Klacht: ov chipkaart kan niet gekoppeld worden

op 26 april 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

mijn vrouw heeft een ov chipkaart en die wil ze koppelen aan een account nu is het geval dat als je dan bij na aan het eind ben en op volgende moet klikken dan krijg je een melding dat de ov-chipkaarnummer niet voor komt in het systeem maar om een abonnement er aan toe te voegen moet je je ov-kaart gekoppeld hebben. maar er is han een optie 2 en dat is dan een activerings nummer over de post. maar dit hebben we al.
bellen met het 030 nummer is ook niet goed krijgt een ruisende telefoon lijn met een vrouw aan de lijn die niet weet wat ze moet doen denk ik en stuurt je dan vervolgens naar ov-chipkaart vervolgens bel je die en dan moet je weer terug naar de ns om vervolgens een abo van de ns aan te koppelen

gewoon als de ov-chipkaart gekoppeld is en mijn vrouw er een abo op kan zetten. de ns wil immers toch geld aan ons verdienen door middel van een abo zorg dan ook dat dit kan

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jacob4173