Klacht: Slechte service van NS bij het teruggeven van gevonden spullen

op 13 maart 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Betreft vind nummer 8000959267 bij NS

Ik ben gefrustreerd en ontzettend boos omdat ik steeds op een dwaalspoor word gezet door de klantenservice van de NS en mijn spullen nog steeds niet terug heb na 6 weken!

Ik heb sinds dinsdagavond 29 januari jl. mijn tas met inhoud laten liggen in de Intercity naar Lelystad. Ik kwam er snel achter en belde meteen de klantenservice van de NS. Kort daarop werd ik teruggebeld dat mijn tas met inhoud gevonden was. De dienst van de conducteur zat er net op en er was geen loket in Lelystad, waar ik deze kon ophalen.
Mijn tas zou in een kluis komen en deze zou 1 x per week worden geleegd en naar het depot van Utrecht worden gestuurd. Het depot van Utrecht zou mijn tas gratis naar mijn huisadres sturen, omdat Lelystad geen loket heeft. De klantenservice heeft gezegd dat mijn tas binnen 2 weken opgestuurd zou worden.

Het is nu al ruim 6 weken en ik ben intussen niets wijzer geworden. Na herhaaldelijk bellen (6x) naar de klantenservice, worden mij loze beloftes gedaan, zoals het terugbellen, wanneer het opgestuurd word, de extreme drukte, etc. Intussen blijft de melding dat de status van mijn tas nog steeds bij het depot van Lelystad ligt.

Ik wil de NS aansprakelijk stellen, mocht ik schadeverlies hebben.
In mijn tas zitten spullen, waar ik geen melding van verliesdiefstal heb gemaakt, omdat ik deze op korte termijn terug verwacht. Ik heb een probleem als er spullen zijn verdwenen uit de tas, want het verlies van werk-gerelateerde spullen zal op mijn rekening komen, en dan nog niet te spreken over mijn privé spullen. Ik heb destijds aangegeven wat er in de tas zit en toen is bevestigd dat deze spullen er ook in zaten. Inmiddels bel ik elke week en dan nog krijg ik geen duidelijk antwoord en word mij steeds beloofd, dat ik teruggebeld word, wat dus niet gebeurd.

Mijn spullen weer in mijn bezit.
Ik wil dat mijn probleem op korte termijn wordt opgelost en dat er wat aan het beleid wordt gedaan van de NS.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria Lee