Klacht: Afzegging 24 uur van te voren

Marian H op 23 juni 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

24 uur voor vertrek een sms bericht ontvangen, dat ze niet in staat waren mijn auto veilig bij de vertrekhal aan te nemen. Vooraf € 71,– betaald. Kreeg een kortingscode (125,–) voor een volgende keer. (Alsof die er nog komt..) Alternatieve Valet Parking geregeld voor € 99,– (prima ervaring met dit bedrijf overigens).
Meteen mail gestuurd naar ParkPlus, dat ik geen genoegen neem met de kortingsbon, maar onmiddellijk mijn reeds betaalde € 71,– teruggestort wil hebben. Na 10 dagen nog steeds geen reactie ! Heel slecht verhaal dit !!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als zij de € 71,-- terugbetalen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Park Plus Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Park Plus Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door