Klacht: schade e-bike

op 16 september 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de uitstap op perron Zwolle ben ik door de vreselijk hoge afstap van twee hoge treden met mijn fiets op het perrons gevallen mede doordat ik van niemand hulp kreeg om de fiets op het perron te tillen.
Bij deze actie is mijn fiets zodanig beschadigd dat mijn accu kapot is gegaan en een nieuwe kost 580 euro.
Ik wil de NS hiervoor verantwoordelijk stellen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn klacht serieus genomen wordt en er een goede afhandeling plaats zal vinden over de kosten van dit incident.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fientje.1954