Klacht: Slechte organisatie

op 11 april 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vanaf Haarlem is de intercity van 08:10, vervangen door een sprinter die wel hetzelfde traject rijd. Mogelijk heeft dit te maken met de werkzaamheden in Leiden? Sindsdien is er vrijwel elke dag een vertraging en zijn de treinen bomvol en gezichten tegen de deur geplakt. Vanochtend 114, hebben we godszijdank een trein die op tijd komt, nog niet zo bomvol als ik al een paar keer gezien heb deze week, en toch rijden we niet op tijd weg. Toch niet weer een storing? Ondertussen word de treij wel weer bomvol en krijgen we pas naar 15 min de melding dat de trein te vol is en we niet rijden tot er mensen uitstappen. WTF!!! Als we dan eindelijk rijden komen we erachter dat de trein ook nog eens een stoptrein is geworden. Al deze problemen waren er veel minder toen er nog gewoon een intercity reed, prima als je die vervangt door een sprinter maar een sprinter is al korter en heeft veel minder plek. Hoe kunnen jullie bedenken dat dat geen problemen oplevert. Zet op z’n minst 2 sprinters in. Ook is het wel fijn als er in de trein gecommuniceerd word. We staan allemaal te wachten en horen pas na 15 min het probleem. Ook daarna geen communicatie dat we een stoptrein zijn geworden iov een intercity traject rijden. Erg jammer..

Als er niet elke dag vertraging is en iedereen gewoon mee kan.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iets dat werkt