Klacht: Tickets

op 26 oktober 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren 25 okt heb ik een treinticket gekocht van rotterdam cs naar amsterdam sloterdijk helaas heeft de apparaat mijn ticket niet uitgeprint.
Ben toen naar de service balie gaan lopen en daar de probleem vertelt ze hebben me vertelt datze niks kunnen betekenen en dat er geen storing bekend is.Ik moest opnieuw een ticket kopen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou weer tevreden worden als ik de prijs van de ticket terug krijg door ns de aparaat moest ik dubbel ticket kopen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Seyde2000