Klacht: Trein sluit deur 1 minuut te vroeg voor ogen passagiers overstap Roosendaal

op 10 juli 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Woensdag 10 juli vanuit Maastricht geen treinvervoer daar moest naar Sittard trein naar Alkmaar 8.47u.(geen dalkorting gehad) in den Bosch naar Roosendaal niets aan de hand in ieder geval niets van vertraging afgeroepen.Aankomst Roosendaal overstap hetzelfde perron alle mensen stonden voor deze trein en de deuren waren gesloten. Reed gewoon voor onze neus weg, waardoor ik daar en in Bergen op Zoom de busaansluiting miste naar Halsteren totale reisduur 5 uur van van een oma die eens in de 2 weken bij haar kleinkind in Maastricht oppast. DANK JE WEL NS

Minstens de mogelijkheid met zulke wanstanden om van je dalabonnement gebruik te kunnen maken.En onvriendelijke treinconducteur die dit heeft veroorzaakt eens aan te spreken we hadden nog net in de trein kunnen springen. Kwestie van 1 minuut.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door e.inhetveld@ziggo.nl