Klacht: fout bij electronisch boeken

op 06 juni 2015 over NSHispeed in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Treintickets geboekt voor 2 volwassenen van Schiphol naar Paris Nord:
Fout bij boeking op heenreis: 1 persoon “Family” andere “Jongere” ticket, terwijl op beide tickets rechtsboven staat vermeld VOLWASSENE.
Bij boeking op terugreis (voor dezelfde 2 volwassenen) “No flex” tickets.
Er is dus sprake van een vergissing gemaakt bij boeking heenreis of fout in het systeem bij boeking van deze reis.

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor forfaitaire toeslag van EUR 77,00.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NSHispeed

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NSHispeed nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ans Tjoonk