Klacht: Studentenreiskorting

op 10 mei 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Afgelopen maandag zou ik de trein nemen van 18:31 van Maastricht naar Amsterdam. Op het moment van incheck was ik eerder dan 18:30, vanaf 18:30 reis je met 40% korting als je een persoon mee neemt die studenten Ov heeft. In dit geval mijn beste vriendin. Ik en mijn vriendin checkte eerder in dan 18:30 omdat het onmogelijk was om binnen 1 minuut naar de trein te rennen en in te stappen. Dit hadden we onbewust gedaan tot ik aan het einde van de rit er achter kwam hoeveel ik had betaald! Naast het feit dat ik niet binnen 1 minuut in de trein kon zitten waren de eerste 5 coupé afgesloten en daar mochten we niet zitten. Dus we moesten ook naar het einde van de trein lopen, dit koste ons zeker ook weer 10 minuten met onze bagage. Net heb ik Ns klantensevice gebeld en zij zeiden dat ze me niet konden helpen. Echter vind ik dit belachelijk want het is onmogelijk om binnen 1 minuut klaar te zitten. Graag wil ik een oplossing en zelf weet ik ook dat ik dit op deze manier niet meer ga doen. Ben zwaar teleurgesteld en heb ook best veel moeten betalen voor de rit.

Ik zou tevreden zijn als ze me tegemoet komen en eventueel de reis voor de helft terug betalen zodat ik wel alleen die 15,60 betaalde IPV 30,- ..

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nsklachtstudetenov