Klacht: Wat is er moeilijk aan het stukje : ik wil mijn abonnement stop zetten?

op 04 juni 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds juni 2019 ben ik al bezig om een abonnement die ik al drie jaar niet meer gebruik stop te zetten. Ik heb meerdere chat berichten, e-mails en Facebook berichten gestuurd. Ik heb ze gebeld. Ik zet mijn abonnement stop. Ik heb namelijk drie jaar terug een naar ongeval gehad waarbij ik letsel heb overgehouden waardoor ik niet met de trein kan en ook niet hoe dan lopen en meerdere operaties voor heb gehad.

Dit is ze bekend. Krijg ik gisteren een incasso brief. Of ik even 95 euro wil betalen. Ik flipte. Dus vanmorgen de klantenservice gebeld. Uitleg gegeven en de man begreep me en zag ook dat ik al 34 pogingen had gedaan.
Maar, kreeg ik als excuus, ik was niet met de pas langs een oplaadpunt geweest om daar ook echt aan te geven dat ik wou stoppen. Dus hem weer gezegd dat ik daar niet kon komen vanwege meerdere operaties. En dat het zo stop gezet zou worden. Ja mw. , Dat kan ook maar is niet gedaan door de collega. Dus ik moet betalen. Nu heb ik het incasso bureau alle bewijzen gestuurd en die schrokken ervan. Dit kan toch niet. Nee, dat kan zeker niet. Dus ook zij gaan nu helpen. Inmiddels ook mijn advocaat erop gezet, maar kan alleen via de klantenservice en daar kom je niet doorheen.

Echt zo slecht dit.
Hoe vaak moet je iets stop zetten dan? Zeer slechte!

Wanneer de incasso is ingetrokken. Incasso bureau doet er nu voorlopig niks mee. Dus kosten lopen niet op, maar ik ga niet betalen als ik in een jaar al 34 keer gemeld heb dat ik het abonnement stop en ik niet in staat ben naar zo'n apparaat te gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Kasandra81