Klacht: Onterechte factuur en slechte bereikbaarheid NS

op 25 maart 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nadat ik mijn flexcontract per 10-maart 2020 had opgezegd (en die opzegging via de automaat had geactiveerd) werd er via automatische incasso nog 5 euro van mijn rekening afgeschreven, welk bedrag ik heb gestorneerd (er was na de beeinding al een verrekennota toegezonden). Daarna kreeg ik een aanmaning, kennelijk omdat NS de eigen administratie niet had geraadpleegd. Alles met zg no reply-emails. Belachelijk om zo met klanten te communiceren. Je kunt bij de klantenservice alleen bellen, chatten, of gebruik maken van facebook of twitter. Een email zenden laat de NS niet toe. Facebook is een notoire privacyschender en krijgt daarvoor van diverse autoriteiten mijardenboetes. Via chat wacht ik nu al 1 uur en 32 minuten op reactie. Verder had NS onterecht en zonder kennisgeving automatisch afschrijven van reizen met ov van mijn ov-chip en die van mijn echtgenoot gehaald! Dit gaf problemen bij reizen met de tram in Amsterdam.

Wanneer ik gewoon via email kan reageren op emails van NS en snel antwoord krijg dat ze een fout hebben gemaakt en dit corrigeren.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wens per email te kunnen reageren