Klacht: patrickvangorkum1@hotmail.com

op 30 april 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 januari mijn Dal Voordeel abonnement opgezegd per email. Na geen reactie te hebben ontvangen op 10 januari gebeld om opzegging door te geven.

Opzegging was ruim op tijd doorgegeven, want het zou 16 februari 2020 verlopen.

Ik was dan ook zeer verbaasd, toen op 21 februari € 56,- automatisch werd afgeschreven.

Ik heb het bedrag terug laten boeken, waarna ik nu facturen van een incassobureau ontvang.

In vind dit zeer vervelend, onprofessioneel en onacceptabel voor een goed bekend staand bedrijf als de NS.

Ik wil graag spoedig een oplossing voor dit probleem.

Vriendelijke groet,

P. van Gorkum

Gewenste Oplossing:

In ben tevreden, wanneer de fout erkend wordt, het abonnement beëindigd wordt en de vordering vernietigd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LondonOption