Klacht: Bedrijf reageert niet op e-mail en voicemail

B. Schut op 08 juli 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na betaling geen bevestiging ontvangen. Op navragen via e-mail en voicemail (belkosten plus 1 euro) wordt niet gereageerd. Ik kan op geen enkele manier contact krijgen met Parkplus.

Als ik de reviews zie van de afgelopen periode ben ik bang dat ik mijn geld kwijt ben. Ik hou jullie op de hoogte.

Als je zonder zorgen op vakantie wil gaan dan is dit bedrijf geen aanrader…

Gewenste Oplossing:

Als ik de de bevestiging ontvang, de auto gedurende mijn vakantie zonder schade kan achterlaten en dat er niet door derden in mijn auto gereden wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Park Plus Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Park Plus Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door