Klacht: Weigering hulp door conducteur

op 30 mei 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag 30 mei waren wij op verjaardagsvisite in Haarlem. Ook onze zoon was daar samen met zijn dochter Jasmin van 11 jaar, zij waren met de trein uit Amersfoort gekomen. Na afloop reden wij met de auto naar huis en ook zoon en zijn dochter vertrokken maar dan met de trein. Bijna thuis werden wij door onze zoon in paniek gebeld. Hij was i.p.v. op Amsterdam Centraal in Sloterdijk uitgestapt, zijn dochter die nog iets wilde pakken was nog in de trein toen de deuren zich sloten. Zoon rende naar de conducteur en vertelde dat zijn dochtertje nog in de trein zat en of hij de deur wilde openen. Als antwoord kreeg hij : Dat had je eerder moeten bedenken en de trein reed weg. Zoon was helemaal in paniek en werd door reizigers op het perron opgevangen die hem adviseerden een trein naar Amsterdam Centraal op een ander perron te nemen. Ook in de trein waren medereizigers zo lief om onze kleindochter op te vangen en naar een conductrice te brengen.
Zij heeft er voor gezorgd dat op Amsterdam Centraal kleindochter Jasmin met haar vader werd herenigd.
Het gaat om de trein van 30 mei 2019 , die vertrok vanuit Haarlem, treinstel 9564, 702261 om 17.10 u

We hopen dat de bewuste conducteur te traceren is en wordt aangesproken op dit , niet alleen onbeschofte maar vooral onverantwoord gedrag.
Onze kleindochter Jasmin was toen we haar vanavond opzochten nog helemaal overstuur en ook haar vader was behoorlijk uit zijn doen.

We hopen dan ook dat er aandacht wordt besteed aam dit afschuwelijke incident.

Met vriendelijk groet,
Willem en Els Hilhorst

Wij zijn tevreden als deze conducteur flink wordt aangesproken op zijn gedrag.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door melbourne116