Klacht: slecht geholpen bij de klantenservice

op 05 mei 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Laatste week van april getracht de klantenservice te bellen,Zaterdag 25 april gelukt! Wilde mijn vrije keuzeabonnement opschorten i.v.m. niet
kunnen reizen door corona.Mij werd voor de keuze gesteld of opzeggen of flexabonnement.Ik protesteerde dacht een voucher of ietdergelijks te ontvangen.Geen sprake van.Heb toen maar de keuze gemaakt op te zeggen.Tot mijn verbazing moet ik naar NSstation om geld terug te krijgen.Ben bijna 82 jaar.Hoe had U dat in gedachten?
Hoe gaan we dat oplossen ?

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als ik een voucher of ietdergelijks krijg en ik weer normaal van mijn keuzeabbonement gebruik kan maken en alles wordt teruggedraaid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ellenmoll38@gmail.com