Klacht: Onterechte afboeking

W.M.Kroon op 15 juni 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 15-06-2017heb ik mijn vrijreizen kaartje opgehaald en ben van Hoofddorp naar Nijmegen gegaan daar bemerkte ik bij het uitchecken €12,00 was afgeboekt een medewerker van de n.s. Vermoed dat er een fout is gemaakt bij het ophalen en gaf mij het advies dit bedrag terug te vragen

Gewenste Oplossing:

Als dit wordt gedaan ben ik zeer tevreden

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door