Klacht: Naamvermelding op ticket

op 23 maart 2017 over NSHispeed in de categorie Openbaar Vervoer

Toen ik de aanbieding van Thalys eind vorig jaar voorbij zag komen heb ik direct 2 tickets geboekt voor 65 pp. Mijn naam en die van mijn man had ik ingevuld. Ondertussen heb ik een vriendin die 50 jaar werd hiermee verrast en een hotel geboekt. De naam van mijn man wilde ik dus even wijzigen. En ik wil wel bijbetalen voor de onkosten. Nee, dat kon niet. Ik moest nieuw ticket kopen van 256,00 en dan het feit dat mijn vriendin dat heel ergens zou moeten zitten en de plaats naast mij leeg zou blijven. Dat is toch gek? Begrijp dat jullie niet willen dat goedkope tickets worden verhandeld maar nu konden wij niet weg. We hadden al hotel geboekt maar 256,00 bleek te veel. Dan werd het ticket van mijn vriendin 312,00!!: Als jullie hadden gezegd: betaal 50,00 extra kosten was dit geen probleem. Ik heb gebeld (wat vreselijk moeilijk is want het is heel druk en je moet heeeeeeeel lang wachten) en ben zelfs naar station Amsterdam centrum gefietst in de hoop dat misschien persoonlijk contact wonderen zou doen. Helaas! En ik begrijp nog steeds de logica niet. Nu kunnen jullie de tickets ook niet verkopen die plekken blijven leeg. Wij zijn teleurgesteld en hebben een aantal rotavonden achter de rug. Tip zorg dat 1 naam verandert kan worden tegen bijbetaling. Ook al had ik nog eens 65 moeten betalen dat had ik graag gedaan maar 256,00 vond ik erg veel. Heel erg teleurstellend dit en voorlopig geen Thalys meer!!!

Als we tegen betaling van een bedrag (bv 50,00) alleen de naam alsnog konden veranderen in die van mijn vriendin dan hadden wij alsnog een leuk weekendje gehad dat nu in het water is gevallen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NSHispeed

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NSHispeed nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hartoch