Klachten over UPS

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

89% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 4 in Koeriersbedrijven en post

2.3 /10
259 stemmen
259

48 uur service

Klacht van SamStoltink op 04 augustus 2022 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is de zoveelste keer dat ik een pakketje bestel en €14,95 betaal om het binnen 2 werkdagen geleverd te krijgen en weer is het pakket vertraagd. Ligt gewoon bij een ups center in Rotterdam! Leuk als je spullen besteld... Lees meer

onmogelijke communicatie

Klacht van forgotten engravings op 03 augustus 2022 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

HALLO ik stuur regelmatig pakketten met UPS en ik heb continu problemen met de invoices .Ik ga downloaden , printen en netjes 2 keer op pakket plakken IN KUNSTOF TRANSPARANTE ZAKJES en toch krijg ik emails met MISSING INVOICES... Lees meer

Compliment van Rmkrijt op 05 mei 2022 over UPS

@ups
Dank hoop dat het helpt

Compliment van erilem0000 op 27 april 2022 over UPS

Lijkt opgelost, niet meer voorgekomen. Bedankt

Compliment van Rabin Chandrikasingh op 23 februari 2022 over UPS

Een bezorger die tevens een visite kaartje is, dient de richtlijnen van een organisatie/bedrijf na te leven en alles in het werk stellen om de doelstelling van een organisatie/bedrijf te realiseren. Immers, hij is daarvoor ingehuurd en ontvangt loon.

Compliment van PH1955 op 22 februari 2022 over UPS

Naar behoren opgelost, factuur reeds ontvangen.

Compliment van Der. op 07 december 2021 over UPS

In de hoop dat dit niet meer zal voorkomen.

Compliment van Dref op 17 december 2021 over UPS

Nou ja, het pakket is alsnog bezorgd, maar veel te laat uiteraard. De inhoud ervan is verder geheel onbruikbaar geworden en is inmiddels vernietigd.

Compliment van Timothy91 op 03 november 2021 over UPS

Beste UPS,

Bedankt voor jullie snelle reactie en fijn dat het wordt opgepakt!

Timothy

Compliment van R-P op 27 oktober 2021 over UPS

Tracking nummer: 1Z9R51616800783466

Tracking nummer 2:
1ZFA64516820000237

Compliment van Dref op 29 oktober 2021 over UPS

Ik hoop dat de chauffeur van deze regio (Zeist, Gulf station, Kwikstaartlaan) zijn werk goed en mikn spoedpakket ophaalt en verder verzorgt.
Dank u
ECM Siteur

Compliment van Jacqueline Verhulst op 13 oktober 2021 over UPS

Pakket is inderdaad bezorgd door een zeer vriendelijke bezorger. Jammer dat dit de eerste keer niet lukte maar fijn dat het intern wordt besproken. Niet alleen voor mij is het vervelend maar ook voor de verzender van het pakket.

Compliment van Wendell L op 01 oktober 2021 over UPS

Ik had de technische dienst al gebeld, maar kwam er niet doorheen. Mooi dat er nu ook een emailadres wordt gegeven. Ik heb trouwens ondertussen ontdekt dat ik via een andere browser (een andere dan firefox, waarin ik steeds vastliep) mij wel kon inschrijven, dus zo heb ik de bug kunnen omzeilen, maar het heeft mij wel veel tijd en frustratie gekost. Hopelijk wordt de bug alsnog opgelost. Dank voor uw hulp.

Compliment van Wishaal Santman op 22 september 2021 over UPS

Beste Ups,

Bedabkt voor uw antwoord ik zou geduldig afwachten.

Mvg

Wishaal

Compliment van Loes Knufman op 16 september 2021 over UPS

Sorry sorry het gaat inderdaad over DHL

Compliment van schilder321 op 15 september 2021 over UPS

Hoera! Geld is overgemaakt. Dank aan klacht.nl.

Compliment van W. Rutten op 05 augustus 2021 over UPS

1ZW79F486815818857

Compliment van Handelsonderneming d van t ende op 30 juli 2021 over UPS

Heb een mailtje gehad dat ze het bedrach binnen 4 weken terug storten hoop dat ze zich hier aan houden

Compliment van THoffman op 28 juli 2021 over UPS

Ik ga akkoord met de geboden oplossing. Mijn tracking nummer is: 1ZAE85136743891264

Tonko Hoffman

Compliment van Wijnand79 op 20 juli 2021 over UPS

Dank voor de reactie. Ik zie bij mij een andere tijd staan maar als ik morgen de 21ste mijn pakket heb dan ben ik weer een blij mens :)

Ik wacht het even af

Compliment van Boekvertrek op 23 juli 2021 over UPS

De klacht is door UPS tot tevredenheid opgelost