Klachten over NSHispeed

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over NSHispeed en kunt u zien welke klachten NSHispeed reeds opgelost heeft. Mocht u ook... Lees meer >

Statistieken van NSHispeed in de categorie Openbaar Vervoer

0 klachten gemeld
1.8 /10
4 stemmen
4

Tijdslijn

Sinds geruime tijd is het traject Amsterdam naar Brussel door de NS een soort van loterij geworden . Voor de Thalys wordt zonder blikken of blozen gewoon de reguliere prijs gerekend terwijl er gewoon een uur extra reistijd wordt getekend Lees meer

Thalys laat ons hele reis naar parijs staan!

Klacht van op 05 januari 2017 over NSHispeed in de categorie Openbaar Vervoer

We hebben voor €100 een enkele reis naar parijs geboekt. Echter werden er 2 treinen samen gevoegd en moesten wij de hele reis staan!! Terwijl wij veel geld voor gereserveerde plaatsen hebben betaald!! Thalys wil ons afkopen met €17,50 pp... Lees meer

hallo, na heel lang in de wachtrij gestaan te hebben, helemaal blij en mn boeking erin gezet, mn betaalwijze aangegeven etc en toen werd er gezegd dat ik te lang gewacht had en opnieuw moet beginnen... nu alweer 12 minuten de wacht,... Lees meer

boeken retour antwerpen

Klacht van op 27 december 2015 over NSHispeed in de categorie Openbaar Vervoer

De site waarop aangeraden wordt te boeken naar bijv. Antwerpen werkt voor geen meter! Meerdere malen geprobeerd en elke keer wordt ik terug gestuurd naa de beginpagina omdat mijn sessietijd zogenaamd verlopen is!!!! Waar slaat dit op??? Ns wil toch zo graag alles... Lees meer

presentatie tarieven Thalys

Klacht van op 27 juli 2015 over NSHispeed in de categorie Openbaar Vervoer

Hedenavond zijn mijn vrouw en ik bezig geweest tickets te boeken van Rotterdam naar Parijs. Ook hebben we uw service nr. gebeld. Het aanvankelijk voorgestelde tarief wordt in de boekingsprocedure verhoogd. Ik vind dit misleidend!! Voorts na overleg nogmaals getracht... Lees meer

fout bij electronisch boeken

Klacht van op 06 juni 2015 over NSHispeed in de categorie Openbaar Vervoer

Treintickets geboekt voor 2 volwassenen van Schiphol naar Paris Nord: Fout bij boeking op heenreis: 1 persoon "Family" andere "Jongere" ticket, terwijl op beide tickets rechtsboven staat vermeld VOLWASSENE. Bij boeking op terugreis (voor dezelfde 2 volwassenen) "No flex" tickets. Er is dus... Lees meer