Klacht: Vuile treinen en oud materiaal

op 05 juli 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reis meerdere malen per maand het traject Harderwijk Leeuwarden.

Ik vind dat de treinen vuil, prullenbakken overvol, ramen smerig zijn, toilet vuil en vooral de treinen op traject Harderwijk-Zwolle, al jaren rijd daar het oudste materiaal, waar de toiletten vol met grafetie smerig en stinken.
Zelfs als de trein in Leeuwarden als begin station start zijn de prullebakken overvol, rotzooi op de grond ramen smerig. IK heb ook regematig in verschillinde treinen in Duitsland (Noord Rhein Westfalen),Oostenrijk,Noorwegen, Korea. Daar schone treinen !

2e waarom wordt in Zwolle regelmatig een deel van de trein afgekoopeld richting Leeuwarden, perron vol, trein vol !

3e Is het niet mogelijk om op de borden op de perrons aan te geven waar de trein stopt, a of b deel is onvoldoende bij lange treinen bijv zoals in Duitsland de vakken waar de treijn stopt.

Hoop dat er iets mee gebeurd met deze opmerkingen.

Als ik merk dat er een poging wordt gedaan om een verbetering tot stand te brengen. Ik begrijp dat vervuiling ook komt door het handelen van de reizigers. maar wat vuil is wordt dan alleen maar erger.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wim4450@gmail.com