Klacht: Spoordeelwinkel kaartjes actie met voucher bakker Bart

op 02 november 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 4 sept. 2019 twee kaartjes actie Spoordeelwinkel met voucher bakker Bart besteld en betaald. Deze kaartjes kunnen verzilverd worden tm 31 december 2019. Het eerst kaartje ingezet op 16 oktober van Zutphen naar Eindhoven (en terug). Na klikken op DOWNLOADEN en PRINTEN zag ik de 2 kaartjes en 2 vouchers staan. Om dat eerste kaartje te verzilveren persoonlijke gegevens en datum ingevuld en toen op opslaan geklikt. Eerste kaartje is gedownload en geprint voor 16 oktober 2019. Het tweede kaartje zou pas later, zo. 3 november, morgen, verzilverd worden. Ik kwam er gisteren achter dat dat niet meer kon, want de gegevens en datum waren met 1x invullen ook op het tweede kaartje terechtgekomen. En dat was nu, 16 oktober, verlopen. Volgens mij is er digitaal een fout in het systeem, waardoor bij 2 kaartjes tegelijk besteld onder 1 ordernummer, bij 1x invullen van de gegevens, deze ook automatisch worden ingevuld op het tweede kaartje. Het ordernummer was 00374562 en het emailadres voor de bevestigingsmail: chardrift@ziggo.nl Wilt u s.v.p. nagaan of er in die zin een fout in het digitale systeem zit en dit zo spoedig mogelijk laten horen.

m.vr. groet Ch. van der Drift

Als de fout in het digitale systeem wordt opgespoord, ik daarvan bericht krijg en een nieuw gratis dagretour van Spoordeelwinkel ontvang.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chardrift@ziggo.nl