending waardoor het systeem van UPS ontvangstgegevens mist. UPS heeft mij enkele keren (anoniem) getracht te bellen.... Lees meer

Gisteren probeerde UPS mijn bestelde artikel te bezorgen, alleen was ik niet thuis. Er werd een briefje achtergelaten: ik kon het artikel ophalen bij een UPS Access Point... in een andere plaats, 7 km. verderop. Daar betaal ik geen 7... Lees meer

Ik probeer een pakketje nog voor de eerste afleverpoging naar een ups afhaalpunt te laten bezorgen. Ik maak netjes een UPS account aan en een mychoice account. Alles wordt bevestigd en geverifieerd per mail. Helaas krijg ik elke keer de... Lees meer